Gå til innhold

Aramee venter på Frosken - ETA Desember <3


Aramee

Anbefalte innlegg

Hvordan går det i dag?

Har du gitt opp lavkarboen? Jeg skulle ønske jeg klarte å legge om til lavkarbo, men etter ørten forsøk må jeg bare innse at jeg ikke klarer det i lengden.. :sjenert:

Begynnende gangsperre, men det kan likegjerne være ettervirkninger av enkelte aktiviteter fra lørdagskvelden :lur: Selv om jeg holder en knapp på joggingen i går altså! :duskedame:

Lavkarboen har jeg elegant gitt opp, jeg har ikke penger til det, eller viljestyrke nok. Akkurat nå går det i "hva jeg vil når jeg vil", og det har funka greit til nå. Satser på at vekta sniker seg litt nedover igjen når jeg øker aktivitetsnivået :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nesten litt godt å høre at jeg ikke er den eneste :fnise:

Jeg leste en plass at viljestyrke kan trenes opp, men jeg er ikke overbevist :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg er så støl under ribbeinsbuen på begge sider at jeg snart dør! :daane: Jeg ANER ikke hva jeg har gjort for å få det til, men fy satan det gjør vondt!! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå merker jeg jobbrytmen har tatt knekken på døgnrytmen min... Klokka er fire på morgenen og jeg er lys våken :sjenert: Nå skal det nevnes at jeg ikke er helt i form heller, og at det skjer ganske mye privat som holder meg våken på nattestid de nettene jeg ikke er på jobb, men allikevel... Hadde vært greit å sove litt innimellom også :jepp:

Ikke vet jeg hvordan jeg skal klare noe som helst på trening for tiden heller. Føler meg så demotivert. Alt jeg spiser er sjokolade, sushi og cola, og når jeg er hjemme gjør jeg ikke annet enn å sitte på sofaen og se på pcen. Lurer på om jeg har truffet den berømte veggen jeg? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Hva har skjedd for noe?

Ting går bare ikke helt min vei for tiden :( Men alt ordner seg for snille piker, for vi ordner opp selv :duskedame:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært hos legen for oppfølging i forbindelse med vektnedgangen, og han er strålende fornøyd. Litt lavt blodtrykk, og det vet jeg jo igrunnen om fra før av, med svimling i dusjen og når jeg reiser meg, gjør raske bevegelser osv. Ellers er alt fantastisk bra :duskedame:

Vi ble også enige om et "nå er det nok"-vektmål for meg. Jeg er fornøyd når jeg når 75 kg. Da har jeg en BMI rundt 26, og det er fortsatt litt høyt, men samtidig vet jeg at når jeg får fjerna løshud, stramma opp og fjerna litt fyll fra puppene osv, så vil det gå seg veldig bra til :) Så jeg er faktisk enig i vektmålet.

5.6 kg igjen til målet! :duskedame:

Edit: Det betyr forøvrig at hvis jeg skal regne 75 kg som "normalvekt" har jeg gått ned 88% av overvekten min :duskedame:

Endret av Aramee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er et nytt år, og jeg er veid inn til 79.5 kg :duskedame: Det er en nedgang på hele 5 kg siden 1. januar 2011 :sjenert: Men jeg vet jo godt at jeg har vært oppe i nesten 89 i løpet av våren, så jeg er ikke så misfornøyd egentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg kommer til å ha så jævlig gangsperre i morra :daane: Men jeg har i alle fall trent en gang hittil i år! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gangsperre er vondt med god samvittighet! Så flink du er :)

Takk :klemmer:

Har fått en merkelig anspent-het bak på begge skulderbladene, så når jeg presser "englevingene" sammen får jeg krampe mellom dem, ca 15 cm nedenfor nakken :fnise: Fascinerende følelse, egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...