Gå til innhold

Kos og kaos


Mazilla

Anbefalte innlegg

Ikke verst å få med mannen på snipping! Her i huset ses det også på spm kastrering, akkurat som hos kkbb. Men jeg har ikke prøvd "jeg har født"-argumentet da... Kanskje det funker! Uansett tenker jo vi på en tredje, så blir ikke noe snipping med det første. Selv om lysta er langt unna nå i øyeblikket :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han har vært innforstått med det hele tida, så jeg føler ikke egentlig at det er jeg som presser på for det. Han husker vel hvordan jeg ble av å tilføre kroppen hormoner, og vil neppe gjenta det :ler:

Zzzzzøttende mai... :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget over skrev jeg i natt, men fikk visst aldri publisert det. Føler meg litt mindre :Gjesp: og litt mer :bolledeig: nå. Jeg elsker 17.mai, særlig særlig nå som jeg har fått barn. Gleder meg til å se hvordan S reagerer når hun ser dagens oppstyr i byen. Det går jo ikke helt an å forestille seg, selv om de har gått i "tog" i barnehagen og sunget ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig en pust i bakken og tid til en kjapp oppdatering. Sitter i skyggen og ammer for øyeblikket. Utrolig deilig vær, måtte det bare vare! :sol::pls::sol:

Gårsdagen var veldig fin, men det gikk i ett fra morgen til kveld. Etter at S hadde lagt seg (og gikk i tog på rommet sitt med dukka og gassballongen :rolleyes: ), sov R et par timer på sofaen mens jeg hoppa i joggebuksa og tok en iskald øl i sola med naboen. Deilig avslutning på en hektisk dag! :)

Dagen i dag begynte med en treningsøkt, og nå er S hos nabojenta, han godeste graver jord og jeg ammer/slapper av :) Det ble en liten treningsøkt i natt også, btw. Den første sådan siden mars :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere husket hvordan det skulle gjøres, eller?

:ler:

Endret av MarianneE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det! Vi hadde egentlig sovna, så vi var litt i halvsvime... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Tror det! Vi hadde egentlig sovna, så vi var litt i halvsvime... :ler:

En avansert form for søvngjengeri...?? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Azalea

Hei Mazzi :klemmer:

så koselig å lese at dere hadde så fin 17 mai!! :flagg:

veldig søtt at S gikk i tog med dukke og gassballong :)

håper dere får en flott helg alle fire :):kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Jeg er her og lurer i kulissene, har bare aldri fått summet meg til å skrive de siste dagene. Hver gang jeg har noe på hjertet, føler jeg at jeg bør svare dere først, og så ender det med ingenting. Er her bare fra mobil.

Men joda: Vi har det bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fy søren så koselig det er med baby! :daane::rodmer::grine::strix:

Bolla har rukket å passere 2 måneder, og jeg ser et stadig tydeligere mønster i sove/våkentidene hennes. Med amming som går strålende, daglige bæsjebleier, stadig lengre sovestrekk om nettene og stort sett superblid baby når hun hun er våken har jeg lite å klage over :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren så koselig det er med baby! :daane::rodmer::grine::strix:

Bolla har rukket å passere 2 måneder, og jeg ser et stadig tydeligere mønster i sove/våkentidene hennes. Med amming som går strålende, daglige bæsjebleier, stadig lengre sovestrekk om nettene og stort sett superblid baby når hun hun er våken har jeg lite å klage over :nigo:

Så bra at dere har fine dager! :) Hun ser ut som en ordentlig hjerteknuser! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må innrømme at jeg synes baby er enda koseligere denne gangen enn sist. Selv om jeg har mye å gjøre, så nytes stundene med henne til de grader :rodmer: Og høres ut som vi har ganske lik situasjon. Bra soving på natta her og, stort sett blidfis på dagtid, amming på stell og rikelig med bæsj :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...