Gå til innhold

Kos og kaos


Mazilla

Anbefalte innlegg

Huffameg!! Så tidspunktet på innleggetog tenkte, oh no! hva skjer.....

Sa S noe om hva som plaget henne idag da hun sto opp? Fordelen med alderen de er i nå er jo faktisk at de kan si hvor de har vondt og hva som plager dem....

Håper dere får ei bedre natt i natt! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huffameg!! Så tidspunktet på innleggetog tenkte, oh no! hva skjer.....

Sa S noe om hva som plaget henne idag da hun sto opp? Fordelen med alderen de er i nå er jo faktisk at de kan si hvor de har vondt og hva som plager dem....

Håper dere får ei bedre natt i natt! :klemmer:

Ser at jeg kanskje var litt i ørska og kunne vært mer presis.. S sov til halv ni når hun først la seg, det var R som tusta hele natta... Håper på en bedre natt, men har ikke altfor høye forhåpninger. Her er hele jentegjengen forkjøla, nemlig. Håper han godeste slipper unna, jeg orker ikke en dødssyk mann på toppen av to sutrejenter... :sjenert:

:fnise: Det gikk på PP-0? :ler:

Jepp! :fnise:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dødssyk faktisk! :daane: Den Manfluen er xtra hard blant våre bedre halvdeler du... :fnise:

Jeg kjenner at jeg er litt rar i halsen, tørraktig og raspende... :/ Håper jeg blir frisk til Tirsdag! Da reiser H og jeg på jentetur helt til Søndag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På leir i forbindelse med cøliakiforeningen :) Blir kjekt for H å møte andre barn i samme båt :)

Hun gleder seg veldig :) Blir spennende, hytteliv og greier :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åjaa, sant det! Tenkte at det var langt frem i tid jeg, men nå er det jo sannelig skoleferie og sommer! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja! tida flyr avsted! Skal jobbe et par dager uka etter ( H er i bhg første uka i Juli) og så bærer det nordover i 8dg :) og et par uker ferie her hjemme etterpå :) Håper på en varm og solfylt sommer :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En varm og solfylt sommer er bestilt herfra også. Gjerne en kopi av fjorårets! :jepp:

I dag er R tre måneder. Hjelp... :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morgen skal vi løpe 10 km for første gang. Med startnummer på brystet og hele pakka. Uææ! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho, lykke til og god tur og sånn! :nigo:

Hva er det lengste dere har løpt hittil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woho, lykke til og god tur og sånn! :nigo:

Hva er det lengste dere har løpt hittil?

Sammenhengende er det vel 7,4... :sjenert: Men da følte jeg på et vis at jeg hadde mer på lager, hvis du skjønner.

Lykke til! Tøffe dere er!

Takk! Og velkommen hit... :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Wow, lykke til!! :duskedame:

Forhåpentligvis blir det for dere som for en tidligere kollega, da hun fikk startnummer på for første gang (som voksen ihvertfall), ble hun så gira at hun fikk masse ekstra energi! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har "dessverre" løpt med startnummer flere ganger i vår allerede, men kan jo håpe jeg får en ekstra boost uansett ;)

Vi var egentlig påmeldt femkilometeren, men jeg syntes det virka så flaut å være med der, siden det er flest 12-14-åringer der. Bedre å komme sist i et ordentlig løp enn å bli knust av småunger på halve distansen :ler:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med 10Km løpet i dag :klappe:

Endret av Disco Biscuit
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...