Gå til innhold

Mazzi i tåka


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er visst sånn ja.. :fnise:

I morgen tidlig må riktignok jeg være sjef, for da må jeg stå opp tidlig. Det kommer en mann en gang mellom 9 og 11 for å se på leiligheten, så da må jeg nesten ha stått opp, i stedet for å sitte i senga med puppene ute sånn som jeg pleier å måtte gjøre på den tida.. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvannen time siden hun våkna for å få mat, og enda har hun ikke sovna igjen.. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
:kose: Håper du er ved semibevissthet når visningsmannen kommer! :kaffekopp: Endret av Neferet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er halvveis oppegående ihvertfall. Han godeste begynte heldigvis litt sent i dag, så han dro nettopp. Dvs at jeg fikk stått opp mens han skifta på S. Når mannen har vært her skal vi etter planen ta bussen til skolen for å hilse på gjengen som nå sitter med innspurten av masteroppgavene sine. Spent på hvordan det er å ta bussen med vogna. Nå håper jeg bare S rekker å spise ferdig før vi får "besøk".. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde ikke være noe som helst problem å ta buss med vogna på denne tiden av døgnet. Det er lite trafikk - da de som skal rekke eksamen nok er på plass allerede.

Jeg var jo ute med bussen her i forrige uke - det eneste jeg noterte meg var at det trengs litt øvelse for å komme seg ut av bussen. Men som regel er det noen som kan spørres om de kan ta i med deg i det du skal ut av bussen.

God tur iallfall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betryggende å høre! :)

Mannen har enda ikke vært her. Jeg har melkespreng og må på do, men føler ikke for å gjøre noe med noen av delene siden det plutselig kan stå en fremmed mann i leiligheten.. :sjenert: S fikk mat for en times tid siden og ligger og knirker i vogga si nå. Forhåpentligvis blir hun ikke sulten med det første, men her er ingenting sikkert annet enn at tilværelsen hennes tilsynelatende kan gå fra himmel til helvete i løpet av sekunder.. :rolleyes: Fra å være rolig og fornøyd kan hun helt plutselig gå i bro og grine seg mørkerød. Nesten litt skummelt det temperamentet der, altså! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har han vært her. Han var her i ca 1 minutt. Ja ja, nå får jeg skynde meg på do før lille snupp vil ha mer pupp! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så greit han ikke ble der superlenge! Da kunne det fort blitt slitsomt med S som krevde både pupp og kos og mannen som spurte om ditt og datt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og fått oppdatert meg litt :)

Moro å lese at en har noenlunde like dager :fnise:

Gleder meg så til dere kommer hit :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følte ikke at pupper på utstilling-humoren min ble delt gitt... :flau:

Lykke til med første busstur! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg følte ikke at pupper på utstilling-humoren min ble delt gitt... :flau:

Lykke til med første busstur! :klem:

:opplyser:

Jeg lo!

Hvordan gikk byturen?

Buss og vogn pleier og gå greit bare man får litt hjelp når man trenger det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bussturen gikk fint :) S sov hele veien og gjennom hele lunsjen. Sikkert pga støynivået, først fra motoren og så i kantina. Nå er vi tilbake i byen. S bæsja gjennom bleia mens hun lå i fanget mitt, så nå sitter jeg med en våt flekk i skrittet og lurer litt på hva jeg skal gjøre.. :hoho: Har en ekstra singlet til meg i stelleveska, men ikke bukse.. :ler:

TuttaV, jeg lo også, men i nattens mulm og mørke glemte jeg visst å kommentere det! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mokkon83: jeg gleder meg også, og det noe helt sinnsykt! :hoppendeglad: I dag er det akkurat fire uker igjen til vi drar. Nesten så jeg burde hatt en ticker.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:opplyser:

Jeg lo!

Godt at det ikke bare er jeg som har det moro med koffert-humor :fnise:

Bussturen gikk fint :) S sov hele veien og gjennom hele lunsjen. Sikkert pga støynivået, først fra motoren og så i kantina. Nå er vi tilbake i byen. S bæsja gjennom bleia mens hun lå i fanget mitt, så nå sitter jeg med en våt flekk i skrittet og lurer litt på hva jeg skal gjøre.. :hoho: Har en ekstra singlet til meg i stelleveska, men ikke bukse.. :ler:

TuttaV, jeg lo også, men i nattens mulm og mørke glemte jeg visst å kommentere det! :fnise:

:tommelopp: for flekk i skrittet. Alltid en behagelig situasjon ;) Hva ble løsningen?

Mokkon83: jeg gleder meg også, og det noe helt sinnsykt! :hoppendeglad: I dag er det akkurat fire uker igjen til vi drar. Nesten så jeg burde hatt en ticker.. :fnise:

Har ikke fått med meg hvor du skal reise hen jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelopp: for flekk i skrittet. Alltid en behagelig situasjon ;) Hva ble løsningen?

Har ikke fått med meg hvor du skal reise hen jeg... :sjenert:

Løsningen ble å la henne spise så lenge som mulig, så jeg fikk tørka endel, og så gå ganske nærme vogna etterpå. Det ble faktisk ikke noen synlig flekk da det tørka. Heldigvis.. :gjeiper: Når jeg tenker over det har jeg visst glemt å skifte.. :flau:

Skal flytte "hjem"! :hoppe: Nå har vi bodd borte i 7 år, så nå er det på tide å komme seg hjemover. Spesielt nå som vi har blitt en liten familie.. :rodmer:

Lille snupp er litt utrøstelig for øyeblikket. Pupp ville hun ikke ha, så han godeste tok henne litt i bæresjalet. Der roer hun seg på et blunk, hver gang. Forskjellen denne gangen er at han ikke kan sette seg ned uten at hun tar av igjen. Ganske fasinerende med den bæreselen altså! Mirakelkur for skrikende babyer! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løsningen ble å la henne spise så lenge som mulig, så jeg fikk tørka endel, og så gå ganske nærme vogna etterpå. Det ble faktisk ikke noen synlig flekk da det tørka. Heldigvis.. :gjeiper: Når jeg tenker over det har jeg visst glemt å skifte.. :flau:

Skal flytte "hjem"! :hoppe: Nå har vi bodd borte i 7 år, så nå er det på tide å komme seg hjemover. Spesielt nå som vi har blitt en liten familie.. :rodmer:

Lille snupp er litt utrøstelig for øyeblikket. Pupp ville hun ikke ha, så han godeste tok henne litt i bæresjalet. Der roer hun seg på et blunk, hver gang. Forskjellen denne gangen er at han ikke kan sette seg ned uten at hun tar av igjen. Ganske fasinerende med den bæreselen altså! Mirakelkur for skrikende babyer! :nigo:

God løsning! :tommelopp: Godt det bare er vi som vet hva som har skjedd på buksa, ikke han der hjemme :fnise:

Jeg hadde jo egentlig fått med meg at dere skal flytte hjem... :sjenert: Så koslig! :hjerte: Har dere kjøpt bolig?

Hvilken bæresele har dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke kjøpt enda nei. Det er enklere å kjøpe når vi er i området og kan gå på visninger osv. Dessuten er det nok best å vente til jeg har en jobb, så foreløpig skal vi bare leie :Nikke:

Vi har close baby carrier. Kjempefornøyd med den så langt! :jepp: Blir spennende å se hvordan det går når jeg skal reise hjem med den, med noen timer på Gardermoen og hele pakka.. :redd:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...