Gå til innhold

Mazzi i tåka


Mazilla

Anbefalte innlegg

tittei! :)

jeg har reimene i kryss på ryggen, føler den sitter bedre da :)

går fint å ha alle remmene i festene og tre over hodet, og heller stramme når du har fått den på. så slipper du kave etter festene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hallo:

Første bæsjebleie på dagesvis, men heldigvis for meg lå hun i fanget til han godeste, så det ble naturlig at han tok den :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

her kom det også en heavy bæsjebleie mens Mannen koste med henne... hun lå i vogna og det gikk gjennom både bleie,tøy og på trekket i madrassen (heldigvis ikke noe på madrassen)

Og den tok Mannen ja!

Skjønte du hva jeg mente med manducaen?

jeg elsker den nå som jeg fant ut hvor lettvint det er!!! har brukt den en del i dag, holdt på litt i hagen :) og lille H sover som bare det! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

her kom det også en heavy bæsjebleie mens Mannen koste med henne... hun lå i vogna og det gikk gjennom både bleie,tøy og på trekket i madrassen (heldigvis ikke noe på madrassen)

Og den tok Mannen ja!

Skjønte du hva jeg mente med manducaen?

jeg elsker den nå som jeg fant ut hvor lettvint det er!!! har brukt den en del i dag, holdt på litt i hagen :) og lille H sover som bare det! :rodmer:

Det var visst ikke bæsj i den likevel, bare en liter tiss eller to, så vi venter fortsatt på den store som må ha samla seg opp en stund nå! :redd: Den hittil største bæsjebleia vi har hatt kom mens hun var i bæresjalet på magen til han godeste. Da var det bæsj over hele han, hele sjalet og hele henne. Det var så komisk at jeg måtte filme det og sende det til foreldrene våre.. :ler:

Vet ikke om jeg skjønte helt hva du mente med manducaen. Tar du den på som en genser, liksom? Når/hvordan putter du H oppi da? Jeg tar på hoftebeltet først, og så legger jeg den flatt på fanget, legger S oppå, knepper spedbarnsinnlegget og så tar jeg hele greia på på skuldrene. Skjønte du det? :ler: Bruker du spedbarnsinnlegget forresten?

S sover i manducaen i skrivende stund.. Jeg må stå eller gå, for hun våkner når jeg setter meg, men det er tross alt bedre det enn å ha en skrikende baby.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: en sånn eksplosjon har vi enda tilgode! har fått et par spruter over tøyet når hun ligger på stellebordet da... :ler:

ang manducaen.. jeg tar først på hoftebeltet, legger selen ned, legger H oppi, fester nyfødttillegget, og trer hele greia over hodet. alle festene er festet, jeg bare strammer til. veldig greit med de fotfestene også,slik at hun ligger rett med føttene sine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotfester? :klo: Jeg har visst ikke fått verdens beste opplæring der jeg kjøpte den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotfester? :klo: Jeg har visst ikke fått verdens beste opplæring der jeg kjøpte den..

føttene til nyfødt skal ligge i strikkene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

Første bæsjebleie på dagesvis, men heldigvis for meg lå hun i fanget til han godeste, så det ble naturlig at han tok den :nigo:

Her tar mannen ALLE bleier så lenge han er hjemme :nigo:

Og E timer en brun leveranse til mannen kommer hjem fra jobb!! :fnise:

Fotfester?? hm... fikk ikke instruks om det da jeg var å kjøpte manducaen, heller ikke sett de bli brukt på instruksjonsfilmer. Men høres lurt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Hadde ikke fått med meg at du hadde startet ny dagbok jeg. Men nå er du på mine innlegg igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det står bra til her ja. Har begynt å pakke, så nå er gangen full av pappkasser! :hoppe: I dag er det 13 dager til jeg og S flytter, og jeg gleeeeder meg! :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at det snart nærmer seg flytting :hoppe: Hva er planene for helgen da?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Oj, under to uker jo!! :hakeslepp: Da skal du se været blir bedre også! :lur: Håper du får en fin pakkedag og en bra helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så gøy at det snart nærmer seg flytting :hoppe: Hva er planene for helgen da?

:klem:

Ja, det blir skikkelig bra! :nigo: Planene for helga: Bleieskift, amming og trilleturer! :ler:

:klem:

Oj, under to uker jo!! :hakeslepp: Da skal du se været blir bedre også! :lur: Håper du får en fin pakkedag og en bra helg! :klemmer:

Ja, satser på en skikkelig knallsommer! :hoppendeglad:

I dag har jeg ikke pakka noen ting, for jeg er tom for kasser.. God helg til deg og! :klemmer:

God helg snuppa :klem:

I like måte! :klem:

I kveld har vi hatt en skikkelig skrikerunge her. Hun har ikke sovet i det hele tatt siden vi kom hjem litt før kl 18. Sovner ikke i bæreselen engang.. Håper det betyr at hun til slutt blir så trøtt at hun sovner greit til natta! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, nå har vi nettopp skifta tidenes bæsjebleie her! Ikke rart hun var litt utilpass i dag, for dette var heftige saker! Nå vet vi hvordan ting som har godgjort seg inni magen hennes i ei uke lukter og ser ut.. :spy: Håper det var det som skulle til, og at hun sovner greit etter litt påfyll nå. Synes godt hun kan sove til morgenen nå etter denne kvelden og natta! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står bra til her ja. Har begynt å pakke, så nå er gangen full av pappkasser! :hoppe: I dag er det 13 dager til jeg og S flytter, og jeg gleeeeder meg! :bolledeig:

:nigo:

Mon tro om ikke vi sees i juli.... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...