Gå til innhold

Mazzi i tåka


Mazilla

Anbefalte innlegg

Håper S ikke er så krevende i dag og at dere får en fin dag selv om det regner...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klemmer:

...det er nettopp derfor jeg grugleder meg :sjenert: Ikke tvil om at det er kos, men jeg har absolutt hørt rykter om at det er slitsomt også! Håper dagen idag blir bedre :Nikke: Kos dere inne i ruskeværet :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bedre dag i dag. Har vært på kafé og trilletur med ei venninne, nå ammer jeg og så skal jeg møte en annen venninne. Oppholdsvær og nesten sol i dag.

Lurer på om jeg skal snike meg til et lite glass vin i helga, en gang når hun nettopp har spist.. :lur: Det bør nok helst skje på formiddagen i såfall, siden hun gjerne henger i puppen hele kvelden.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal snike meg til et lite glass vin i helga, en gang når hun nettopp har spist.. :lur: Det bør nok helst skje på formiddagen i såfall, siden hun gjerne henger i puppen hele kvelden.. :rolleyes:

Hehe, jeg satt og lurte på akkurat det samme nå nettopp... ;)

Mulig at det blir med tanken da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan fort bli med tanken her også, men det er jo litt moro å ha muligheten! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pumpa de første dagene etter at vi kom hjem fra sykehuset, fordi jeg var så sår at jeg måtte gi meg selv litt pause innimellom. Har pumpa litt noen dager fordi det har vært så sprengt at hun ikke har fått tak, men det begynner å bli noen dager siden nå. Skjønner liksom ikke helt når jeg skal pumpe, for hun spiser jo hele tida! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... ser den :fnise:

Tenkte mest på i forhold til det å kunne ta seg ett eller flere vinglass en kveld. Er vel kjekt å ha den muligheten også :sjenert:

God helg :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, etterhvert er det nok absolutt greit å ha den muligheten :Nikke:

God helg til deg og! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S har spist og sover mett og fornøyd på magen til han godeste. Jeg har pumpa meg, sånn at vi har litt backup-melk. Nå sitter jeg her med en Corona. En del av meg føler at det er litt uansvarlig/feil/rart, men en annen sier at det er helt greit. Godt var det ihvertfall.. :fnise: Det er jo ikke snakk om de store mengdene akkurat. Mest for å få en liten smak.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansvarlig å feil er det ihvertfall ikke :)

Kos deg med den nå når du har sjangsen sier nå jeg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakk om sulten liten snupp! Hun fikk først 80 ml fra kopp, og så begge puppene etterpå! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

flink hun er til å spise :) skal du bort å veie henne på helsestasjonen før 6 ukers kontrollen?

spent på hva lille myet mitt veier nå, tenkte å veie når jeg skal bort og få ammehjelp :)

corona med lime? Mmmm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal veie igjen til uka tenker jeg. Har veid henne to ganger på helsestasjonen allerede, så denne gangen blir nok den siste før 6-ukerskontrollen. På tirsdag veide hun 500 gram mer enn på det minste på sykehuset, så at hun får i seg mat er det liten tvil om! :fnise: Hvis hun går opp like mye denne uka har hun faktisk passert 4 kilo på neste veiing! Lille jenta mi som vokser seg så fort stor... :rodmer: Snart passer hun ikke størrelse 50 mer heller! Nesten litt trist, samtidig som jeg gleder meg til hun blir bittelitt større, sånn at det ikke bare er spising og soving som gjelder! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...