Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Usj, så ekkelt med slikt et kjøpemas. Jeg er ikke så flink til å si nei til sånne ting :sjenert: Håper du kommer deg ut av party-presset på elegant vis! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takket nei til et MaryKay party hos en bekjent istad.

Vil jeg ha noe slikt går jeg i butikken og handler det jeg.

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper heller mk produkter på finn.no til nesten halve prisen.. :)

Lenge siden jeg har brukt det nå, men var ganske fornøyd! Vet ikke helt

hvorfor jeg slutta... Dekker veldig godt den foundationen! Mulig jeg vender tilbake til mk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjempefin helg er overstått. Vi har hatt knallvær og kost oss masse! I går grilla vi vafler på bål, og det var skikkelig varmt og godt. Helt vindstille var det også, så det var helt herlig :sol:

I dag har vi ingen planer. Jeg har foreløpig lyst til å være hjemme og kose med S hele dagen, men det tenker jeg stadig vekk, og litt utpå dagen når hun blir masete ender jeg alltid opp med å trille en tur.. :fnise:

Ellers pågår stadig nye barnesikringstiltak her. Det gjør hverdagen litt enklere å vite at det ikke gjør noe om hun beveger seg rundt omkring, selv om jeg selvfølgelig alltid har et øye på henne. Det er helt utrolig hvor fort hun beveger seg nå, spesielt hvis det er noe hun vil ha tak i. Her er det virkelig slutt på å slappe av mens hun leker på gulvet! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med helg!! :) Spennende med den vaffeljernbålgreia da! så det ble vellykket?

Gleder meg til å prøve :lur:

Hadde vært koselig om vi tok en trilletur i lysløypa eller turområdet H en dag, tatt med litt ved og fyrt bål :) Fått med noen flere også! Tatt med appelsin,kakao,pølser og vaffel :)

Nesten så jeg kjenner bål-lukten allerede :ler:

Jeg gleder meg til H kryper rundt, men må nok en del tiltak til her også ja...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig med helg!! :) Spennende med den vaffeljernbålgreia da! så det ble vellykket?

Gleder meg til å prøve :lur:

Hadde vært koselig om vi tok en trilletur i lysløypa eller turområdet H en dag, tatt med litt ved og fyrt bål :) Fått med noen flere også! Tatt med appelsin,kakao,pølser og vaffel :)

Nesten så jeg kjenner bål-lukten allerede :ler:

Jeg gleder meg til H kryper rundt, men må nok en del tiltak til her også ja...!

Det ble ikke sånn supervellykket :sjenert: Det er bilde på bloggen min, hvis du vil se resultatet! :ler: Men vi gir ikke opp så lett, neste gang lager vi røre med mer smør og setter inn jernet med fett på forhånd. Forhåpentligvis funker det bedre! :jepp: Trilletur med bål høres absolutt ut som en god idé! Men kanskje koseligst å gjøre det i en helg, så de mannfolka som vil også kan være med? Det er mye jobb med bål, vaffelsteking OG baby, nemlig! :fnise:

Hørtes ut som en flott helg! :)

Så moro å lage vafler på bål, aldri sett eller gjort før :)

:klem:

Det var vår første gang i går. Han godeste fikk bålvaffeljern til bursdagen, så vi måtte teste. Vi fikk endel oppmerksomhet, men de fleste bare lo av oss, siden det ikke gikk sånn kjempebra... :sjenert::fnise:

----------------------------------

Jeg ønsker meg større fryseboks, så jeg kan lage all den babymaten jeg vil!! :sukk: Nå er benken full av to typer nylaget, varm fruktmos; eple, pære og banan og eple, pære, banan og mango. Jeg har lyst til å lage en grønnsaksmos også, men jeg tror rett og slett ikke jeg har plass i fryseboksen. :sukk: Det er så gøy å lage babymat! :hoppe: Og ikke minst gleder det mammahjertet at S er så begeistra for sin mors kokkekunster :strix:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har visst heller ikke tillatelse lenger :sjenert:

Jeg må forresten bare :klappe: videre for dine kokkeferdigheter! Kan tenke meg det er utrolig stas at frøkna liker de så godt ja :)

Endret av TuttaV
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi jeg har stengt den :sjenert: Hvis dere vil lese, så send meg en pm med epostadresse, så inviterer jeg dere :jepp: Synes det var greit å stenge den, siden jeg legger ut ganske mange bilder av S.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempegøy å lage babymat! :jepp: ''Heldigvis'' har jeg bare to isterningbrett, så jeg kan bare lage litt og litt om gangen. Da blir ikke fryseren fylt opp så fort ihvertfall. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag sov S til klokka 0915! :daane: Hun la seg 1830 i går, fikk mat i femtida, og sov altså så lenge at jeg nesten begynte å bli litt redd :sjenert: Typisk at jeg ikke bare kunne slappe helt av og nyte en stille morgen! :rolleyes: Men det var utrolig deilig å være på badet alene for en gangs skyld, uten en utålmodig tilskuer i høy stol! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg får ikke se bloggen din lengre.... tillatelse utløpt eller noe sånt sto det... :(

NÅ kom jeg inn!! hehe :fnise:

Endret av Mokkon83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er til å lage egen babymat :klappe: Tenker de samme tankene selv når F blir så stor at annen mat enn pupp er ok :jepp:

Skal si hun sov lenge! Det er jo egentlig bare deilig, og hun trengte det sikkert siden hun sov så lenge!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå fikk jeg nettopp levert 9 pakker smøreost, en pakke kjeks og en pakke nachochips gratis på døra. Registrerte meg for lenge siden som Buzzador, dvs en som tester produkter. Artig å få det levert sånn! :fnise: Bare å si ifra hvis noen vil være med, så kan jeg sende invitasjon! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennende!!

men da har du skrevet at du har glutenallergi så de ikke sender

noe med gluten i?

du kan godt sende invitasjon til meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...