Gå til innhold

Mazzi i tåka

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

14 glass med blod?? :overrasket: Jeg synes det er nok når de tar 3 glass med blod hos meg om dagene jeg! :sjenert: Og jeg regner meg egentlig ikke som såå pysete på sånne ting... Så du er tøff! :)

Bra det er flere enn meg som digger Nissene! :fnise:

:hoppe: for at lille S har fått sin første tann! :hjerte:

Tusen takk for tilgang til blogg forresten, har ikke fått tid å se så mye enda, men ser ut som det er mange fine innlegg å se frem til der :)

Fortsatt god helg! :klemmer:

Skrevet

Åh, jeg skulle virkelig ønske jeg fikk sett på Nissene i år! Men desverre befinner jeg meg alltid på lesesalen på det tidspunktet, og såvidt jeg kan se finnes det ikke noe storreprise i helgen på alle ukens episoder :sukk:

Nåmen, en liten tann på vei :rodmer:

Skrevet

14 glass med blod?? :overrasket: Jeg synes det er nok når de tar 3 glass med blod hos meg om dagene jeg! :sjenert: Og jeg regner meg egentlig ikke som såå pysete på sånne ting... Så du er tøff! :)

Bra det er flere enn meg som digger Nissene! :fnise:

:hoppe: for at lille S har fått sin første tann! :hjerte:

Tusen takk for tilgang til blogg forresten, har ikke fått tid å se så mye enda, men ser ut som det er mange fine innlegg å se frem til der :)

Fortsatt god helg! :klemmer:

Jeg visste ikke på forhånd at hun skulle ta så mange glass, men det gikk heldigvis fint. Ingen varige mén! :fnise:

Det er litt opp og ned hvor mye jeg blogger, men det er uansett veldig koselig at folk kikker innom :jepp:

Åh, jeg skulle virkelig ønske jeg fikk sett på Nissene i år! Men desverre befinner jeg meg alltid på lesesalen på det tidspunktet, og såvidt jeg kan se finnes det ikke noe storreprise i helgen på alle ukens episoder :sukk:

Nåmen, en liten tann på vei :rodmer:

Uff da.. Trøsten får være at det er rimelig sannsynlig at den kommer i reprise en gang eller to i senere adventstider! ;)

------------------------------

S har sovet hele natta i flere netter nå. Det er utrolig deilig!! :hoppe: I dag våkna hun 7, selv om hun la seg 18 i går. Kan vel ikke forlange mer enn det! :fnise: Nå har hun allerede dagens første lur, hun var utrolig sutrete og trøtt stakkars. Det skjer jo så mye med henne for tida, så det er ikke rart om hun blir litt sliten! ;) Vi får bare kose oss med alt det nye som skjer, og stundene innimellom når hun er sitt vanlige blide jeg, og trøste oss med at sutreperiodene er forbigående og ikke hennes feil.. :sjenert:

Skrevet

Så stas at S har begynt å sove natten gjennom :) Utviklingen går fort nå, så ikke rart hun blir litt sliten nei! Håper hun var blidere da hun våknet fra luren :)

Ha en fin kveld, nå begynner snart Nissene! :hoppe:

Tutta: Det var dumt jeg ikke så denne før, var reprise av alle episodene i går! :sjenert: Men frykt ikke, serien kommer på DVD allerede 15. desember ;) Evt kan du kjøpe en måneds abonnement på TV Norge nett-TV for kr 79 :)

Skrevet

Jeg har mista tilgang til bloggen din :grine: Kan jeg værsåååååsnill å få lov å komme inn igjen?? :pls:

Skrevet

Så stas at S har begynt å sove natten gjennom :) Utviklingen går fort nå, så ikke rart hun blir litt sliten nei! Håper hun var blidere da hun våknet fra luren :)

Ha en fin kveld, nå begynner snart Nissene! :hoppe:

Tutta: Det var dumt jeg ikke så denne før, var reprise av alle episodene i går! :sjenert: Men frykt ikke, serien kommer på DVD allerede 15. desember ;) Evt kan du kjøpe en måneds abonnement på TV Norge nett-TV for kr 79 :)

Kvelden var riktig fin, helt til vi la oss. Jeg hadde akkurat rukket å varme opp dyna mi ordentlig før S våkna. Hun holdt det gående i over en time før hun ga opp og sovna igjen. Da hadde hun fått kos, vann, bleie, pupp og mme... :bond: Heldigvis sovna hun til slutt, og sov til 7. Da stod han godeste opp med henne (noe motvillig, for han mener visst at det er min jobb i ukedagene, selv om han ikke begynte på jobb før 1030 i dag), og jeg fikk sove til 9.

