Gå til innhold

Mazzi i tåka


Mazilla

Anbefalte innlegg

Hun er mye roligere igjen nå, tilbake i sitt "gamle" jeg.. :rodmer: Kanskje det var økedøgn? Ikke vet jeg, og det spiller jo heller ingen rolle hva man kaller det. Uansett - i forgårs, natt til i går og til dels i går var hun helt utrøstelig og urolig med mindre hun fikk pupp. Hun hylskrek til og med i vogna mens vi var på trilletur, og der sover hun vanligvis som en liten engel.

Til "trøst" så kan jeg si at slike dager vil det komme flere av, men fordelen er at de blir enklere og takle fordi du blir flinkere til og kjenne henne og hva hun vil.

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, man kan vel ikke regne med bare solskinnsdager.. ;) Men i dag: Bare kos! :strix: Hun ligger i fanget mitt og suger iherdig på sutten sin og ser på meg med store øyne. Fineste lille jenta! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hvem som har en baby som sov fra før kl ett til nå, bare avbrutt av litt grynting kl tre! :hoppendeglad: I tillegg var det noen andre som hadde hovedansvaret for å få henne til å sovne igår, så jeg slapp det stressmomentet også, pluss at han fikk smake litt på hvor vanskelig det kan være :nigo:

Når det er sagt så håper jeg hun vil sove litt til etter dette måltidet.. :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett hvem som har en baby som sov fra før kl ett til nå, bare avbrutt av litt grynting kl tre! :hoppendeglad: I tillegg var det noen andre som hadde hovedansvaret for å få henne til å sovne igår, så jeg slapp det stressmomentet også, pluss at han fikk smake litt på hvor vanskelig det kan være :nigo:

Når det er sagt så håper jeg hun vil sove litt til etter dette måltidet.. :Gjesp:

Så bra at det har gått bedre i natt :) Håper dere har hatt en fin søndag også! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøsten er at dere lærer hverandre å kjenne med tiden og da blir alt enklere, de første tre månedene er helvettesmåneder rett å slett, det er mye som skal finnes ut av og dere skal alle bli kjent :klemmer:

Jeg signerer denne :Nikke:

Når de tre måndene er gått er det som å få et nytt liv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det har gått bedre i natt :) Håper dere har hatt en fin søndag også! :klemmer:

Vi har hatt en veldig fin søndag :) Gikk lang tur i formiddag, og etterpå har vi kost oss hjemme. For øyeblikket sover S på brystet til han godeste. Det er litt godt, for da får puppene mine fri litt.. Ellers henger hun stort sett i dem hele kvelden! :daane:

Jeg signerer denne :Nikke:

Når de tre måndene er gått er det som å få et nytt liv :)

Synes egentlig det stort sett er kjempekoselig nå jeg.. :sjenert: Men det blir sikkert bare bedre og bedre! :jepp:

Har helt glemt å si at jeg hadde gått ned en kilo til da jeg veide meg på torsdag! :vekt: I går fikk jeg på meg en av de gamle buksene mine, i tillegg til at jeg kjøpte en ny. Prøvde først en i den størrelsen jeg trodde jeg måtte ha, men den var for stor :hoppe:

Nå har jeg feira det med sjokolademousse med jordbærcoulis.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååååååå som jeg gleder meg til å få på meg yndlingsjeansene igjen :daane: Lucky you!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for vektnedgang og at du fikk på deg pre-gravid-buksa!

Høres ut som dere har hatt en super helg, selv om været har vært litt typisk trøndersk.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har helt glemt å si at jeg hadde gått ned en kilo til da jeg veide meg på torsdag! :vekt: I går fikk jeg på meg en av de gamle buksene mine, i tillegg til at jeg kjøpte en ny. Prøvde først en i den størrelsen jeg trodde jeg måtte ha, men den var for stor :hoppe:

Nå har jeg feira det med sjokolademousse med jordbærcoulis.. :sjenert:

:duskedame: for vektnedgang! :fnise: til feiringen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S har, som nevnt, litt vansker med å sovne andre steder enn i vogna eller på oss. I stad sovna hun ved puppen, så jeg smugla henne ned i vogna. Der sov hun i ca 5 minutter. Akkurat lenge nok til at jeg rakk å hente noen pappkasser på boden for å begynne med pakking til vi flytter. Jeg tok henne i manducaen, og så sovna hun som en stein. Litt tungt og lite effektivt i forhold til pakkinga, men jeg fikk da i det minste fylt tre banankasser. Hun våkna da jeg skulle teste om jeg kunne flytte henne over i senga, men jeg var ferdig med det jeg skulle ordne uansett, så det var ikke så farlig.. Nå spiser hun igjen. Lille matvraket mitt! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: så gøy å få på seg de gamle buksene igjen!!

flink S er til å spise, viktig det :rodmer:

jeg brukte også manducaen min her om dagen, litt knotete når en skal gjøre ting... men bedre enn å sitte i sofaen og ikke gjøre noenting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker du den med kryss på ryggen eller ikke? Jeg synes det er enklest å få den på alene uten kryssing, og kjenner egentlig ikke så mye forskjell på komforten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazilla? Når begynte du med mammaklær? :sjenert: Og kjøpte ikke du en eller annen sånn buksesak på Ebay slik at man kunne bruke egne bukser lenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazilla? Når begynte du med mammaklær? :sjenert: Og kjøpte ikke du en eller annen sånn buksesak på Ebay slik at man kunne bruke egne bukser lenger?

Hmm, begynte vel egentlig ganske tidlig. September/oktober, kanskje? :vetikke: Følte magen hadde vokst masse da, men den hadde egentlig ikke det... :fnise: Men da fikk jeg jo virkelig valuta for pengene i forhold til å få brukt klærne. Aldri så galt, osv.. ;)

Kjøpte BellyBelt ja. Brukte bare ett av dem, og ikke så lenge. Vet ikke helt hvorfor jeg ikke brukte dem mer, for det var egentlig veldig kjekt! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg begynte med mammaklær rundt uke 14.. ikke for at jeg hadde noe mage, men for at jeg kjente at livmoren var steget opp fra bekkenet og det var ubehagelig med bukselinningene som klemte over den... :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser: Jeg har også belly belt, og bruker det fremdeles til endel av de gamle buksene/shortsene mine :jepp: men jeg er avhengig av å ha noe langt over som dekker smekken, hvis ikke ser det bare rart ut :ler: Jeg har bare en gravidbukse, ellers bruker jeg bare vanlige klær.

Så bra at du har fått på deg de gamle klærne igjen :hoppe:

Godt og lese at lille S har matvett, ingenting er jo bedre enn det!

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er når man pakker man virkelig ser hvor mye man har. :fnise: Men det er jo godt å få tatt en opprydning. Det nærmer seg vel flytting nå? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg at jeg skal ta meg en liten handletur når jeg kommer hjem fra Afrika :jepp: har lyst til å unngå og plutselig stå der å ikke ha noe å ha på meg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...