Gå til innhold

Aramee venter på Frosken - ETA Desember <3


Aramee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:goodbye:

Her går det igrunnen ganske så bra! :jepp: Testa den Pocket Yoga - Desert 30 min nybegynner nå, og det er ganske greit det altså :jepp: Men jeg fikk utrolig vondt i albuene, tror jeg har litt svake albueledd :sjenert: Merka det godt i albuene da jeg løfta vekter også, så jeg håper det går seg til - hvis ikke får jeg teipe eller skaffe støttebandasjer :gjeiper:

Ellers driver jeg og titter på høst/vinterferier (uke 40/41 eller rundt jul passer best) og har utrooooolig lyst til å reise til Mexico eller Cuba! :rodmer: Kan sitte og drømme meg vekk i timesvis inne på reiseagentenes nettsider :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha... så pussig... satt akkurat og drømte meg bort i apollo sine sider selv.

Lyst på Hellas tur jeg da. Men blir vel ikke noe med det aller første. Kjærsten i ny jobb og ett nytt medlem i familien gjør vel at vi får vente litt.. Men deilig å drømme seg litt bort fordet :)

.. og så lenge fikk mamma sitte og drømme før vesla ville opp (20 min sov hun med støvsugeren som sovemiddel..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestemt oss - vi SKAL til Mexico i desember. Punktum finale :fnise: Nå må jeg bare fortelle mannen den gode nyheten når han kommer hjem :lur:

Trodde ikke den yoga-tingen var så god trening egentlig, sett bortifra blåmerkene på leggene og vonde albueledd, men sannelig tok jeg feil! I dag er jeg relativt støl i magen, og på innsiden av lårene (tror jeg ligger med beina for langt fra hverandre i wide childs pose?) :klo: Eventuelt så er det alle gårsdagens latterkramper som tar meg igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg har bestemt OSS"... hihi... Du får sagt det!

Er Mexico det store, nye reisemålet nå?

Gøy med ferie i desember uansett :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yoga er ikke til å tjimse av. Jeg synes det er veldig god trening. Er nok sikkert en del uvante øvelser for kroppen også, så da blir man litt støl ;-) Men da vet man at det funker.

I denna wide child pose trenger man ikke ligge med bena så bredt tror jeg. Jeg ligger liksom ned med brystet mellom bena... if that made any sence... Det er en avspenning øvelse så det skal ikke gjøre vondt eller noe.. bare slæpp åff og puste :-)

Mexico høres digg ut.. ! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg har bestemt OSS"... hihi... Du får sagt det!

Er Mexico det store, nye reisemålet nå?

Gøy med ferie i desember uansett :regn:

Nå har jeg ombestemt oss, det kan se ut som om det blir Thailand isteden. 17k billigere for to uker! :daane: Og bedre vær! :jepp:

Og ja, det er stort sett jeg som bestemmer oss :gjeiper: På den måten at jeg får en ide, foreslår det, og som oftest er ideen min så god og gjennomførbar at mannen er enig :fnise:

Yoga er ikke til å tjimse av. Jeg synes det er veldig god trening. Er nok sikkert en del uvante øvelser for kroppen også, så da blir man litt støl ;-) Men da vet man at det funker.

I denna wide child pose trenger man ikke ligge med bena så bredt tror jeg. Jeg ligger liksom ned med brystet mellom bena... if that made any sence... Det er en avspenning øvelse så det skal ikke gjøre vondt eller noe.. bare slæpp åff og puste :-)

Mexico høres digg ut.. ! :sol:

Nå går jeg nattevakter, så jeg orker rett og slett ikke trening på dagtid (ender opp med å bare ligge i senga og kave allikevel :gjeiper: ) men på onsdag når jeg går av vakt skal jeg fiske opp pocketYoga igjen :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg veldig allerede :duskedame: Nesten så jeg teller ned dager :sjenert:

I dag har jeg vært hos en "sånn der lege", en sånn lege med "sånn der stol" og sånn :sjenert: Jeg kan igrunnen ikke fordra de legene :fnise: Men han kunne i alle fall informere om at jeg ikke har PCOS, og at menssmertene mine sannsynligvis bare er genetisk betinget og (hør nå!) "stramme muskler innvendig". Er ikke sistnevnte bare positivt? :sjenert: Han anbefalte i alle fall å begynne på minipiller for å få falsk menstruasjon, slik at jeg ikke hadde så smerter, men jeg merker at jeg er veldig skeptisk til å tilføre kroppen hormoner igjen :sjenert: Jeg ble liksom så psycho sist :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Daenerys

:klemmer: Var også hos "sånn" lege for noen uker siden for første gang, og syns det gikk greit. Ikke moro, men det måtte jo gjøres... Alt i orden her også heldigvis :sjenert:

Har selv lyst til å slutte på hormoner snart, men venter til jeg er ferdig med studiene. Får mer og mer vondt hver gang jeg, og mistenker at det blir forferdelig når jeg slutter! Noe jeg ikke håper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Var også hos "sånn" lege for noen uker siden for første gang, og syns det gikk greit. Ikke moro, men det måtte jo gjøres... Alt i orden her også heldigvis :sjenert:

Har selv lyst til å slutte på hormoner snart, men venter til jeg er ferdig med studiene. Får mer og mer vondt hver gang jeg, og mistenker at det blir forferdelig når jeg slutter! Noe jeg ikke håper :)

Det beste er når alt er i orden! :klemmer:

Slutta på hormoner i 2008, da hadde jeg brukt p-preparater siden 2004 og mot slutten av "løpet" var alt helt på bærtur. Fire dager mens, to dager fri, fem dager mens, en dag fri, to dager mens, tre dager fri osv. i to måneder førte til at jeg bare ikke gadd mer :gjeiper: Dessuten så syns jeg at etter at jeg hadde hatt "ansvar" for prevansjonen i fire år fikk sambo ta litt ansvar han også :fnise: Så jeg merker igrunnen at det er ganske uaktuelt å begynne på hormonpreparat igjen altså :sjenert: Dessuten har vi blitt enige om å diskutere :gravid: -temaet igjen når vi skal på ferie i vinter :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Daenerys

Skjønner godt den. Samboeren har sagt han kan ta over det ansvaret han også heldigvis, jeg bare kvier meg litt for å slutte (men har veldig lyst). Får se. Har diskutert dette med barn vi også, får planlegge så jeg er uten hormoner et år eller to før vi begynner å prøve. Er bare så kjipt å miste "kunnskapen" om når mensen kommer, hvor lenge det varer, og hvor vondt det er :ler:

Jaja, får du trent noe da? ;)

Endret av Daenerys
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo kunnet stille klokka etter syklusen min, fram til de to siste gangene :sjenert: Så det var ikke noe problem her :fnise:

Lite trening siden jeg rapporterte om yoga - utdrikningslag og nattevakter tar på. Nettopp gått av vakt, og nå skal jeg sove så lenge jeg bare kan (fram til jeg går på igjen i kveld...) :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Langhelg, så deilig! Håper du har lagt inn både en og to treningsøkter??

:duskedame: Heia Aramee!!!!

Og god helg såklart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var helgen innledet med 30 minutter yoga :duskedame: Merker som sagt veldig godt at det tar på leddene i armene dette her, i dag var det håndleddene som fikk gjennomgå :sjenert: Satser på å bli sterkere i leddene etterhvert :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...