Gå til innhold

Mazzi i tåka

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hurra for to mnd! :rodmer:

(jælp! som tiden flyr???)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra dere er fornøyd med leiligheten. Morsomt å ordne og gjøre den til sin egen. :)

Hurra for lille S som er to måneder! :hoppe:

Skrevet

hipp hurra for S!!! :danser:

Skrevet

Tida flyr, skjønner ikke hvor dagene blir av! Synes ikke vi rekker noenting før det er natta igjen.. ;)

De siste dagene, kort oppsummert:

-Fredag var vi på 2-månederskontroll med S. Hun har passert 60 cm og 5,4 kilo. Hjelpe meg som hun strekker seg!

-Hun smiler og "prater" masse, og sjarmerer alle hun møter. :rodmer: Kjempesosial har hun også blitt, vil helst ha oppmerksomhet hele tida.. :fnise:

-For min del viste vekta -3 kilo i dag morges. Nå veier jeg ca 1 kg mer enn da jeg ble gravid. Det kommer seg! :)

-Har fortsatt ikke internett, derfor lite kg for tida.

Skrevet

Dåp bestilt, blir allerede 17. juli :)

Skrevet
:hoppe: for bestilt dåp, at S vokser og at du "krymper" :nigo:
Skrevet

Høres ut som du koser deg om dagen, dagene går fortere med barn ja :)

så bra med sånn vektnedgang da, hvor mye gikk du opp i graviditeten da?

Skrevet

Gikk opp mellom 16 og 18 kilo, er ikke helt sikker. Har gått ned 16 siden siste veiing i graviditeten nå :)

Skrevet

så flott da på bare 2 mnd, imponert!

Skrevet

Det er bare takket være amming det ;)

Skrevet

...samme her :fnise:

Skrevet

er ikke det hærlig!!?? Jeg veier mindre nå en før jeg ble gravid, og jeg tror det er mye takket ammingen.

Skrevet

En fin bonus ved å amme det, ja :tommelsmil:

Ikea i morgen. Kan ikke si jeg gleder meg. Heldigvis blir mamma med for å trille S, men det kan fort bli noe styr likevel.. Og etterpå venter montering i bøtter og spann. Det må vi riktignok utsette til torsdag, for onsdag har vi andre planer fra morgen til kveld. Gleder meg til vi kommer ordentlig i orden og bare kan slappe av og kose oss igjen.. :daane:

Gjest Neferet
Skrevet

Skjønner godt dere ser fram til å kunne slappe av og kose dere igjen, det er mye styr med flytting, og jeg kan ikke forestille meg hvordan det er med en liten en i tillegg! :klemmer: Lykke til på IKEA! :duskedame:

Skrevet

Lykke til med Ikea-tur og montering. :duskedame:

Skrevet

Ammepause nå. S har vært kjempegrei hittil, men er litt spent på bilturen tilbake. I natt sov hun forresten i nesten 8 timer i strekk! :hakeslepp:

Skrevet

Bøyer meg i støvet for deg som drar på IKEA med baby :pls:

Jeg synes det er pes bare å dra på kjøpesenter (uten å handle noe) med baby :fnise:

Tenk så herlig det blir når dere er ferdig med alt og kan lene dere tilbake og nyte nye leiligheten med bare deres ting i :hoppe: Åååå, det er litt gøy å flytte også - ihvertfall uten baby :ler:

Gjest Neferet
Skrevet

Så deilig med S som oppfører seg pent på IKEA! Håper dere ikke får en slitsom tur hjem! :tommelopp: Og ikke minst må det jo :hoppe: litt for nesten 8 timers sammenhengende søvn! Det hadde vel vært strålende hvis det fortsatte! :nigo:

Skrevet

Ååååå.... 8 timer!!?!?!! Høres ut som himmelen, spør du meg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...