Aramee Skrevet 14. september 2011 Forfatter #121 Del Skrevet 14. september 2011 Gårsdagen gikk bra - men jeg lå plutselig "litt" lavt på kalorier. Jobber meg sakte men sikkert oppover på normalt nivå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 17. september 2011 Forfatter #122 Del Skrevet 17. september 2011 Denne uka har gått strålende! Føler meg mye bedre når jeg har kontroll på måten neste uke håper jeg på å få trent litt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 17. september 2011 #123 Del Skrevet 17. september 2011 Så godt å høre! Ser du har fått ticker, 9 kg klarer du nå når du kommer skikkelig i farta igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 18. september 2011 Forfatter #124 Del Skrevet 18. september 2011 Det eneste som er tøft nå er nattevaktene føler at jeg spiser som en hest, haha. Men vekta viste -3 kg på fredag, så jeg er ved godt mot! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jill Skrevet 19. september 2011 #125 Del Skrevet 19. september 2011 Wiii! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 21. september 2011 Forfatter #126 Del Skrevet 21. september 2011 Endelig litt trening igjen Har forfalt mer enn ønsket, så det ble en kort økt (5 min gange, 2 runder jogging og 1 runde spurt i motbakke, og så 5 min gange igjen), men jeg fikk i alle fall beveget på meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 21. september 2011 #127 Del Skrevet 21. september 2011 Poenget er bevegelse, snart er du tilbake der du var Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 21. september 2011 Forfatter #128 Del Skrevet 21. september 2011 Poenget er bevegelse, snart er du tilbake der du var Jeg er ikke heeeelt overbevist altså, for jeg har slitt med maten etter at jeg gikk av nattevakt nå i helga Det er så rart, enten så funker maten, eller så funker treninga. Hvorfor får jeg ikke til begge deler samtidig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 23. september 2011 Forfatter #129 Del Skrevet 23. september 2011 De stakkars små mageøvelsene jeg gjorde her forleden var tydeligvis mer effektive enn jeg trodde, for jeg er kjempestøl i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 23. september 2011 #130 Del Skrevet 23. september 2011 Støl mage er et kjent fenomen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 23. september 2011 Forfatter #131 Del Skrevet 23. september 2011 Det er jo egentlig litt digg da Prøver meg på en del av disse for tiden, men klarer stort sett ikke mer enn to eller tre av hver http://www.tulsagymnastics.com/routines%20folder/Strength%20and%20Conditioning%20Abdom/strength.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 23. september 2011 #132 Del Skrevet 23. september 2011 Jeg vil ha støl mage! Trener mageøvelser, men tydeligvis ikke riktig/effektivt nok - magen gjør bare ikke vondt... Har lagret linken, tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 23. september 2011 Forfatter #133 Del Skrevet 23. september 2011 Jeg vil ha støl mage! Trener mageøvelser, men tydeligvis ikke riktig/effektivt nok - magen gjør bare ikke vondt... Har lagret linken, tusen takk! Jeg syns alle de øvelsene jeg linket til er tunge jeg Men håper på framgang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ekkornet Skrevet 26. september 2011 #134 Del Skrevet 26. september 2011 Hihi... så herlige strekfigurer Burde strengt tatt slengt meg på disse øvelsene jeg også. Magemusklene blir litt.. funny.. etter at man har fått barn gitt. Uansett herlig å se at du er igang. Jeg heier på deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 27. september 2011 Forfatter #135 Del Skrevet 27. september 2011 Åh, jeg har vært så utrolig dårlig etter skolen ("jobb") i dag Da jeg kom hjem var jeg i utgangspunktet ganske sliten, så jeg satte meg litt på sofaen. Tok et stykke kake (hjemmebakt, nam nam! ) og merket raskt at jeg reagerte på høyt sukkerinnhold så jeg gikk og la meg. No stress, det skjer relativt ofte. Men et par timer senere våkner jeg og er klissvåt av svette, svimmel, kvalm, føler meg helt utslitt og når jeg reiser meg opp føles det som om jeg ser ut gjennom hullene i en en-krone og jeg skjelver skikkelig. Dette har også skjedd før, og selv om det er skikkelig ubehagelig er det ikke vondt per se, så jeg går så fort jeg kan (som ikke er veldig fort ) ut på kjøkkenet og får i meg to sjokoladebiter og litt drikke. Sakte men sikkert slutter svettingen og skjelvingen, synet kommer tilbake og kvalmen forsvinner, så da lager jeg en brødskive. En halvtime etter det igjen begynner jeg å skjelve på nytt, denne gangen fordi jeg fryser, og jeg går og legger meg og ender opp med å sove enda tre timer Og for dere som ble litt bekymra nå: no stress. Jeg mistenker noe som kalles reaktiv hyperglykemi, lavt blodsukker etter inntak av høyt antall raske karbohydrater, så nå skal blodsukkermåler anskaffes sånn at jeg kan teste ut litt før jeg går til legen Ingen trening i dag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 27. september 2011 #136 Del Skrevet 27. september 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter #137 Del Skrevet 4. oktober 2011 Fire timers tur i skog og mark i dag Med innlagt vaffelpause Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 4. oktober 2011 #138 Del Skrevet 4. oktober 2011 Oi oi! Høres herlig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter #139 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg har tillatt meg selv å ta litt semi-høstferie fra skolen, så det blir litt lite studierelatert denne uka På mandag var jeg på roadtrip Og i går var det tur i skogen I dag skal jeg faktisk en tur på jobb Torsdag blir det litt skole (hvis jeg orker å stå opp ) og fredag skal jeg sove hele dagen før jeg starter nattevakthelga Merker godt på kroppen at jeg gikk langt i går, har vondt i knær og hofter og er stiv i legger og lår :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 5. oktober 2011 #140 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg har også "minihøstferie", har ingen forelesninger i dag, og (utrolig!!) ingen imorgen eller fredag heller! Første gang fagene har koordinert leseuke så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå