Mazilla Skrevet 10. november 2011 Forfatter #1241 Skrevet 10. november 2011 Det ble ikke noe hus på oss. Kanskje like greit når min umiddelbare reaksjon var lettelse?
^^Belle^^ Skrevet 10. november 2011 #1242 Skrevet 10. november 2011 Lekebytting må til her også, men for nå holder det å skifte posisjon på dyrene i babygymen. Har vi forresten samme svigermor? :gjeiper: Hun mener også at det ikke gjør noe om A er lengre våken avogtil, men jeg håper hun fikk en aha-opplevelse sist hun var på besøk midt i leggetiden. Da ble A overtrøtt og helt hysterisk og måtte roes med sukkervann. Jeg må bli flinkere til å si ifra altså... Lykke til med huskjøp forresten.
TuttaV Skrevet 10. november 2011 #1243 Skrevet 10. november 2011 Det ble ikke noe hus på oss. Kanskje like greit når min umiddelbare reaksjon var lettelse? Er vel skummelt uansett å skulle flytte i eget hus, slik at man sånn sett kan føle litt lettelse over å ikke måtte gjennomgå den store forandringen, men samtidig... når du ikke har den der "åh... " følelsen, var det vel til det beste. Det blir vel videre titting nå da?
hegejenta30 Skrevet 10. november 2011 #1244 Skrevet 10. november 2011 det var nok ikke Huset det der da. Det dukker nok opp flere hus som er interessante snart skal du se!
Diddles Skrevet 10. november 2011 #1245 Skrevet 10. november 2011 Jeg synes fortsatt det er skummelt å ha flere millioner i gjeld Men det var nok ikke drømmehuset hvis du ble letta over at dere ikke fikk det Da er det bare å vente og se, et eller annet sted står huset med stor H og venter på dere!! S høres helt vanvittig herlig travel ut Rart å tenke på at det skjer så mye så fort, Liten ligger fortsatt omtrent der jeg la henne fra meg på gulvet, enn så lenge
Mazilla Skrevet 10. november 2011 Forfatter #1246 Skrevet 10. november 2011 Er vel skummelt uansett å skulle flytte i eget hus, slik at man sånn sett kan føle litt lettelse over å ikke måtte gjennomgå den store forandringen, men samtidig... når du ikke har den der "åh... " følelsen, var det vel til det beste. Det blir vel videre titting nå da? Ja, du har nok litt rett i det. Hvis vi hadde fått tilslaget hadde jeg sikkert vært fornøyd.. Men jada, vi fortsetter jakten! det var nok ikke Huset det der da. Det dukker nok opp flere hus som er interessante snart skal du se! Ja, nå har vi jo sett at det finnes flere hus for oss "der ute", og vi vet jo stadig mer om hva vi vil ha og ikke, så det dukker nok opp noe før eller siden Jeg synes fortsatt det er skummelt å ha flere millioner i gjeld Men det var nok ikke drømmehuset hvis du ble letta over at dere ikke fikk det Da er det bare å vente og se, et eller annet sted står huset med stor H og venter på dere!! S høres helt vanvittig herlig travel ut Rart å tenke på at det skjer så mye så fort, Liten ligger fortsatt omtrent der jeg la henne fra meg på gulvet, enn så lenge Ja, hun har det konstant kjempetravelt! I dag nådde ledningradaren nye høyder; hun var plutselig bak en stol og dro i noe... Og øyeblikket etter var hun halvveis oppe på hylla under på tv-bordet. Men hun har i grunnen hatt det travelt lenge.. Hun var ikke mer enn 3 mnd da vi var på isolatet på sykehuset, og da bevegde hun seg allerede sakte men sikkert over teppet på gulvet. Nyt at du vet hvor du har Liten, plutselig er hun overalt hun også!
Mazilla Skrevet 11. november 2011 Forfatter #1247 Skrevet 11. november 2011 S prøver seg på at det er dagen. Jeg synes det er natta. Det ser ut til at S vinner.
