Gå til innhold

Mazzi i tåka


Mazilla

Anbefalte innlegg

:hallo: I'm back!!!

Og her er babyen på plass ja! Gratulerer så mye. :klem:

Jeg får følge med litt her også da.. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper det gikk bra hos helsesøstera forresten, og at hun ikke var for heks eller hadde det for travelt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her vil jeg følge med. :jepp: Lykke til på hs!

:velkommen: skal du være! :)

men i alle dager!!! godt du ikke skal bo der så lenge at du må forholde deg til helsesøster-heksa! :kjefte:

er så skuffende når vi møter på folk som liksom skal hjelpe oss... merket det på føden også at det var trist når noen av pleierne var lite koselige. vi er jo førstegangs og i en sårbar posisjon!

håper du fikk et annet inntrykk av henne på helsestasjonen :klemmer:

Hun var faktisk ganske hyggelig, men jeg følte det var mer et intervju enn en samtale.. Dessuten sa hun igjen at vektoppgangen var "ok", mens overalt ellers hvor jeg leser er den over all forventning (255 gram på 8 dager). :roll: Skal tilbake på 6-ukerskontroll rett før vi flytter. Krysser fingrene for at det er koseligere på helsestasjonen hjemme! :fnise:

:hallo: I'm back!!!

Og her er babyen på plass ja! Gratulerer så mye. :klem:

Jeg får følge med litt her også da.. :jepp:

Heeei! :klemmer: Takk for gratulasjoner og velkommen tilbake! :)

Gode Mazzi min :klem:

Nååh.. :klemmer:

Håper det gikk bra hos helsesøstera forresten, og at hun ikke var for heks eller hadde det for travelt ;)

Som nevnt over var hun ikke altfor heksete, men god tid hadde hun kanskje ikke akkurat.. :sjenert: Men men, så lenge lille snupp hadde gått opp masse er jeg i grunnen fornøyd. Det er jo det viktigste :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, jeg skal vel kanskje det, har bare ikke kommet så langt. Sitter stort sett på kg med mobilen for tida (mens jeg ammer :fnise: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jeg skal vel kanskje det, har bare ikke kommet så langt. Sitter stort sett på kg med mobilen for tida (mens jeg ammer :fnise: ).

:fnise:

her er babyen på ammeputa, og laptopen på bordet eller kanten av sofaen. multitasking that is :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: merkelig det der at man ønsker underholdning når de små spiser... Av og til må jeg innrømme det er underholdning i seg selv når E lager grimaser til puppen og sutrer for at han glapp puppen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan være morsomt det og, men når S ligger 35 minutter på hver side er det greit å ha noe annet å gjøre også! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tester vi ammerommet på et kjøpesenter. Jeg er skikkelig positivt overraska, for det er kjempefint! :jepp: Håper bare S ikke søler for mye, for jeg har ikke skift til meg selv. Burde nok ha en singlet til meg i stelleveska! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket av kjøpesentrene er dere på da?

Er rimelig sikker på at dere ikke er på Trondheim Torg iallfall - for der er publikumsfasilitetene rimelig dårlige... Så da blir det vel Solsiden eller Byhaven som er alternativene...

Og skift til mamma er nok et must når man har gulpebaby ja (notere seg bak øret) :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi var på Byhaven :jepp: Enig i at Trondheim torg er skikkelig dårlig. Hvor er ammerommet på solsiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint med ammerom som ser bra ut!

Det er nok av shabby alternativ når man har med seg en baby...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det vet jeg sannelig ikke. Kanskje i kjelleren på kjøpesenteret i sentrum? Ellers er det jo mange rolige/bortgjemte kroker på biblioteket ;) Også går det sikkert an å sette seg på helsestasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror egentlig ikke det er noe ammerom på Solsiden. De har vel bare handicap-do og kombinert stellerom som de fleste andre steder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en stk krevende baby i dag.. Slitsomt! :Gjesp:

Ticker er herved på plass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...