Gå til innhold

Mazzi i tåka


Mazilla

Anbefalte innlegg

Gjest åffårno

Heller det enn "å æ det med dæ di padde" som er poppis her :ler:

Hahahaha....den kjenner jeg igjen!

Hallo Mazilla! Jeg bare snikleser her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen skal du være! Det skjer mer i graviditetsboka enn denne for tida, men det hender jeg klarer å få knota ned noe her også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på kafé og var nettopp vitne til ei som bestilte en ismocca, for så å bli irritert fordi det skulle is i den. Hun ville nemlig ha den varm! :overrasket: Som om ikke det var nok, gjorde kunden et stort nummer ut av at det måtte være sjokolade i den, selv om hun stakkaren bak disken sa med en gang at det skulle hun selvfølgelig ordne, siden det tross alt var en mocca.. :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt det ikke bare var meg som reagerte! :fnise:

S er fryktelig glad i å hjelpe til i huset, men nå de siste dagene har det kanskje gått litt langt..

-Her om dagen kom hun med nettbrettet til han godeste i en boks full av leker. "Værsågod pappa, jeg tok dette til deg!"

-I går morges, mens jeg var opptatt med å smøre niste til henne, hørte jeg plutselig "Se mamma, jeg vasker! Det blir sååå rent og fint!". Stolt som en :kaklehone: og blid som en :sol: stod hun og klinte spytt utover speildøra på garderobeskapet i gangen.

Man kan jo ikke gjøre annet enn å smile... :sjenert: Nettbrettet burde absolutt ikke ligge og slenge, og hun tror jo at det hun har i munnen er vann, og at det faktisk ble rent av at hun "vasket" ;)

Noen av småbarnslivets gleder.... :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Sitter på kafé og var nettopp vitne til ei som bestilte en ismocca, for så å bli irritert fordi det skulle is i den. Hun ville nemlig ha den varm! :overrasket: Som om ikke det var nok, gjorde kunden et stort nummer ut av at det måtte være sjokolade i den, selv om hun stakkaren bak disken sa med en gang at det skulle hun selvfølgelig ordne, siden det tross alt var en mocca.. :klaske:

:lete: Nominerer henne til årets smarting ;)

Litt som han karen mannen overhørte i butikken som ville at butikkdama skulle bevise han om at gul skrelt løk i sånn pakke (man ser to løk ligge skrelt i den) faktisk var skrelt og uten skall.

"Er du sikker/hvordan vet du at den er skrelt" /"ehm..........jeg ser at den er skrelt" / "men vet du det" / "ja, altså - ja? Den er ganske så synlig uten skall" - og slik gikk samtalen i et par minutter til.

Han var seriøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike mennesker skal vi sette pris på.

Det gir oss andre noe å le av i hverdagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bedre å vaske med spytt enn med en skive med leverpostei på. :dry: Våtserviettklatten er enda på skyvedørsspeilen i gangen vår. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spytt er bedre enn prim og skinkeost også :sprettoy:

Lita er god på å hjelpe hun også..

"Mamma sjå æ bæde boss" Så flink vennen jeg kan ta det nå sier jeg høyt, men tenker "ikke hiv utover alle tissebleiene dine (evt restavfalet) vær så snill"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...