Gå til innhold

Aramee venter på Frosken - ETA Desember <3


Aramee

Anbefalte innlegg

Ryggsmertene er nesten borte, så jeg satser på at de er helt vekk i løpet av i morgen eller onsdag :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her tikker det stadig nedover.. :danse:

Jeg har ikke oppdatert siden forrige fredag, for i dag dukka :kjempesinna: opp, og jeg har samla vann som en svamp de siste dagene :sjenert: Men jeg ligger på ca 4.5-5 kg i nedgang :)

Ryggsmerter må være noe som går for tiden ;)

Uff, det er forferdelige greier! Mine smerter har gått over til å stråle framover over hoftekammen og ned på framsiden av låret :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det må ha vært muskler som ikke har blitt brukt på lenge hos meg. Er heldigvis borte nå, og det håper jeg det er hos deg også.

Ord blir fattige etter en sånn forferdelig situasjon :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du her? :)

Jeg er her, men jeg har ikke ork eller overskudd til å trene eller skravle eller noe annet. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny minstenotering - 81.6 kg. Etter å ha levd på lite annet enn sjokolade og Pepsi Max den siste uka er jeg igrunnen ganske overrasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Kanskje kroppen din hadde godt av litt "variasjon"? Gratulerer uansett :) Ikke lenge til 7-tallet nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje kroppen din hadde godt av litt "variasjon"? Gratulerer uansett :) Ikke lenge til 7-tallet nå.

Har større tro på at det er all energien jeg har brukt den siste uka :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg er ny på treningsdagbokforumet og skal jammen begynne å følge deg! :)

Du føler lavkarbo? Det ser jo ut som det funker, du har hatt kjempebra nedgang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom her jeg! :)

Tror det vil være spennende å følge med her :Nikke:

Nåvel, vet ikke om det er så veldig spennende men... :sjenert:

Hei!

Jeg er ny på treningsdagbokforumet og skal jammen begynne å følge deg! :)

Du føler lavkarbo? Det ser jo ut som det funker, du har hatt kjempebra nedgang!

Jeg fulgte lavkarbo i sommer ja. Nå er jeg ikke helt sikker på hvor lavt jeg skal ligge på karbohydratene utover høsten, har havnet litt tilbake i gamle spor :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:duskedame:

Uff, var litt mareritt å gå på vekta i dag - samler alltid masse vann av varme strøk og flyturer :sjenert: Men jeg satser på at jeg mister vannet i løpet av en uke :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var planen å trene, men isteden har jeg sovet, sett film, vært med en kompis og bestemt meg for å bite i det sure eplet og gå til legen i morgen :sjenert: Trenger en sykemelding jeg igrunnen ikke har så veldig lyst på, men jeg innser veldig behovet for den :sjenert: Kanskje jeg får trent i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...