Gå til innhold

Mazzi i tåka


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men du må jo nevne reaksjonen til Han godeste!

:lol:

Fint med ny bok forresten!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Ny bok :hoppe:

Skikkelig far-datter bonding hos dere jo!! :nigo: Jeg er sikker på at det i noen kulturer betyr evig lykke når jentunger gulper faren sin i munnen :fnise:

Høres ut som dere virkelig har kost dere i helga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ble egentlig mest forfjamsa og tørka S rundt munnen mens han selv fortsatt hadde gulp i munnviken. Litt av et syn! :ler:

I dag er han tilbake på jobb. Foreløpig har vi to andre ikke kommet helt i gang med dagen, men vi skal nok snart ut i finværet. Været er helt utrolig bra i dag! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: jeg tror mannen min hadde reagert litt annerledes for å si det sånn :fnise: Herlig når de er så avslappa som han godeste din :hjerte: Ha en fin dag i sola :sol:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde aldri trodd han skulle vært så avslappa i forhold til gulp og bæsj som han er. Utrolig koselig! :hjerte:

Gleder meg til å komme ut, snupp må bare spise ferdig først. Hun tar seg som vanlig goood tid! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe :fnise:

skjønne lille S :rodmer:

er jo bare morsmelk da! hadde vært verre om det var barnemat fra glass :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg gått en lang tur og sitter på en benk i sola. Skulle ønske jeg kjente noen flere her oppe.. :sukk: Hvordan blir man med på barselgrupper egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Barselgruppene her i bygda kommer i gang på helsestasjonen... Mange kommuner arrangerer jo også babytreff/babykafè der mødre kan treffes å snakke om bæsj og gulp og sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skal på helsestasjonen i morra, får høre der da :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå virker det helt tullete at jeg skal synes det er interessant å snakke om bæsj og gulp om 9 måneder må jeg innrømme! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå virker det helt tullete at jeg skal synes det er interessant å snakke om bæsj og gulp om 9 måneder må jeg innrømme! :ler:

:ler: Men det kommer du til å gjøre!

Håper du nyter solen Mazilla!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg vil følge med. (Selv om jeg ikke syns det er så interessant med bæsj og gulp - ennå.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...