MarianneE Skrevet 11. november 2011 #1248 Skrevet 11. november 2011 S prøver seg på at det er dagen. Jeg synes det er natta. Det ser ut til at S vinner. Kl. 6? Velkommen til min verden!
Mokkon83 Skrevet 11. november 2011 #1249 Skrevet 11. november 2011 oi! godt det ikke er hver morgen! *bank-i-bordet* hvilke planer har dere for helga da?
Diddles Skrevet 11. november 2011 #1250 Skrevet 11. november 2011 Æsj, morgenfugl? Min også Heldigvis for henne er hun forbaska søt og sjarmerende uansett tid på døgnet
Mazilla Skrevet 11. november 2011 Forfatter #1251 Skrevet 11. november 2011 (endret) Heldigvis for meg sovna vi igjen begge to, og sov sammen til halv ni For en gangs skyld sovna vi til og med i en sånn stilling at ikke jeg ble stiv og støl. S tar seg nemlig godt til rette når hun sover Planer for helga: Fotografering og et lite besøk til frøken buse sine oldeforeldre. Og muligens en tur ut med pølsegrilling og/eller vaffelsteking på bål på søndag, hvis været er ok. Være med, Mokkon83? Endret 11. november 2011 av Mazilla
Mokkon83 Skrevet 11. november 2011 #1252 Skrevet 11. november 2011 Og muligens en tur ut med pølsegrilling og/eller vaffelsteking på bål på søndag, hvis været er ok. Være med, Mokkon83? Mannen vil ha en farsdagsfeiring i sofaen med kake,film og kos Men vi er gjerne med en annen gang! Vi ble inspirert til en gåtur i skogen med bikkje og H i manduca
Gjest Neferet Skrevet 11. november 2011 #1253 Skrevet 11. november 2011 Frøken buse??? God helg i Mazziheimen!
Androide Skrevet 11. november 2011 #1254 Skrevet 11. november 2011 En skikkelig snørrunge med andre ord
Mazilla Skrevet 12. november 2011 Forfatter #1255 Skrevet 12. november 2011 I dag var vi hos en fotograf vi fikk anbefalt av Mokkon83. Han var kjempekoselig, og vi var der i nesten halvannen time. Fikk bildene senere på dagen, ferdig redigert. Alt dette for bare 500 kroner! Fikk bestilt julekort til 50% på Elitefoto i stad, og bestilte noen forstørrelser og sånn i samme slengen. Vips så var jeg i gang med julegavene! Sikringa røyk i studioet rett før vi var ferdige, så det ble bekmørkt. Heldigvis var vi så godt som ferdige, så det gjorde ingenting. Vi måtte vente litt ekstra på bildene, men til gjengjeld fikk vi dem levert på døra hjemme
Minttu Skrevet 12. november 2011 #1257 Skrevet 12. november 2011 Oi! Ja det må jeg si meg enig i,snakk om service! Også så billig. Det er så bra med så flinke,snille og bra folk,hele opplevelsen blir jo så bra Regner med bildet som havna på face idag var tatt der? Det var fint!!
Mazilla Skrevet 12. november 2011 Forfatter #1258 Skrevet 12. november 2011 Ja, det ble tatt idag Vi fikk en del flotte bilder av S, mens de med oss på ble så som så. Da vi skulle ta dem var hun nemlig ikke interessert i å bli holdt, hun ville mye heller åle seg rundt på gulvet med en bamse hun fikk låne..
DDuck Skrevet 13. november 2011 #1259 Skrevet 13. november 2011 Det var servicen sin det Også så billig Så foresten profilbildet ditt på FB.. kjempe fint bilde S er jo blitt så stor så plutselig Syns ikke det er lenge siden du var gravid enda jeg..
Mokkon83 Skrevet 13. november 2011 #1260 Skrevet 13. november 2011 kjempefint bilde! Hvor mange bilder ble det totalt? Gleder meg til å få se!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå