Gå til innhold

Aramee venter på Frosken - ETA Desember <3


Aramee

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:kjefte:

Forbanna p-pilledritt og mellomblødnings/spotting-faen! :kjefte: :kjefte: :kjefte:

Også i dag som jeg hadde sjans til å få meg noe :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, bare i dag?

Sliter en del med mellomblødninger selv. Hvis jeg vet det blir noe på kveldinga putter jeg i en stor tampong og prøver å få sugd vekk det meste, så legger jeg et håndkle i senga eller tar det i dusjen. Har du veldig lyst finner du nok på no lurt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, bare i dag?

Sliter en del med mellomblødninger selv. Hvis jeg vet det blir noe på kveldinga putter jeg i en stor tampong og prøver å få sugd vekk det meste, så legger jeg et håndkle i senga eller tar det i dusjen. Har du veldig lyst finner du nok på no lurt ;)

Ja, ting er litt kompliserte, så det er bare i dag :sjenert:

Merka ingenting i går som tilsa at jeg skulle få mellomblødninger, har bare hatt småblødninger og spotting de siste 6 ukene siden jeg starta på p-piller... Men den gangen her er det heftig! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da, bor dere ikke sammen lengre? Kjipe greier, håper det ordner seg for dere :klem:

Endret av 2ne2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellomblødninger er noe dritt! Har akkurat fullført 13 dager kontinuerlig menstruasjon selv pga de jævla p-pillene, så er helt enig med deg. Gleder meg til mannfolka kan ta piller!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må bare spørre hva slags piller bruker du, taes de til samme tid og hopper du over mensen?

Det er Cerazette, samme pille til samme tid, egentlig ingen mens i det hele tatt ;)

Huff da, bor dere ikke sammen lengre? Kjipe greier, håper det ordner seg for dere :klem:

Lang historie...

Mellomblødninger er noe dritt! Har akkurat fullført 13 dager kontinuerlig menstruasjon selv pga de jævla p-pillene, så er helt enig med deg. Gleder meg til mannfolka kan ta piller!

:klemmer:

Jeg gleder meg også til den dagen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har endelig oppdaget hvor fantastisk deilig SEXY undertøy er :lur: Blir mye penger på Ann Summers framover, merker jeg :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen fra innerst til ytterst - I like!

:jepp: Det er filosofien! :duskedame:

:insert smiley med pent undertøy og strømper: :lur:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Skjønner det. Alt ordner seg til slutt heldigvis :)

Jepp :) Få helsa på styr igjen først nå, og så kommer resten etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...