Gå til innhold

Kos og kaos


Mazilla

Anbefalte innlegg

Gjest Neferet

Lykke til på 6-ukerskontroll! Selv om jeg stiller meg litt tvilende til at hun har passert 10 kilo :ler:

og hurra for egentid forresten :hoppe: , det gir meg tro på at det går an å være seg selv litt også om man får barn! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til på seksukerskontroll :) Blir spennende å høre hvor stor hun er blitt.

Skjønner det er deilig med litt egentid. Her har jeg fått ordnet i hagen ved to anledninger og det var bare deilig å være alene litt. Om jeg lager middag står gjerne mannen med junior inne på kjøkkenet, da blir jeg litt irritert for jeg vil jo bare være litt alene. (det var litt godt å få ut kjente jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med kontroll. :) Og spent på hvor grovt du bomma med tikilosgjettinga. :fnise:

Jeg tror jeg har laga en forholdsvis liten en denne gangen ... sånn sammenligna med blobbestorebror, i hvert fall. :ler:

Spent på hvor mye han har gått opp, tror han er lang og slank, men har ikke kontroll før neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk fint, hun ble godkjent av både helsesøster, lege og turnuslege :)

Jeg bomma bare med drøyt fire kilo, hun veier nå 5,8 kg og er 58,5 cm lang. Lang og tjukk, likner sin mor :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Sier meg skikkelig uenig i den siste biten der!

Stor og fin jente. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er hun omtrent som lillemann (6kg og 61cm) :) Vi hadde også turnuslege som undersøkte, da blir det jo hvertfall gjort nøye :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Sier meg skikkelig uenig i den siste biten der!

Stor og fin jente. :hjerte:

Hvem av oss? :rolleyes:

fant boka og følger deg selvfølgelig videre :romeo::blomst::hug::kose:

Jippi! :klemmer:

Da er hun omtrent som lillemann (6kg og 61cm) :) Vi hadde også turnuslege som undersøkte, da blir det jo hvertfall gjort nøye :jepp:

Ja, veldig nøye :jepp:

I følge legen var jeg et klassisk eksempel på en mor med barn fra før. Da han viste turnuslegen hvordan han sjekket hoftene, ble det litt grining fra R sin side. Da sa han følgende til turnuslegen: "Se på mor nå, hun står der like rolig og slapper av, mens de som er førstegangs blir helt på tuppa når barnet gråter" :hoho:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens mazzitid: Rydding i klesskapet. Fikk sortert ut både gravidklær og ting jeg ikke har gått med på det jeg kan huske. Det ble tre store poser som kan puttes i fretex-container i morgen :) Deilig å ha fått gjort det, og godt med litt bedre plass i skapet :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mente deg, men R er søt hu og altså! ;)

Lenge siden noen har beskrevet meg som stor og fin, men takk. Tror jeg. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

I følge legen var jeg et klassisk eksempel på en mor med barn fra før. Da han viste turnuslegen hvordan han sjekket hoftene, ble det litt grining fra R sin side. Da sa han følgende til turnuslegen: "Se på mor nå, hun står der like rolig og slapper av, mens de som er førstegangs blir helt på tuppa når barnet gråter" :hoho:

:fnise: Kan tenke meg det er litt forskjell ja... både på stressnivå ved grining på helsestasjonen og andre ting som var mer kaotisk sist! :) Godt å høre hun ble godkjent på alle nivåer :ler:

Deilig med rydding i klesskapet! Det er noe jeg virkelig burde gjort også, har såvidt begynt med to skuffer. Det er så altfor mye som ikke brukes, og da trenger det jo ikke å ta opp plass!! :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I følge legen var jeg et klassisk eksempel på en mor med barn fra før. Da han viste turnuslegen hvordan han sjekket hoftene, ble det litt grining fra R sin side. Da sa han følgende til turnuslegen: "Se på mor nå, hun står der like rolig og slapper av, mens de som er førstegangs blir helt på tuppa når barnet gråter" :hoho:

Skjønner ikke hva han mente. Hilsen hu som stod og grein under hele føllingsprøven :sjenert:

Endret av Doh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ja, er nok litt mer avslappet denne gangen. Misforstå meg rett, jeg liker naturligvis ikke når hun griner og sånn, men det føles likevel litt annerledes :fnise:

Nå er vi på kafé med han godeste som hadde litt fri. Han er for øyeblikket på stellerommet og skifter bæsjebleie mens jeg slapper av med :kaffekopp: Ahh, det må jo være bedre å være mamma nå enn for 30+ år siden! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens mazzitid: Te og skravling hos naboen mens han godeste la S og passa R samtidig :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens mazzitid: Te og skravling hos naboen mens han godeste la S og passa R samtidig :strix:

Å, det høres koselig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...