Gå til innhold

Mazzi i tåka


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror jeg kan konkludere med økedøgn. Hun sov i en halvtime, og har spist sammenhengende siden det. Helt sykt dette her! :daane: Hun må vel bli trøtt en gang? Eller mett? Skjønner ikke at det er plass til mer inni der. Vanligvis gulper hun masse, men i dag har det nesten ikke kommet noe. Når jeg tenker meg om har hun faktisk på seg den samme bodyen nå som i dag morges! Må være første gang.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og dager hvor jeg liksom ikke blir mett og bare vil ha mer.

Av en eller annen grunn er vist ikke det like søtt... :hoho:

...og datoen er notert!

:lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Du sier noe! Det var tross alt lørdag, og da skal man jo kose seg litt ekstra.. ;)

Ikke vet jeg om det var økedøgn likevel, for natta gikk kjempefint. Håper dagen i dag blir likeså, for gårsdagen var slitsom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har og dager hvor jeg liksom ikke blir mett og bare vil ha mer.

Av en eller annen grunn er vist ikke det like søtt... :hoho:

:ler:

Ikke vet jeg om det var økedøgn likevel, for natta gikk kjempefint. Håper dagen i dag blir likeså, for gårsdagen var slitsom!

Sender ønsker om en mindre slitsom søndag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med smil. :rodmer: Og flaks at du fikk filmet det. :)

Håper dagen i dag blir fin. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

glemte å si at du selvfølgelig kan være med!

:hoppe: så koselig! :hoppe:

vi kan godt møtes her hos meg også hvis dere vil :) har kaffemaskin, lager en knallgo`kaffe latte med karamell :wink:

:bursdag: gratulerer med 1 mnd til baby S!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffe fra kaffemaskin høres godt ut. Jeg kommer gjerne og smaker en eller annen gang! :nigo:

Hun er ikke 1 mnd før til tirsdag, men vi kan jo :hoppe: for at hun er 4 uker i dag! :jepp: Hun har feira med å smake noe annet enn morsmelk for første gang, nemlig D-vitamindråper. Sikkert stas.. :fnise:

Nå venter vi på at hun skal spise ferdig, så vi kan spise middag selv. Hun tar seg som vanlig god tid! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke vet jeg om det var økedøgn likevel, for natta gikk kjempefint.

Lillemor øker kun om dagen, så snuppa di kan ha økt selv om natta var normal :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da så! Hun spiste omtrent sammenhengende fra 15 til 0030 ihvertfall.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer en dag da du ber henne om å ta det med ro når hun spiser også :ler:

De vokser jo som kjent så alt for fort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært litt forkjøla et par dager, og nå tror jeg jeg har smitta S.. :( Hun har pusta kjemperart i hele natt, skikkelig surklete (mer enn vanlig), og lagd masse andre rare lyder.. Stakkars liten, hun kan jo omtrent bare puste gjennom nesa. Tror jeg må kjøpe noe saltvannsgreier for baby. Har sett de har det på butikken her. Hva er best, dråper eller spray? :klo:

Heldigvis ser det ikke ut som hun er spesielt plaget, så det er nok verre for meg enn for henne.. Jeg synes det er så ekkelt å høre på lydene hun lager, og jeg blir litt redd.. Jeg har ikke sovet så veldig godt i natt, akkurat. Synes så synd på den fine lille jenta mi som strever litt! :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lillemor hadde tett nese i nesten to måneder etter fødsel, og jeg prøvde både dråper og spray. Jeg liker best dråpene, for de er enklest å få i nesen mens babyen ligger, og fordi de løser bedre opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uffda :(

har du prøvd å dryppe morsmelk i nesen?

evt sånn utsugerblåseting som de har på apoteket :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du prøvd å dryppe morsmelk i nesen?

De har gått bort fra at morsmelk i nesen skal være bra, som regel blir det bare mer slimete! Det stemte her, og ingenting annet enn saltvannspray virket. Og en sånn neserenser som vises på denne siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dråper vil være best på såpass små barn, rett og slett fordi de er enklere å få inn. Med spray skal de jo sitte opp helst! Ellers tror jeg nok de har flere gode råd på apoteket.

Kjempefint at du følger med på allmenntilstanden hennes, og det at hun ikke virker plaget er bra. Et annet mål du også kan bruke er å telle hvor fort hun puster. Hvis hun puster mer enn 60 drag per minutt, så skal hun til lege sporenstreks. Da vil du også se at hun puster mer anstrengt ved at hun bruker mage-, bryst og halsmuskulatur. Når du teller er det viktig at du teller et helt minutt, for småbarn puster veldig uregelmessig (og dette er helt normalt). Håper det bare er en liten lett forkjølelse på S :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...