Gå til innhold

Kos og kaos


Mazilla

Anbefalte innlegg

Hææ?? dårlig prioritering av han altså :opplyser: Jeg er så bortskjemt med nyere biler gjennom jobb, så når vi skulle skaffe oss familiebil (jeg nekta å ha babyen min i en bil fra 1994!!!) så ble det flunka ny bil på oss :fnise: Ikke den mest økonomiske avgjørelsen vi har tatt, men pyttsann :P

Er veldig opptatt av å ha en sikker bil også :opplyser:

Ellers må dere ha masse lykke til med dåpen i morgen :) Været er i hvertfall på topp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk alle sammen, vi har hatt en kjempefin dag! :) Maten (tapas) var knallgod, og jeg tror alle generasjoner var enige i det. S spiste seg mett på manchego... :ler: Dåpsbarnet fikk mange fine gaver, og oppførte seg eksemplarisk :)

Det beste er 1) At vi har kake igjen i kjøleskapet og 2) At det er fri i morgen. Det er meldt borti 30 grader, så vi har en strandavtale med noen fra barnehagen :strix::sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjorde vi, Diddles! :strix:

Først var vi mange timer på stranda, så hadde vi grillgjester, og så fikk vi sannelig tid til en liten prat om hverdagsfella og forholdet vårt også. Jeg har nemlig funnet ut at han godeste har mer å snakke med naboen enn meg om for tida, og det er litt sårt... :trist: Heldigvis er vi nå bevisst på det begge to, og vi vet til og med hva vi kan gjøre med det, så nå som problemet er identifisert kan det forhåpentligvis bare gå én vei! :jepp:

Nå er stuevinduene nypussa utvendig, og jeg sitter i skyggen med en iskaffe og hører på R som er i ferd med å våkne. Etterpå skal jeg på cafe med ei venninne og hennes lille som er bare noen dager eldre enn R, og i ettermiddag er det sannelig duket for en ny runde med terrengkarusell. En salig blanding av kos og nødvendigheter, den dagen her! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Gratulerer med vel overstått dåp! :hoppe: Høres ut som dere har hatt en veldig fin pinse! :jepp:

Og den hverdagsfella er kjip altså... Tror den kommer til oss alle med jevne mellomrom, og da gjelder det å gjøre som dere har gjort og identifisere den. Ofte er det jo faktisk ikke så mye mer enn det som skal til! Håper det retter seg med litt innsats! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So far, so good! :Nikke:

Apropos kjæresteting: Til fredag er det jo egentlig tid for date igjen, men vi får se hvordan akkurat det går... Har ei lita frøken som trives best med mammaen sin, så noen langvarig voksendate utgår nok. Meeen, har et lite håp om at vi får plassert S et sted i hvert fall, og kanskje vi til og med kan ta med oss R ut for å spise. Tradisjon er tross alt tradisjon, og fredag 13.-datene våre er ufravikelige! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Satser på at dere får barnevakt, dere har jo folk rundt dere som omtrent sloss for å passe :fnise:

Heldiggrisene! :)

Noe spesielt dere pleier å gjøre?kino og mat?

Akk ve, det hadde vært nydelig med en date med Mannen :strix: Håper og håper at Mannen sin bror skal flytte ned hit, han er normal og helt fantastisk snill. H liker han veldig godt :) Han passet henne da vi var på konsert (kveldsmat og legging) gikk veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir bare mat, men det er sannelig ikke bare bare! Søstera til han godeste kommer hit og passer S, og ei venninne tar R i vogna i byen mens vi spiser. Hun tilbød seg å ha begge jentene hjemme, men de er litt for uforutsigbare til det begge to. Med litt bedre planlegging kunne vi alltids testa mme i forkant, men det får bli neste gang ;) Det gjør meg ingenting at R er helt avhengig av meg foreløpig. Det gjør meg heller ingenting at jeg får gå ut og spise uten barn i morra! :bolledeig::hjerte: Jeg slapper nok bedre av når R er i nærheten enn hvis hun hadde vært hjemme. Nå kan jeg amme hvis det blir helt krise ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig dere er ;) Vi har ingen i nærheten som kan passe :( Håper dere får koset dere masse :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg er litt sånn :bond::bolledeig::redd::hoppendeglad::haar: nå... Men det går forhåpentligvis bra. Testa flaske med mme i stad, men det var overhodet ikke aktuelt. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nyt!!!! Både date og at hun nekter å ta flaske :sjenert: Det er jo utrolig kos å være "the only one" en stund til :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er helt sant Diddles! :hjerte:

Nå er jeg vel hjemme igjen, og har hoppa ut av kjolen og inn i joggebukse og melkeflekkete singlet. Vi koste oss, men fikk ikke akkurat hatt noen voldsomt dyp samtale. Havna nemlig midt i releaseparty for en lokal countryhelt som hadde vært i nashville og spilt inn debutalbumet sitt. Ooh my for en gjeng! :daane: Vi gikk så fort vi kunne, og tok desserten på Mc Donalds istedet. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...