DDuck Skrevet 25. november 2011 #1341 Skrevet 25. november 2011 Jeg måtte le høyt av bloggen din S er helt heeeerlig (<--- til å spise opp)
Mazilla Skrevet 25. november 2011 Forfatter #1342 Skrevet 25. november 2011 Jeg måtte le høyt av bloggen din S er helt heeeerlig (<--- til å spise opp) Du kom tydeligvis inn! -------------------------- Vi har hatt en fin dag, men er tilbake på hotellet nå. Merker godt at vi stod opp kl 4, så vi er snart klare for senga Har trådløst nett på hotellet, veldig greit etter en dag på farta med begynnende internettabstinenser.. Rapporten hjemmefra sier at S sover, hun sovna omtrent til normal tid. I morra skal hun videre til neste sett med barnevakter, hun er rene stafettpinnen i helga!
Muffin! Skrevet 26. november 2011 #1343 Skrevet 26. november 2011 Håper dere koser dere på kjærestetur.
Mazilla Skrevet 27. november 2011 Forfatter #1344 Skrevet 27. november 2011 Vi koser oss veldig! I natt sov jeg dessuten en hel natt i strekk for første gang på omtrent et år!
Småkjekset Skrevet 27. november 2011 #1345 Skrevet 27. november 2011 Hurra for en hel natt med sammenhengende søvn
Mazilla Skrevet 27. november 2011 Forfatter #1346 Skrevet 27. november 2011 Ja, det var skikkelig deilig! S har sovet begge nettene hittil uten å våkne, så barnevaktene har sluppet billig. Jeg skjønner ikke helt hvorfor hun plutselig har begynt å sove hele natta, for det har hun aldri gjort tidligere! Kanskje hun blir mettere i løpet av en dag med bare fast føde/mme enn noe morsmelk også?
MarianneE Skrevet 28. november 2011 #1347 Skrevet 28. november 2011 Ja, det var skikkelig deilig! S har sovet begge nettene hittil uten å våkne, så barnevaktene har sluppet billig. Jeg skjønner ikke helt hvorfor hun plutselig har begynt å sove hele natta, for det har hun aldri gjort tidligere! Kanskje hun blir mettere i løpet av en dag med bare fast føde/mme enn noe morsmelk også? Her hjemme er TM oppe i 6... 6.30...tida mandag som lørdag. Så sover hun hos svigers, og kan sove til kl 8.30! Det er nesten provoserende det der. Hvordan er det med hverdag igjen etter helga deres?
Spatula Skrevet 28. november 2011 #1348 Skrevet 28. november 2011 De blir mette lenger med litt fast føde i magen så det er nok derfor
Diddles Skrevet 28. november 2011 #1349 Skrevet 28. november 2011 ...også er det jo ingen som lukter deilig melk der hun har vært
Mazilla Skrevet 28. november 2011 Forfatter #1350 Skrevet 28. november 2011 Hun får mest fast føde for tida, så jeg skjønner ikke helt hvorfor hun plutselig har begynt å sove så mye. For alt jeg vet kan det jo være helt tilfeldig Vi er ikke helt tilbake i hverdagen ennå. Er på Gardermoen nå. Gleder meg masse til å kose med gulljenta mi igjen! Og det beste av alt; han godeste skal ikke på jobb igjen før til torsdag!
Minttu Skrevet 28. november 2011 #1351 Skrevet 28. november 2011 Blir vel godt å komme hjem, også så koselig at han skal være hjemme Håper dere har hatt en flott tur!
TuttaV Skrevet 29. november 2011 #1352 Skrevet 29. november 2011 Innom og legger igjen litt spor... Har storkost meg med å lese bloggen din i lesepausene mine! Herlig, sjarmerende frøken dere har Kos dere med hjemmefri de nærmeste dagene!
Lilywhite Skrevet 29. november 2011 #1353 Skrevet 29. november 2011 Så bra at dere har kost dere på tur Deilig at din kjære har fri et par dager ekstra også! Jeg kan ikke huske helt om jeg har fått tilgang til bloggen din før, men jeg blir glad hvis du vil legge meg til Håper du har hatt en fin tirsdagskveld!
Mazilla Skrevet 29. november 2011 Forfatter #1354 Skrevet 29. november 2011 Blir vel godt å komme hjem, også så koselig at han skal være hjemme Håper dere har hatt en flott tur! Det var godt å komme hjem ja. Før var det alltid kjipt å reise hjem fra ferie, mens nå gledet vi oss til å komme tilbake Vi hadde det kjempefint. Deilig å være kjærester igjen, ikke bare mamma og pappa Innom og legger igjen litt spor... Har storkost meg med å lese bloggen din i lesepausene mine! Herlig, sjarmerende frøken dere har Kos dere med hjemmefri de nærmeste dagene! Takk for det, jeg er selvfølgelig helt enig! Tenker du gleder deg til å hilse på deres lille frøken snart!
Mazilla Skrevet 29. november 2011 Forfatter #1355 Skrevet 29. november 2011 Så bra at dere har kost dere på tur Deilig at din kjære har fri et par dager ekstra også! Jeg kan ikke huske helt om jeg har fått tilgang til bloggen din før, men jeg blir glad hvis du vil legge meg til Håper du har hatt en fin tirsdagskveld! Du kan gjerne få link til bloggen min, men da må du sende meg mailadressen din, så sender jeg en invitasjon Vi har hatt en finfin tirsdagskveld, og nå er det straks Masterchef også Nå sløver vi i hver vår ende av sofaen med hver vår pc. Deilig!
Mazilla Skrevet 30. november 2011 Forfatter #1356 Skrevet 30. november 2011 For en natt! S våkna kl 3, og ville ikke sovne igjen. Hun fikk vann, mat, bleie, kos osv, men ingenting hjalp. Hun ble bare mer og mer hysterisk, og etter en stund var hun helt utrøstelig... Halv fem tok jeg henne inn i vår seng, noe som pleier å hjelpe, men det var heller ikke nok til å roe henne. Litt over fem sovna hun endelig, tett inntil mammaen sin. Freden senka seg, helt til kvart over seks... Han godeste stod opp og lot meg sove videre ( ) til klokka var ni. Vi skjønte etterhvert i løpet av natta at hun nok hadde vondt i magen, for hun prompa og rapte en hel del, og da de stod opp kom det to bæsjebleier på rappen. Stakkars lita! Heldigvis ble hun raskt sitt vanlige blide jeg etterpå, om enn en litt trøtt utgave. Nå sover hun etter å ha spist seg i søvn. I dag må vi forresten flytte ned bunnen i sprinkelsenga, for hun klatrer snart ut! Hun har begynt å sette seg opp, både på rumpa (midt på gulvet) og så hun står på kne (hvis hun har noe å støtte seg til).
Mazilla Skrevet 30. november 2011 Forfatter #1358 Skrevet 30. november 2011 Nja, lurer på det, men vet egentlig ikke. Det ville jo ikke vært helt utenkelig, men vi kan ikke se noe til dem foreløpig.
Diddles Skrevet 30. november 2011 #1359 Skrevet 30. november 2011 Det kan ta tid før de kommer gjennom..det høres nesten ut som tenner ihvertfall! Hvis hun ikke brygger på noe annet da..krysser fingrene for tann
Muffin! Skrevet 30. november 2011 #1360 Skrevet 30. november 2011 Håper denne natta blir bedre for dere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå