Gå til innhold

Mazzi i tåka


Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Liten tid til KG for tida. Står midt i et kaos uten like, og alt tar ekstra lang tid med ei lita tuppe som krever sitt. Kommer sterkere tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt og høre at reisen gikk bra og at dere er vel på plass i leiligheten :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

huffda... kjedelig når folk ikke kan nøye seg med å leve sitt eget liv...

håper dette er en bivirkning som dere blir kvitt da! hvis hun får klar beskjed med èn gang så kanskje det ikke gjentar seg?

:klemmer:

er dere fornøyde med leiligheten? ettersom dere tok den "usett"

mulig det er derfor svigermonster blander seg, fordi de så leiligheten og ordnet det..? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan vel fort være en bivirkning ja.. ;) For all del, koselig dame som står på og stiller opp, det er bare det at hun er veldig vant til å få ting gjort. Nå må vi tømme kjelleren deres for bryllupsgaver. Greit nok det, men når de først har stått der siden aug '09, kunne de vel stått til vi har kommet litt mer i orden her... :sjenert:

Ting tar tid med baby på slep! Enklere her da, her om dagen var f.eks S hos sin mormor mens vi så på hvitevarer. I tillegg har vi hatt venner på besøk som har hjulpet med møbelmontering og rydding. Kjempegreit! :jepp:

Vi er strålende fornøyd med leiligheten, den er kjempefin! :hoppe: Vi bestilte sofa og div annet igår. Gleder meg til det kommer, så vi kan komme ordentlig i stand med vårt eget, ikke bare lånemøbler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svigermødre er og blir noe herk! Iallfall når de har bestemt seg for å få gjort noe, eller bestemt seg for at de har rett, og ikke vil høre på andres meninger eller synspunkter! Og er helt enig med deg i at bryllupsgavene deres kan stå litt til i kjelleren til svigers!

Blir vel stas å pakke de opp og endelig kunne ta de i bruk også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sender svigersympatier*

Har ikke vært her på lenge, jo. Godt å se at det meste står bra til! Og grattis med nytt sted! :)

*og sniker inn at jeg har ny dagbok*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

aha, ja de tingene kunne vel strengt tatt stått litt til.....!

vi måtte også komme til svigers og hente masse ræl som Mannen hadde fra barndommen da vi akkurat hadde flyttet inn her... men tingene hennes som ble satt i garasjen vår kunne stå i årevis...! :fnise:

så tøff du er som lar S være hos svigermor når dere skal avgårde! jeg er så pysete... forlot henne for første gang i dag... i hele 15min (skyndte meg til senteret her for å kjøpe amme-te) merker at jeg har problemer med å gi slipp... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nei nei, jeg ville aldri gått fra henne hos svigermor, hun var hos mamma! :fnise: Er ikke helt klar for å gi slipp jeg heller, men midt i all flyttinga måtte det nesten bli sånn, men jeg ville ikke levert henne hos andre enn min egen mamma.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...