Androide Skrevet 19. november 2011 #1301 Del Skrevet 19. november 2011 Usj, så ekkelt med slikt et kjøpemas. Jeg er ikke så flink til å si nei til sånne ting Håper du kommer deg ut av party-presset på elegant vis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 19. november 2011 #1302 Del Skrevet 19. november 2011 Takket nei til et MaryKay party hos en bekjent istad. Vil jeg ha noe slikt går jeg i butikken og handler det jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 19. november 2011 #1303 Del Skrevet 19. november 2011 Jeg kjøper heller mk produkter på finn.no til nesten halve prisen.. Lenge siden jeg har brukt det nå, men var ganske fornøyd! Vet ikke helt hvorfor jeg slutta... Dekker veldig godt den foundationen! Mulig jeg vender tilbake til mk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. november 2011 Forfatter #1304 Del Skrevet 21. november 2011 En kjempefin helg er overstått. Vi har hatt knallvær og kost oss masse! I går grilla vi vafler på bål, og det var skikkelig varmt og godt. Helt vindstille var det også, så det var helt herlig I dag har vi ingen planer. Jeg har foreløpig lyst til å være hjemme og kose med S hele dagen, men det tenker jeg stadig vekk, og litt utpå dagen når hun blir masete ender jeg alltid opp med å trille en tur.. Ellers pågår stadig nye barnesikringstiltak her. Det gjør hverdagen litt enklere å vite at det ikke gjør noe om hun beveger seg rundt omkring, selv om jeg selvfølgelig alltid har et øye på henne. Det er helt utrolig hvor fort hun beveger seg nå, spesielt hvis det er noe hun vil ha tak i. Her er det virkelig slutt på å slappe av mens hun leker på gulvet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 21. november 2011 #1305 Del Skrevet 21. november 2011 Deilig med helg!! Spennende med den vaffeljernbålgreia da! så det ble vellykket? Gleder meg til å prøve Hadde vært koselig om vi tok en trilletur i lysløypa eller turområdet H en dag, tatt med litt ved og fyrt bål Fått med noen flere også! Tatt med appelsin,kakao,pølser og vaffel Nesten så jeg kjenner bål-lukten allerede Jeg gleder meg til H kryper rundt, men må nok en del tiltak til her også ja...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 21. november 2011 #1306 Del Skrevet 21. november 2011 Hørtes ut som en flott helg! Så moro å lage vafler på bål, aldri sett eller gjort før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. november 2011 Forfatter #1307 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) Deilig med helg!! Spennende med den vaffeljernbålgreia da! så det ble vellykket? Gleder meg til å prøve Hadde vært koselig om vi tok en trilletur i lysløypa eller turområdet H en dag, tatt med litt ved og fyrt bål Fått med noen flere også! Tatt med appelsin,kakao,pølser og vaffel Nesten så jeg kjenner bål-lukten allerede Jeg gleder meg til H kryper rundt, men må nok en del tiltak til her også ja...! Det ble ikke sånn supervellykket Det er bilde på bloggen min, hvis du vil se resultatet! Men vi gir ikke opp så lett, neste gang lager vi røre med mer smør og setter inn jernet med fett på forhånd. Forhåpentligvis funker det bedre! Trilletur med bål høres absolutt ut som en god idé! Men kanskje koseligst å gjøre det i en helg, så de mannfolka som vil også kan være med? Det er mye jobb med bål, vaffelsteking OG baby, nemlig! Hørtes ut som en flott helg! Så moro å lage vafler på bål, aldri sett eller gjort før Det var vår første gang i går. Han godeste fikk bålvaffeljern til bursdagen, så vi måtte teste. Vi fikk endel oppmerksomhet, men de fleste bare lo av oss, siden det ikke gikk sånn kjempebra... ---------------------------------- Jeg ønsker meg større fryseboks, så jeg kan lage all den babymaten jeg vil!! Nå er benken full av to typer nylaget, varm fruktmos; eple, pære og banan og eple, pære, banan og mango. Jeg har lyst til å lage en grønnsaksmos også, men jeg tror rett og slett ikke jeg har plass i fryseboksen. Det er så gøy å lage babymat! Og ikke minst gleder det mammahjertet at S er så begeistra for sin mors kokkekunster Endret 21. november 2011 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. november 2011 #1308 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg har mistet tillatelsen til å følge med i bloggen din.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 21. november 2011 #1309 Del Skrevet 21. november 2011 (endret) jeg har visst heller ikke tillatelse lenger Jeg må forresten bare videre for dine kokkeferdigheter! Kan tenke meg det er utrolig stas at frøkna liker de så godt ja Endret 21. november 2011 av TuttaV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. november 2011 Forfatter #1310 Del Skrevet 21. november 2011 Det er fordi jeg har stengt den Hvis dere vil lese, så send meg en pm med epostadresse, så inviterer jeg dere Synes det var greit å stenge den, siden jeg legger ut ganske mange bilder av S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 21. november 2011 #1311 Del Skrevet 21. november 2011 Det er kjempegøy å lage babymat! ''Heldigvis'' har jeg bare to isterningbrett, så jeg kan bare lage litt og litt om gangen. Da blir ikke fryseren fylt opp så fort ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 21. november 2011 #1312 Del Skrevet 21. november 2011 Jeg vil veldig gjerne lese mer om lille S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. november 2011 Forfatter #1313 Del Skrevet 22. november 2011 I dag sov S til klokka 0915! Hun la seg 1830 i går, fikk mat i femtida, og sov altså så lenge at jeg nesten begynte å bli litt redd Typisk at jeg ikke bare kunne slappe helt av og nyte en stille morgen! Men det var utrolig deilig å være på badet alene for en gangs skyld, uten en utålmodig tilskuer i høy stol! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 22. november 2011 #1314 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) Søta Endret 22. november 2011 av Spatula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 22. november 2011 #1315 Del Skrevet 22. november 2011 (endret) jeg får ikke se bloggen din lengre.... tillatelse utløpt eller noe sånt sto det... NÅ kom jeg inn!! hehe Endret 22. november 2011 av Mokkon83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 22. november 2011 #1316 Del Skrevet 22. november 2011 Så flink du er til å lage egen babymat Tenker de samme tankene selv når F blir så stor at annen mat enn pupp er ok Skal si hun sov lenge! Det er jo egentlig bare deilig, og hun trengte det sikkert siden hun sov så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. november 2011 Forfatter #1317 Del Skrevet 22. november 2011 Nå fikk jeg nettopp levert 9 pakker smøreost, en pakke kjeks og en pakke nachochips gratis på døra. Registrerte meg for lenge siden som Buzzador, dvs en som tester produkter. Artig å få det levert sånn! Bare å si ifra hvis noen vil være med, så kan jeg sende invitasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 22. november 2011 #1318 Del Skrevet 22. november 2011 spennende!! men da har du skrevet at du har glutenallergi så de ikke sender noe med gluten i? du kan godt sende invitasjon til meg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 22. november 2011 #1319 Del Skrevet 22. november 2011 Blogg asså? Får jeg og lov til og se? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 22. november 2011 #1320 Del Skrevet 22. november 2011 Så artig med levering på døra Og for noen morsomme klipp (les: bæsjing og "brumming) du har på bloggen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå