Gå til innhold

Kos og kaos


Mazilla

Anbefalte innlegg

Å, det høres koselig ut!

Ja, i hvert fall for meg! :hoho: Kunne jo ikke si nei bare fordi klokka tilfeldigvis var halv sju da hun ringte på døra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fant, jeg fant!! Gratulerer med ny dagbok! :klemmer: Har greid å lese meg gjennom hele :jepp: Skal si det har gått unna med sideantallet!

I følge legen var jeg et klassisk eksempel på en mor med barn fra før. Da han viste turnuslegen hvordan han sjekket hoftene, ble det litt grining fra R sin side. Da sa han følgende til turnuslegen: "Se på mor nå, hun står der like rolig og slapper av, mens de som er førstegangs blir helt på tuppa når barnet gråter" :hoho:

Den situasjonen der høres utrolig kjent ut :ler: Fra alle de 3 vinklene den kan ha for meg :P

Dagens mazzitid: Rydding i klesskapet. Fikk sortert ut både gravidklær og ting jeg ikke har gått med på det jeg kan huske. Det ble tre store poser som kan puttes i fretex-container i morgen :) Deilig å ha fått gjort det, og godt med litt bedre plass i skapet :jepp:

Oooh! Det har jeg også gjort i dag! Jeg har levert noen poser til hm jeg da. Så får jeg rabattkort tilbake :lur:

Dagens mazzitid: Te og skravling hos naboen mens han godeste la S og passa R samtidig :strix:

Må si at jeg kjenner meg igjen i følelsen din av å være i en babyboble, og selv om jeg stortrives i den altså, så er det godt å gjøre litt ting for seg selv innimellom. Men har ikke vært like flink som deg! Så tror jeg skal begynne å følge ditt eksempel fremover :Nikke:

Så grei han godeste er! Tror kjære hadde fått panikk akkurat nå om jeg ba han om å gjøre det samme :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grei? Han hadde ikke akkurat noe valg, for som MarianneE sier måtte jeg jo tross alt være en god nabo og stille opp til en tekopp! :fnise:

Jeg er veldig glad for at jeg har bestemt meg for å være bevisst på å få litt egentid hver dag. Anbefales! :jepp:

Dagens mazzitid: Jobbet med fotobok med fotografbildene. Nå er den klar til å bestilles, og jeg tror den blir knallfin. Har en rabattkupong på 50%, så vi bestemte oss like godt for å ta den største og dyreste, siden vi først har bilder av ordentlig god kvalitet :) Jeg kommer nok til å bestille noen enklere og billigere fotobøker med bilder vi har tatt selv også, for det gjorde jeg med S med bilder fra hennes første levemåned :) Må få bestilt takkekort også. Puh, må snart opprette en egen budsjettpost for fotoutgifter! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Fotobok er så stas! :nigo: Det minner meg på at jeg ikke har gjort ferdig den svigers skal få etter USA-turen, de fikk beskjed om at den kommer som julegave, men verden går for fort for meg... Er over halvveis, spørs om jeg må putte inn litt kalendertid til å gjøre den ferdig snart...! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått ordna album etter bryllupet engang jeg, det er over to år siden :sjenert: Gaaaad, må få ordna takkekort jeg også. Men da må jeg få lagt inn bilder på macen og det er styrete. Får lure mannen til å gjøre det tenker jeg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff ja, det er sånn man må få gjort med en gang, ellers blir det liggende. Sånn er ihvertfall jeg, og tydeligvis flere med meg ;)

Kjenner til det du sier med at det er tungvint, Doh. Jeg satt nemlig i dag og organiserte bilder fra både mobiler, pc, ekstern harddisk og dropbox... :daane: Men så fikk jeg til gjengjeld bestilt og fremkalt en hel haug! Og takkekort. Og puslespill med familiebilde på. :rolleyes: Ja, nå burde foto virkelig inn som en egen budsjettpost! :fnise: Jeg bestilte bilder med ekspresslevering så jeg fikk hentet dem etter to timer. Helt teit i grunnen, når jeg først har ventet minst ett år siden sist jeg fremkalte bilder. Når jeg først bestiller, så skal jeg ha dem NÅ, eller helst i går! :ler:

I dag bestilte jeg dette til S for penger hun fikk til bursdagen. Hvis det er halvparten så bra som de skal ha det til på denne bloggen, blir det kjempestas! :jepp: Tror nok det blir en innertier uansett, for alle unger, inkl S, elsker jo å leke og søle med vann :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, det så jo kjempetøft ut! Nesten så jeg fikk lyst å bestille det selv, men et nok ikke noe for lillemann heeeeelt ennå (men kanskje for pappaen som allerede gleder seg til å kjøpe bilbane)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror den blir en slager for pappaen her også! Han sa nettopp at han gleder seg til den kommer, og lurte på om han skulle sette den sammen selv eller få hjelp av naboen. Jeg prøvde å si at den ikke er til han, men fikk ikke så mye gehør for akkurat det! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30. mai :) Gleder meg til feiring, jeg eelsker bursdager! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bursdager er gøy ja! Vi gjorde det jo enkelt og droppa barneselskap i år, men neste år blir det nok full pakke med feiring i flere dager ;) Hvordan skal dere feire?

Apropos fest og moro: I dag går turen til byen på 17. maifest med korps, leker og gode tilbud i butikkene. Det blir sikkert gøy for S som allerede er i partymodus takket være barnehagen. :fnise:

Gårsdagens mazzitid: Sons of anarchy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en fin bytur i formiddag :) Traff flere fra barnehagen og mange andre kjente. Deilig med sånne byturer :jepp::hjerte: I ettermiddag kom mamma på grilling. Fin dag, og deilig å nyte finværet litt før alt regnet vi har i vente de neste dagene :Nikke:

R har tydeligvis sovedøgn (hvis det er noe som heter det?). Hun har bare vært våken for å spise i dag, ellers sovet. Jeg derimot, jeg har visst økedøgn... :sjenert::rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens mazzitid: Meldte på meg og han godeste til et 10-kilometersløp i september! :bond: Vi er i like elendig form begge to, så det kan bli interessant, men nå må vi jo bare bevege oss litt mer enn vi har gjort det siste året :jepp: Målsetningen min er å ikke komme sist. :fnise: Må si jeg er litt spent på om dette i det hele tatt lar seg gjennomføre, eller om tidsklemma og to små barn setter en stopper for planene.. Vi er ikke sånne treningsfolk noen av oss, så dette blir spennende! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Æsj, nå må vi jo bare klare det, for nå har jeg kringkastet planene på facebook... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gåan, dere er tøffe!! :pls: Det er det som er så skummelt med sånne sosiale medier, når det først er postet der blir det liksom så...virkelig :haar: Det er først da man føler at dette er noe man MÅ gjennomføre :ler: Jeg heier ihvertfall på dere :duskedame: Tror dere kommer til å klare det med glans!!

...og den vannrenne-greia du har bestilt ser helt fantastisk ut :hoppe: Jeg vil også ha en sånn!! Til Liten altså :sjenert::fnise: Genialt bursdagsgavetips :hoppe: Vi hadde tenkt å kjøpe sykkel med støttehjul til henne, men så er jeg så i tvil..hun har jo både trehjulssykkel OG sparkesykkel..mulig det er litt overkill med enda en sykkel lizzm? Hm..Hva har dere andre gitt/ planlagt å gi til 3 åringene deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...