Gå til innhold

Kos og kaos


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

S var hele tiden stor og tung, og hun veide det R gjør nå på 2-månedersdagen! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joa... Men det får da være grenser! :ler: Kanskje hun går opp litt mindre nå som jeg har kutta ut godteri? Med mitt kosthold de siste ukene har hun vel nærmest fått sjokomelk fra puppene mine :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fløtepupp! :nigo: J er opp ca 13-1400 gram han og, men det ække no overraskelse, jeg får bolleunger :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Argh, passe irritert på han godeste nå. Vi skal ha familieselskap i morgen, og har en gjøreliste som er lang som et vondt år, men han løfter ikke en finger. Han har fått valget mellom å støvsuge og å røre sammen en Torokake (ja, vi gjør det enkelt :sjenert: ) mens jeg ammer, men sitter like fordømt planta i sofaen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

arg så irriterende med late mannfolk.. Kjenner veldig mye til det!! Jeg blir så sinna. Håper han fikk ræva i gir.

Bolleunger er herlig :rodmer: De skal jo være gode å ta i. Mini har alltid vært litt over gjennomsnittet på vekta. Og hs har hver eneste gang unskylt det. Ho er ei typsik blond, gladkristen og superblid sørlending. Ungen min er jo bare sååååå fantastisk. Og det var iiiiiiingenting å bry seg om at han var litt over gjennomsnittet på vekt,

Jeg bare: øøø.. ok. Jeg ser jo at han ikke er feit, så jeg bryr meg ikke. Bollekinn skal han jo ha ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han endte med å ta R i bæreselen og støvsuge, etter at jeg noe demonstrativt marsjerte til kjøkkenet for å lage kake ;) Der sov hun lenge nok til at jeg fikk ordna både kaka til festen og fruktspydene til barnehagen. 25 spyd med 11 biter på hvert, litt av en jobb om jeg får si det selv ;) Men så ble de sannelig fine også! :nigo:

Helsesøstre er en egen rase, det er jeg helt overbevist om! Venninna mi fikk beskjed om å lære ungen sin å krabbe :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bolleungelager her også. :fnise: M er så ekstremt tykk nå at jeg tror vi kommer til å få ''kjeft'' på helsestasjonen. :sjenert: Hun har jo ikke hatt noen vekstspurt oppover (kun utover :hoho: ) omtrent siden hun ble født. Nå overdriver jeg selvsagt, men hun er så kort stakkar, og når hun da er så tykk (over 11 kg :ler: ) ser hun bare enda tykkere ut. Og jeg som trodde at A var stor. Men det er deilig da. Myke bollehender, myke bollekinn, myke bollelår, myk bollemage. :hjerter: Jeg regner uansett med at det går seg til nå som hun går over alt. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Argh, passe irritert på han godeste nå. Vi skal ha familieselskap i morgen, og har en gjøreliste som er lang som et vondt år, men han løfter ikke en finger. Han har fått valget mellom å støvsuge og å røre sammen en Torokake (ja, vi gjør det enkelt :sjenert: ) mens jeg ammer, men sitter like fordømt planta i sofaen.

Sikker på at ikke det er min mann du har....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og sniker i nyeste boka di :vinke:

Gratulerer så mye med 3åringen forresten - hørtes ut til å være en vellykket feiring (i følge FB).

:ler: Late mannfolk finnes det mange av.. Jeg har en som godt kan hjelpe mye til med ting, men når ting er ikke helt - men bare NESTEN ferdige så kan han finne på å gi seg og ikke gjøre ferdig før dager, uker, eller måneder etterpå... :sukk: dagens utblåsning kom visst i boka di gitt - men lett å la seg rive med :ler:

Ha en strålende helg :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alltid godt å lese om andres tidvis ubrukelige mannfolk, så her er det bare å blåse ut for den som vil! :fnise:

Nå er ikke min helt ubrukelig for øyeblikket da. Jeg fant nemlig S midt i en fullstendig nedspydd seng.. :spy: Jeg måtte dessverre amme akkurat da :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med bursdagsbarnet!

Takk! :) Dagen ble hektisk, men veldig fin. Bursdagsbarnet ble like glad for alt hun fikk. Utrolig vittig å se da hun løp frem og tilbake på gulvet i ekstase over en 10 kroners spade fra nille :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S også! Hun sa det for hver eneste lille filleting hun fikk i adventskalenderen før jul, med like stor innlevelse hver gang. Tydeligvis ganske like på mange områder, min S og din L! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...