Gå til innhold

Mazzi i tåka

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det trodde jeg også! :klo:

Skrevet

Gratulerer til S!! :hoppe: ohoi som tida går!!! :rodmer:

Ang pc som stjeler tid så tror jeg det er noe vi alle opplever med jevne mellomrom... :sjenert: er nok ikke så dumt med begrenset pc-tid! :)

Skrevet

Ja, vi får vel snakke litt sammen om pctid igjen. Sier jeg, som sitter med pcen for øyeblikket.. :sjenert:

Spent på hvordan natta blir. S har blitt småforkjøla, og jeg tror det plager henne litt. Hun våkna 4-5 ganger natt til i dag, og sov bare én gang i løpet av dagen i dag. Etter at hun sovna i kveld har hun våkna ca en gang i timen, så jeg frykter det verste.. Får vel bare legge meg på gjesterommet og sove sammen med henne hvis det blir for ille. Da slipper jeg ihvertfall å stå opp og vase gjennom hele leiligheten hver gang hun våkner. Stakkars liten, det er ikke bare lett å ikke kunne si hva som er galt :tristbla:

Skrevet

En gang i timen ser ut til å være tingen i natt. Dvs at jeg akkurat rekker å sovne mellom hver gang. Det føles som jeg har kvikksand bak øynene, hvis det gir noen mening... :Gjesp:

Skrevet

huff, høres ut som ei slitsom natt :( H har også vært snørrete noen dager nå... har lagt en del bøker under føttene på senga hennes. hvis hun har problemer med å puste når du ammer så kan du enten dryppe morsmelk eller saltvannsdråper i nesa. rense først med en q tip...

håper du får slappet av litt i løpet av dagen! vanskelig å få hentet seg inn igjen...

Skrevet

Jeg har hørt at man ikke skal bruke morsmelk lenger, fordi det kan gjøre at det klumper seg baki der.. Men saltvann har vi :Nikke: Det virker ikke som hun er så veldig tett, egentlig.. Men i går var jeg litt sånn forkjøla-uggen i hele kroppen, med vondt i muskler og ledd osv.. Hvis hun også hadde det sånn er det jo ikke rart om hun var litt urolig. Heldigvis slutter han godeste 12 i dag, så jeg kan om ikke annet få litt avlastning :)

Og uansett hvor trøtt man er, så er det jo umulig å motstå ei lita ei som ligger på gulvet og ler :rodmer: Det er helt utrolig at dette er det samme lille mennesket som "terroriserte" meg i hele natt.. :sjenert:

Skrevet

ja,det er fantastisk :rodmer: merker at vi voksne har noe å lære der! smile og være så glad selv om man har voksesmerter, tannsmerter og er forkjølet! :):rodmer:

Skrevet

Tenk at lille S er et halvt år allerede! :strix:

Huff, det hørtes slitsomt ut. Håper det går raskt over. :kose: Godt hun er blid og kan sjarmere mamma'n sin da. :rodmer:

Skrevet (endret)

Tenk at S er over et halvt år allerede??!! Hvor blir tiden av? :rodmer:

Endret av Småkjekset
Skrevet

Som tiden flyr :daane:

Det er synd i de små stakkarene når de er syke :trist: Når man kjenner på hvor vondt det er når man selv er syk så er det enda værre å tenke på de stakkars forsvarsløse små som ikke kan si ifra hva som er galt :kose:

Man må bare stille opp me masse mammakos til det går over :Nikke:

Skrevet

Mammakos er tingen ja. Skulle gjerne sett at pappakos gjorde samme nytten, men dengang ei. Nå har jeg powernappa litt på sofaen mens han godeste fikk S i seng. Håper-håper-håper denne natta blir bedre, for jeg er helt gåen idag. All ære til dem som alltid har det sånn! :pls: Det er utrolig hva man klarer når man må! Og hvor fort man glemmer.. Det er tross alt ikke mange månedene siden S la seg en gang mellom midnatt og 0230.. De første seks ukene var rett og slett utrolig slitsomme! :Gjesp:

Skrevet

En gang i timen ser ut til å være tingen i natt. Dvs at jeg akkurat rekker å sovne mellom hver gang. Det føles som jeg har kvikksand bak øynene, hvis det gir noen mening... :Gjesp:

Det er så slitsom med slike netter!

Håper det gir seg etterhvert og at S blir bedre.

:)

Skrevet

Da kommer vi nedover etterhvert! H sover i vogna for øyeblikket,så jeg bare venter på at hun skal våkne :)

Skrevet

masse god bedring til S! vi ses når dere er friske :)

håper dere blir friske til torsdag så dere kan være med i lysløypa! :)

Skrevet

Det håper jeg også, for det er så godt å komme seg ut litt! :jepp: Hun er snørrete og hoster litt.. Fikk overraskelsesbesøk av kusina mi og babyen hennes i stad. Jeg sa ifra før de kom inn at S var småslakk, men de sa det ikke gjorde noe. Jeg holdt S litt unna, så forhåpentligvis blir de ikke smitta.. :sjenert:

Skrevet

Gratulerer med en seks måneder gammel "bundle of joy" som de sier her :) Føler at jeg kan stemme i koret som sier at tida går utrolig fort! Må bare nyte det mens man kan. - "Ta vare på minuttene - timene tar vare på seg selv" eller noe slik :)

Skrevet

Koselig bytur med Mokkon83 i formiddag. Hun er i gang med julegaveshoppinga, men jeg er ikke helt der enda... ;) Nå er jeg ute på dagens andre trilletur. Han godeste jobber lenge for andre dag på rad, og jeg orka rett og slett ikke være vaktbikkje lengre. Snur jeg ryggen til i et halvt minutt er S et eller annet sted hun ikke skal være... :rolleyes: Godt med en liten timeout hvor vi får litt frisk luft og ny giv til neste runde! :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...