Gå til innhold

Aramee venter på Frosken - ETA Desember <3


Aramee

Anbefalte innlegg

:duskedame: jippi! Det viktigste er at man er litt i bevegelse hver dag, og man kan ikke trene vilt alltid ;)

:duskedame: Og på fredag er jeg meldt på en spinningtime (altaltalt for tidlig på morgenen, men allikevel :nigo: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Daenerys

Jeg prøvde meg på en spinning kl 6 på morgenen en gang, og den eneste jeg kan anbefale er å spise noe først :fnise: Jeg slet, måtte ut og nesten brekke meg... Men det var før jeg startet å trene noe særlig da. Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde meg på en spinning kl 6 på morgenen en gang, og den eneste jeg kan anbefale er å spise noe først :fnise: Jeg slet, måtte ut og nesten brekke meg... Men det var før jeg startet å trene noe særlig da. Lykke til!!

Den erfaringen har jeg også gjort meg :sjenert: Så det blir yoghurt først ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Superdårlig - jeg forsov meg deluxe :sjenert: Våkna ikke før klokka var nærmere 12 på formiddagen :sjenert: Denne uka har det også vært dårlig med trim, men nå ser det ut som om vi skal flytte snart, så da blir det økt hverdagsaktivitet i alle fall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, jeg blir sprø av alt regnet, og alt dette styret med kosthold, trening og vektfokus! :daane: I tillegg virker det som om jeg har mista litt muskler og fått litt ekstra fett, for ALLE buksene mine er stramme over magen men løse rundt rumpa og lårene :daane: Pluss at mandagsvekta ikke akkurat var noe å skryte av - opp FIRE kg!! :kjefte: Og nevnte jeg at det regner? :regn:

Merker at jeg sliter med energinivåene for tiden. Det pleier å bli sånn litt utover høsten og tidlig på vinteren, men nå er vi jo fortsatt ganske tidlig i høsten da, så jeg vet ikke helt om det er en etterreaksjon etter sommeren, det at jeg har veldig mye på skoletapetet for tiden eller hva det er :klo: Prøver liksom å legge inn litt frikvelder og en fridag i uka, men det har ikke vært så lett de siste ukene, og kommer ikke til å gå de neste ukene heller. Alle dagene og kveldene er stappfulle, og når helgen kommer er det på tide å skrive logg, refleksjon, gå på jobb eller jobbe med studiekrav. Er det ikke på tide med juleferie snart? :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Kjenner meg igjen med stappfulle dager, og er allerede sliten selv. Blir værsyk også, så regn er ikke moro :P

Utrolig kjedelig med vekta! Har du forresten målt cm underveis? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen med stappfulle dager, og er allerede sliten selv. Blir værsyk også, så regn er ikke moro :P

Utrolig kjedelig med vekta! Har du forresten målt cm underveis? :)

Nei, jeg får liksom ikke til det der med cm... :sjenert: Det blir så store svingninger, for jeg får aldri til å måle på samme sted :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg får liksom ikke til det der med cm... :sjenert: Det blir så store svingninger, for jeg får aldri til å måle på samme sted :fnise:

Tegn streker med sprittusj der du måler, så har du det til neste gang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke enda... Vi er liksom midt i flytting, så det blir ikke mye matlaging :sjenert: fredag var det peppes, i går fikk vi mat hos mamma og pappa, og i dag var det sushi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går bare oppover i vekt, og har en mistanke om at det er fordi jeg slurver masse med maten og ikke beveger meg. Når ting står på hodet sånn som nå, orker jeg ikke å trene i tillegg, men når vi kommer i nytt hus skal det bli bedre :jepp: Maten kan jeg jo gjøre noe med allerede i dag! :nigo: Så fra og med i dag er det mat annenhver time, små porsjoner og mengdekontroll som gjelder. Og å bruke LANG tid på maten. Et knekkebrød skal ta ti minutter - minst!

Dette skal bli så bra :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...