Gå til innhold

Kos og kaos


Mazilla

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet

:duskedame: Innom og heier på dere, det er greit med både et konkret mål og litt ekstra press i form av sosiale medier :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gåan, dere er tøffe!! :pls: Det er det som er så skummelt med sånne sosiale medier, når det først er postet der blir det liksom så...virkelig :haar: Det er først da man føler at dette er noe man MÅ gjennomføre :ler: Jeg heier ihvertfall på dere :duskedame: Tror dere kommer til å klare det med glans!!

...og den vannrenne-greia du har bestilt ser helt fantastisk ut :hoppe: Jeg vil også ha en sånn!! Til Liten altså :sjenert::fnise: Genialt bursdagsgavetips :hoppe: Vi hadde tenkt å kjøpe sykkel med støttehjul til henne, men så er jeg så i tvil..hun har jo både trehjulssykkel OG sparkesykkel..mulig det er litt overkill med enda en sykkel lizzm? Hm..Hva har dere andre gitt/ planlagt å gi til 3 åringene deres?

Vi skal gi sandkasse. Tror jeg. Har egentlig ikke peiling! Mannen ville gi ny sykkel, men jeg ser ikke helt vitsen med å gi ny sykkel kun fordi den hun har nå ikke er helt optimal ( = ikke lufthjul). Vi får se. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usikker på om det er overkill med tre sykler, selv om det høres voldsomt ut. S har to- og trehjulssykkel, men jeg skal innrømme at jeg ser "behovet" for en sparkesykkel også ;)

Vi ga sabeltannutstyr til bursdagen. Aquaplay-settet kjøpte vi for penger hun fikk av oldeforeldrene :) Vi skal sette opp en mur på tomta i løpet av kort tid, og har vært inne på tanken om sandkasse når den er på plass, men det får vel være grenser for hvor mye utstyr hun skal få ;) Selv om det er fristende, for da vil det kanskje bli slutt på maset om å gå på lekeplassen :ler: Mulig det blir en kombinert lekestue og redskapsbod også, men det blir vel ikke akkurat for ungenes penger ;)

Uff, vi har sikkert vært i overkant tøffe ved å kringkaste for hele verden at vi skal løpe... Kjenner jeg angrer litt allerede! :hoho: Meeeen, det er ingen vei tilbake nå! Lurer på om jeg skal gå innom en sportsbutikk og unne meg noe nytt treningstøy istedenfor å sitte her og angre! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Uff, vi har sikkert vært i overkant tøffe ved å kringkaste for hele verden at vi skal løpe... Kjenner jeg angrer litt allerede! :hoho: Meeeen, det er ingen vei tilbake nå! Lurer på om jeg skal gå innom en sportsbutikk og unne meg noe nytt treningstøy istedenfor å sitte her og angre! :lur:

Nytt treningstøy er obligatorisk ved en slik oppstart! :opplyser::jepp: Det er faktisk litt lettere å komme i gang i nytt fresht treningstøy, utrolig teit, men det funker... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Azalea

Hei Mazzi :klemmer:

ikke så flink til å være her inne, men sniker innom å legger igjen en stooor :hug: til deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempetøffe som har meldt dere på et sånt løp! Kjenner jeg lurer skikkelig på når jeg skal få begynt med ordentlig trening igjen. Ser liksom ikke hvordan vi skal få det til! Men går vel på er vis... ;) og dere MÅ jo bare få det til med dette fb-presset :ler:

Og den vannleken så bare genial ut. Skal vise den til mannen i huset her også :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nytt treningstøy er obligatorisk ved en slik oppstart! :opplyser::jepp: Det er faktisk litt lettere å komme i gang i nytt fresht treningstøy, utrolig teit, men det funker... :ler:

Nemlig! :fnise:

Hei Mazzi :klemmer:

ikke så flink til å være her inne, men sniker innom å legger igjen en stooor :hug: til deg!!

Koselig at du stikker innom i blant! :klemmer:

Kjempetøffe som har meldt dere på et sånt løp! Kjenner jeg lurer skikkelig på når jeg skal få begynt med ordentlig trening igjen. Ser liksom ikke hvordan vi skal få det til! Men går vel på er vis... ;) og dere MÅ jo bare få det til med dette fb-presset :ler:

Og den vannleken så bare genial ut. Skal vise den til mannen i huset her også :jepp:

Ser ikke helt hvordan vi heller skal få det til, men må man, så må man! :rolleyes:

I ettermiddag er det duket for løpetrening for alle i familien som kan løpe. Jeg tror jeg skal ta på meg oppdraget med å følge S i barneløypa på 1 kilometer, for jeg merker godt i beina at jeg har hatt noen trilleturer hvor jeg har gått på litt de siste dagene.. Det er ille når formen er såpass dårlig at jeg blir lemster av å gå tur! :hoho: Så får jeg heller sende han godeste ut på voksenløypa på 4 kilometer alene.. Faren til ei i barnehagen ville trille R imens, så her er det ingen vei utenom.... :bond: De er en sånn supersprek familie som driver med både triatlon, halvmaraton og det ene og det andre, og løper doble distanser på hvert av disse løpene vi nå skal debutere i. Skulle gjerne hatt en brøkdel av deres treningsiver og -glede! :daane: Det blir sikkert gøy for S ihvertfall! :ler: Jeg på min side håper i det minste det slutter å regne før løpsstart! :regn:

Superkoselig babytreff på kafé i formiddag. Plutselig hadde det gått nesten 3 timer! Jeg er så glad for at jeg har funnet noen folk jeg liker å omgås som har babyer på samme alder som R, det er virkelig ingen selvfølge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beeeeina mine! :bond: :bond: Tror kanskje jeg må ligge på sofaen i natt, i tilfelle jeg ikke klarer å gå utfor trappa i morgen tidlig! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hvordan går det med beina?? Har de overlevd sjokket? :fnise:

Og jeg føler at jeg kan :ler: av det, for jeg har det sikkert like ille som deg, dette programmet mitt tar virkelig knekken på bein/rumpe!!! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, beina klarer seg på et vis! :fnise: Takk for all heiing og oppmuntring! :)

Nå er han godeste hos legen for å få henvisning til en brå slutt på alle eventuelle fremtidige småsøskenplaner. ;) Her om dagen sa han "hva hvis vi går fra hverandre og jeg treffer ei dame som vil ha barn?" Virkelig ikke mitt problem, svarte jeg... :hoho: Han var dessuten litt bekymra for selve inngrepet, men etter at jeg poengterte at jeg har vært gjennom to fødseler, så nå er det hans tur, ble han stille gitt... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Må si jeg har litt medfølelse for mannen din likevel altså. En skal ikke kimse av forholdet disse mannfolka har til stellet sitt :fnise:

Skulle nesten ønske jeg syntes det var en god idé at mannen gjorde det samme, men jeg kjenner jeg vil holde muligheten åpen for en unge til. Selv om jeg per nå blir både sur og kvalm av å tenke på å skulle gå gravid igjen, så jeg skulle ønske jeg følte meg helt ferdig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skal jo ikke kastreres heller da! :ler: Men joda, medfølelse skal han få, bare ikke ennå ;)

Vi har heldigvis alltid ønsket oss minimum to og maks to, så nå er vi i mål. Ikke har vi plass til flere heller ;)

Var hos kiropraktor med R i går, og fikk beskjed om at hun kunne være litt grinete det neste døgnet. Hun fikk rett i det gitt... Stakkars lita! Og stor... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er forresten litt skjev og stiv både her og der, og har litt favorittside pga det. Ikke noen big deal, og kunne godt være det ville gått over av seg selv, men greit å få ordna opp i synes jeg :Nikke: Det er en veldig flink babykiropraktor her i byen, og hun regnet med at et par-tre behandlinger ville holde :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mannen her får et uttrykk i fjeset som tilsier at det nesten er likestilt med kastrering når vi snakker om snipping. Der skal altså ingen borti og klusse med noenting! :ler:

Vi har hatt to dager/kvelder der J faktisk har grått/sutre uten å la seg trøste helt uten videre. Jeg blir helt nervøs av det, har jo knapt nok hørt han gråte før. Og så synes jeg byssing er innmri kjedelig

:sjenert:

Hvorfor var dere hos kiropraktor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

See der ja, der svarte du på det mens jeg skrev. :)

Godt det ikke er noen store greier :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener! R har jo vært rene dukka sammenliknet med hvordan S var. De få gangene R har skreket har jeg blitt småsprø, mens tilsvarende dager med S sikkert hadde blitt sett på som gode dager.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...