Gå til innhold

Kos og kaos


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha, får håpe neste date blir litt mer romantisk! :fnise: Men bra at dere har litt fokus på kjæresteforholdet også midt oppi småbarnstiden :) Høres ellers ut som herlige dager med S og R :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såååå koselig og se dere idag :) Neste gang må vi være inne evt utenfor sola så jeg får sett vindunderet litt bedre :)

klæm :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I like måte, Mokkon83! :)

Nå sitter jeg i en vaskehall med en skrikende R i baksetet. Heldigvis snart ferdig! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, frustrerende når man ikke får trøstet :( Selv var jeg redd for vaskehaller som liten og endte alltid opp med å stå utenfor og vente. Tror fortsatt litt at jeg skal dø hver gang jeg er inni en :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff da, Doh! :ler:

R sov egentlig godt, og våkna bare det siste minuttet. Sovna igjen idet vi svingte ut av hallen :) Nå sover hun søtt i vogna, mens jeg koser meg i halvskyggen med naboprat, avis og bringebær. Har satt på sprederen til å vanne plenen, det er nemlig så tørt her at den begynte å se litt tørst ut... :)

Sommer altså..! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ni grader og regn her. Vært det en uke, meldt det en uke fremover. Sommer :hjerte:

(Ja, minst like bitter som jeg høres ut!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tro du kom fra trønderland kisskissbangbang, for her er det slik som du beskriver :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med dere mens jeg koser meg i sola :nigo:

I ettermiddag har vi vært på grillbesøk hos noen som har basseng i hagen. S er en skikkelig tøffing, og plaska rundt på egenhånd med armringer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, denne dagen kommer nok ikke til å gå inn i historiebøkene som tidenes beste. S måtte hentes i bhg fordi hun bare hoster. Hun er i fin form bortsett fra hosten, men litt ekstra sutrete. R på sin side sover vanligvis nesten hele formiddagen, men i vogna. Hjemme er hun ikke like flink til å sove. Og jeg, jeg har trøstespist meg kvalm på yoghurtnøtter.

For øyeblikket sitter S og ser på netflix, mens R henger i puppen i halvsøvne. Med andre ord et øyeblikks stillhet. Oh joy... Typisk nok er ikke han godeste hjemme før 17 i dag. Men men, det kunne vært verre, i går var han ikke hjemme før halv ni.

Ja ja, de sier småbarnstida går fort. Denne dagen kan godt bare bli ferdig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går visst vannkopper på gruppa til S. Da har vi jo noen festlige dager i vente. Spørs om ikke sommerferien har begynt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, en sånn dag har jeg også hatt i dag. 1 unge i seng, 1 igjen. :P

Glemte å svare på denne... Du må ha noen ekstra energilagre som ikke oss vanlige dødelige har, som kommer deg gjennom den maratonhverdagen din! :jepp: Du er til stor inspirasjon for meg ihvertfall! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Glemte å svare på denne... Du må ha noen ekstra energilagre som ikke oss vanlige dødelige har, som kommer deg gjennom den maratonhverdagen din! :jepp: Du er til stor inspirasjon for meg ihvertfall! :klem:

Åh, nå ble jeg litt rørt. :sjenert: Og veldig glad. Det er så lett å falle ned i denne bobla av travelhet og trøtthet at jeg ikke alltid ser hvor mye jeg faktisk gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå ble jeg litt rørt. :sjenert: Og veldig glad. Det er så lett å falle ned i denne bobla av travelhet og trøtthet at jeg ikke alltid ser hvor mye jeg faktisk gjør.

Den største gleden en kan ha, det er å gjøre andre glad! :) Stemte nå ihvertfall, for nå ble jeg glad av å høre at du ble det! :nigo:

S er superpigg og hoster nesten ingenting, så jeg sender henne i barnehagen. Kan jo ikke holde henne hjemme selv om venninna har vannkopper, når vi ikke har sett noen tegn til dem selv. Sååå gøy er det ikke å ha begge hjemme! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:grine:

S nektet å legge seg, og holdt det gående med tissing på gulvet, kasting av bøker osv til klokka var nesten ti. R sovna såvidt i halv ni tida, men våknet da jeg måtte legge henne fra meg for å tørke S som var på en av sine en million doturer. Siden har hun mer eller mindre vært våken, og da er vi to. Hun gråter masse, og jeg skjønner jo at det er noe som plager henne, men jeg aner ikke hva. Trodde først hun var overtrøtt, men det kan da ikke være bare det. Jeg er heldigvis bortskjemt med at hun sjelden griner til vanlig, og takk og pris for det, for det holder på å klikke for meg. Ser alle helgas planer legges på is fordi alle fire er trøtte og sure. Hurra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er det ett år siden:

1) vi bestemte oss for å bli prøvere igjen

2) vi droppa prevensjon

3) R ble til

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...