Gå til innhold

Aramee venter på Frosken - ETA Desember <3


Aramee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ehhh.. Sykemelding og så trene? Nei ;)

Det ligger ikke noe fysisk til hinder for trening, selv med sykemelding altså :sjenert: Jeg må bare få ladet batteriene litt, det var tyngre enn jeg hadde regnet med å komme hjem igjen fra ferie med tanke uka før ferien :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Det ligger ikke noe fysisk til hinder for trening, selv med sykemelding altså :sjenert: Jeg må bare få ladet batteriene litt, det var tyngre enn jeg hadde regnet med å komme hjem igjen fra ferie med tanke uka før ferien :sjenert:

Ok, kanskje du har litt godt at å trene med hensyn til energi osv :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, kanskje du har litt godt at å trene med hensyn til energi osv :klemmer:

Det er det jeg lurer litt på jeg også ;) Må bare finne ork til det først, og komme meg over skyldfølelsen over å sykemelde meg på "tullegrunnlag" (det er jo ikke tull, jeg vet det, men det føles så teit allikevel :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

Det er det jeg lurer litt på jeg også ;) Må bare finne ork til det først, og komme meg over skyldfølelsen over å sykemelde meg på "tullegrunnlag" (det er jo ikke tull, jeg vet det, men det føles så teit allikevel :sjenert: )

:fy_fy: Du VET det ikke er tull, så ta sykemeldingen din med god samvittighet! Alle trenger sykemeldinger av og til, sånn er det bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fy_fy: Du VET det ikke er tull, så ta sykemeldingen din med god samvittighet! Alle trenger sykemeldinger av og til, sånn er det bare :)

:jepp: Will do :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er sykemeldingen levert, skolen ringt ang. eksamen, og jeg har tre dager foran meg hvor det eneste som står på tapetet er avslapping og bearbeiding :jepp: Vurderer en tur på treningssenteret i løpet av dagen, kanskje jeg tilogmed klarer å komme meg over min (urasjonelle) frykt for solariumet? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er sykemeldingen levert, skolen ringt ang. eksamen, og jeg har tre dager foran meg hvor det eneste som står på tapetet er avslapping og bearbeiding :jepp: Vurderer en tur på treningssenteret i løpet av dagen, kanskje jeg tilogmed klarer å komme meg over min (urasjonelle) frykt for solariumet? :fnise:

Det hørtes ikke så aller verst ut!

Håper du får noen fine og avslappende dager!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solarium er helt ok, bare ikke vær der for mange minutter de første gangene :ler:

Jeg har jo litt grunnlag da :sjenert: Bittelittegranne :fnise:

Det hørtes ikke så aller verst ut!

Håper du får noen fine og avslappende dager!

Legen mente på at jeg hadde behov for "norsk natur og fint vær", så da følger vi det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det igrunnen ganske stille og rolig for tiden. Veide meg på fredag, og da stoppa vekta på 84.0, så jeg regner det som starten på høstens vektmåling :)

Start (12.08) - 84.0

Mål 1 (30.09) - 80.0 - 7 uker

Mål 2 (04.11) - 77.5 - 12 uker

Mål 3 (09.12) - 75.0 - 17 uker

Sluttmål - 70.0 :)

Jeg gir opp alt som heter ekstremlavkarbo for en viss periode, de neste syv ukene er planen å holde et så intenst aktivitetnivå at jeg trenger litt karbohydrater ;) Med intenst mener jeg 1 mil sykling om dagen og svømming et par dager i uka - det er et høyere aktivitetsnivå enn jeg har hatt på lenge :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var treningsuka igang :duskedame: Mandagen startet med en time spinning, med maxpuls på 192... :sjenert: Men det var bare deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for støtten jenter :duskedame:

Jeg forstår igrunnen hvorfor vekta gjør som den gjør, for jeg ser etter to dagers kalorilogging at jeg ligger litt høyt i inntak :sjenert: 2500 i går, og 715 forbrent på trening, mens i dag ligger jeg rett rundt 2100 uten trening :sjenert: Men men, i morgen er jeg igang med syklinga, 5 km på morgenen og 5 på ettermiddagen :duskedame:

Apropos sykling, jeg er altså så støl i lårene etter spinningtimen i går at jeg nesten bare ønsker å ligge i senga hele tiden :fnise: Da jeg gikk av sykkelen etter timen holdt beina på å gi etter (typ gele :fnise: ) og utover ettermiddagen ble jeg mer og mer "gåen" i framsiden av lårene. Det ble særdeles ubehagelig å sette seg og å reise seg, så det ble mer til "velting" ned i sofaen :sjenert: Men i dag! :dåne: I dag har det vært helt forferdelig! Alt fra å gå nedoverbakken til bussen, gå opp og ned trapper på skolen, sette seg på stoler osv, og tilogmed det å sette seg på do :sjenert: Jeg er helt ødelagt i lårene, og selv det å gå bortover gir meget sære smerter :fnise: Satser på at jeg klarer å sykle i morra! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Innom sier :klemmer: og natta før jeg stuuuper i senga!

Godt du gikk og fikk sykemelding selv om det var litt vanskelig. Slapp av, lad kroppen og fyll på med ny energi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom sier :klemmer: og natta før jeg stuuuper i senga!

Godt du gikk og fikk sykemelding selv om det var litt vanskelig. Slapp av, lad kroppen og fyll på med ny energi!

:klemmer:

Hater å være så støl, andre dagen er jo verst ;)

Uff, ja, det er grusomt :kjefte::fnise:

Dagen i dag startet med at jeg skulle sykle 5 km, men da jeg satte meg på sykkelen oppdaget jeg at fordekket var helt tomt for luft :daane: Og jeg eier jo ikke sykkelpumpe :sjenert: Så det ble bil til jobb gitt :sjenert: Men jeg fikk gått en fin tur i ettermiddag da, med en kamerat og hunden hans :) Veldig koselig, om ikke så langt så med gode oppoverbakker i alle fall :) Så jeg føler liksom at jeg har fått beveget meg litt allikevel, selv om jeg ikke hadde pulsbeltet på :jepp: Dessuten begynner stølheten å gi seg litt :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...