Gå til innhold

Kos og kaos


Mazilla

Anbefalte innlegg

Nå var det på tide med en ny dagbok, og med det avslutte og takke pent for meg i graviditetsdagboka. Lillesøster R er fire uker i dag, mens storesøster S blir 3 år til uka. Selv har jeg snaue halvannet år igjen av 20-årene, og er godt gift med ungdomskjæresten. I tillegg til våre to små, har vi stasjonsvogn, hybelkaniner og halvpart av tomannsbolig i byggefelt. Ganske klisjé, når jeg ser det skrevet ned. Passer meg i grunnen fint! ;)

Med det erklærer jeg denne boka for åpnet. Regner med den blir som livet mitt for tida, preget av en god blanding kos og kaos! :nigo:

:velkommen: til dere som måtte finne veien innom her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ammer på time nummer X, derfor så creepy kjapp og ivrig, forresten. KG på f5. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4

Jeg ammer på time nummer X, derfor så creepy kjapp og ivrig, forresten. KG på f5. :ler:

:ler: Jeg liker kjapt og ivrig :sjarmor: Min lille fant plutselig ut at hun skulle sove i nesten tre timer i strekk nå i kveld, så nå var det godt å få ammet litt! Kjipt for henne, for hun blir sånn passe spylt av morsmelk... (Ved nærmere ettertanke er det sikkert himmel på jord for henne, forresten)

Jeij, nr 2 :nigo: Gøy med ny bok! Grattis :roser:

Takk takk :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som jeg gleder meg til ferien er over! Trodde programmet med svigerfamilien var over etter i dag, men nå er det visst utvidet til å gjelde morgendagen også. Lunta mi er meeeeget kort nå, merker jeg. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg har jo blitt det! :sjenert: Mest fordi de bare forventer at vi stiller opp og bruker alle fridagene våre med dem. I går kom vi dit ca halv elleve, og trodde vi skulle være der et par timer. Plutselig viste det seg at det var middag også på programmet før vi kunne dra igjen. Men men, i dag har vi en middagsinvitasjon til noen i familien min før bursdagen i svigerfamilien. Kommer ikke til å stresse med å komme oss avsted til bursdagen, for å si det sånn. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...