Jeg har mista tilgang til bloggen din :grine: Kan jeg værsåååååsnill å få lov å komme inn igjen?? :pls:

Jaja, klart du kan! Bare send meg epostadressen din! :jepp:

---------------

Sært og surt vær i dag. Det sludder, men det er egentlig mest blå himmel. Ingenting legger seg, heldigvis. Jeg hadde planer om å ta en tur til byen for å handle litt julegaver og innpakningspapir, men hvis været fortsetter som nå, er det ikke særlig fristende.

I stad fikk S sin første tannpuss. Det var stor stas, særlig da hun fikk holde tannbørsten selv etter at vi var ferdige med å pusse tannprikken hennes. Hun fikk pussa både halsen og drøvelen også før hun så seg fornøyd. Fine greier.. :ler:

Skrevet

I stad fikk S sin første tannpuss. Det var stor stas, særlig da hun fikk holde tannbørsten selv etter at vi var ferdige med å pusse tannprikken hennes. Hun fikk pussa både halsen og drøvelen også før hun så seg fornøyd. Fine greier.. :ler:

:skratte:

Gjest Neferet
Skrevet

Sludd fra blå himmel hørtes både sært og lite fristende å gå ut i! :fryser:

Og så moro både med den første tannprikken og den første tannpussen! Godt S viser at hun er opptatt av god munnhygiene, i tillegg til hals og drøvel :ler: Brakk hun seg ikke når hun holdt på nedi der??

Håper været bedrer seg hos dere så det blir litt julegaveshopping! :jepp:

Skrevet

:skratte: søta :hjerte:

Skrevet

I ti-tida i formiddag pussa vi tanna. Kl 14 hadde hun plutselig to! :overrasket:

Skrevet

Brakk hun seg ikke når hun holdt på nedi der??

Joda, en hel del! :ler:

Skrevet

Altså, ikke at hun brakk seg, men at en ny tann var fremme noen timer etterpå :ler:

Skrevet

:ler:

Nå tok vi en ny tannpuss, for det er vel egentlig ved leggetid det er greiest å gjøre det. Jeg begynte på "Det blir ikke hull i en tann som er ren", men fant ut at det kunne virke som mobbing da jeg kom til "det er flaut, det er flaut, det er flaut-flaut-flaut å bare kunne spise graut", så jeg gikk over til "Puss puss så får du en suss" istedet... :hoho:

Skrevet (endret)

Jeg tør ikke å slippe jubelen helt løs riktig ennå, men det ser ut som jeg omsider får penger fra Lånekassen! :)

Endret av Mazilla
Skrevet

Jeg tør ikke å slippe jubelen helt løs riktig ennå, men det ser ut som jeg omsider får penger fra Lånekassen! :)

Det var jammen på tide! :daane: Du får alt utbetalt i en sum da?

Håper inderlig, inderlig at det ikke tar så lang tid med oss. Har ikke budsjettert å bare leve på NAV pengene det neste halve året :tristbla:

Skrevet (endret)

Jeg regner med jeg får hele høstens støtte i én vending, ihvertfall. Det utgjør hoveddelen av penger, så det blir jo helt ok ;)

Det tar forhåpentligvis ikke like lang tid for deg, siden studiestedet mitt glemte søknaden min. På den annen side; Man må legge ved kopi av fødselsattesten, og så er Lånekassens behandlingstid 8 uker, så det blir nok litt utpå vårparten før du får noe :sjenert: Greit å være innstilt på det, i stedet for å budsjettere med penger man ikke har fått ;)

Endret av Mazilla
Gjest Neferet
Skrevet

Nå tok vi en ny tannpuss, for det er vel egentlig ved leggetid det er greiest å gjøre det. Jeg begynte på "Det blir ikke hull i en tann som er ren", men fant ut at det kunne virke som mobbing da jeg kom til "det er flaut, det er flaut, det er flaut-flaut-flaut å bare kunne spise graut", så jeg gikk over til "Puss puss så får du en suss" istedet... :hoho:

:ler: Hurra for tann nr. 2, og penger fra Lånekassen!! :hoppe:

Skrevet

Jeg regner med jeg får hele høstens støtte i én vending, ihvertfall. Det utgjør hoveddelen av penger, så det blir jo helt ok ;)

Det tar forhåpentligvis ikke like lang tid for deg, siden studiestedet mitt glemte søknaden min. På den annen side; Man må legge ved kopi av fødselsattesten, og så er Lånekassens behandlingstid 8 uker, så det blir nok litt utpå vårparten før du får noe :sjenert: Greit å være innstilt på det, i stedet for å budsjettere med penger man ikke har fått ;)

Ja, jeg har skjønt at det vil gå minst et par måneder før jeg i det hele tatt ser snurten av noe penger... Og det skal nok gå bra, men helt frem til sommeren blir drøyt langt. Du sendte bare inn bekreftelse på "reservert studieplass"/permisjon + fødselsattest ikke sant? (+ kanskje oversikt over fars bruttoårsinntekt el noe sånt)..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...