MarianneE Skrevet 10. oktober 2011 #1041 Skrevet 10. oktober 2011 Jeg tror forresten hun er litt misfornøyd med størrelsen på puppene mine, for hun har begynt å blåse som om de skulle vært ballonger.. Synes ikke hun har noe og klage på, jeg.
Mazilla Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter #1042 Skrevet 11. oktober 2011 Sliten... Har hatt en kjempekoselig, men lang dag. Babykino (Barnepiken - fornøyelig, anbefales!) etterfulgt av kafétur i formiddag. Så var vi på kinarestaurant. S satt i høy stol og lekte med nøkkelkjedet mitt, og lagde ikke så mye som et pip, bare satt fint og sjarmerte noen gamle damer på nabobordet Etter middagen leverte vi henne hos pappa mens vi dro på visning. Huset vi så på var skikkelig fint inni, men vi er litt usikre på om vi har lyst til å bo i det området, i tillegg til at det lå litt dumt i forhold til sola... Ikke bare-bare med husjakt. Begynner å lure på om det finnes noen hus som oppfyller alle kravene våre
Minttu Skrevet 11. oktober 2011 #1043 Skrevet 11. oktober 2011 Hørtes ut som en fin dag! Dere har gjort mye koselig Skjønner godt at det ikke er bare bare å få tak i hus, man skal jo bo der lenge og tilbringe hver dag der, så det må jo være bra Tror jeg kommer til å få problemer når det er tid for meg å kjøpe hus, tror jeg virkelig vet hva jeg vil ha Lykke til med husjakten
Mazilla Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #1044 Skrevet 12. oktober 2011 Takk for det, Minttu! I natt sov S fra 20 til 3, fikk bittelitt mat, og sov videre til 0830. Deilig! Prøver å venne henne av med nattmat, så i natt fikk hun bare én pupp, og jeg kobla henne av med en gang hun slutta å spise aktivt. Hun protesterte litt, men roa seg fort. Herlig!
Mazilla Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #1046 Skrevet 12. oktober 2011 Ha en fin dag!! I like måte! Dagen har vært fin hittil. S spiste nettopp en halv most banan, etterfulgt av litt vann. Hun har ikke villet ha vann tidligere, men nå drakk hun drøyt 20 ml. Nå ligger hun på gulvet og trykker på noe... Ikke spesielt diskret! Ute er det strålende , så vi må kanskje ta oss en tur ut med vogna snart. Huset vi så på i går er ikke aktuelt. Jeg er glad vi bestemte oss for det i går, for i dag fikk jeg telefon om at det var kommet et bud. Da var det like greit at vi allerede hadde strøket det av lista I dag har jeg sett litt på et annet hus som ser veldig fint ut. Det oppfyller veldig mange av (eller alle?) kravene våre, bortsett fra at det ligger et stykke unna, i nabokommunen. Æsj, husjakt altså..
Mazilla Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #1047 Skrevet 12. oktober 2011 S er så søt der hun kaver rundt på gulvet Hun prøver veldig å krabbe, men klarer det ikke helt. Hun krabber med beina, men blir liggende oppå armene fordi hun ikke har de helt med seg. Nå fant jeg henne nettopp på vei inn i en hylle i stuebordet, hvor hun prøvde desperat å dra med seg ei bok. Jeg merker at jeg må følge mye mer med på henne nå, siden hun beveger seg så fort rundt på gulvet. Men det gjør ingenting, for hun er jo så søt!
Mazilla Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #1048 Skrevet 12. oktober 2011 Var på en visning i dag også. Drømmebolig, egentlig..
Mazilla Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #1050 Skrevet 12. oktober 2011 Ja, i den forstand at vi har veldig lyst til å bo der.. Men vet ikke helt om det lar seg gjøre i forhold til banken osv. Det går så utrolig kort tid før husene blir solgt her for tida! Blir helt jeg!
Spatula Skrevet 12. oktober 2011 #1051 Skrevet 12. oktober 2011 Har dere ikke snakket med banken om hvor mye dere kan få i lån da, på forhånd? Alltid spennende med hustitting og kjøp
Mazilla Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #1052 Skrevet 12. oktober 2011 Har dere ikke snakket med banken om hvor mye dere kan få i lån da, på forhånd? Alltid spennende med hustitting og kjøp Jo, vi har snakka med banken, men det er snakk om at foreldrene til han godeste skal være med så vi kan låne litt mer, som en midlertidig løsning frem til jeg har en inntekt, og det er ikke 100% i boks ennå
Mokkon83 Skrevet 12. oktober 2011 #1053 Skrevet 12. oktober 2011 oioi! her må jeg jammen meg følge med! spent på hvilket hus dere har sett på og hva som skjer!! så deilig med mer søvn om natta her i huset gikk det veldig fint i natt kutter også ned på nattmåltidene,putter inn smokken! endelig tar hun smokk!! ser dere i morgen!!
Gjest Neferet Skrevet 13. oktober 2011 #1054 Skrevet 13. oktober 2011 Håper det kan ordne seg med bank sånn at det blir drømmehus på dere!!
Mazilla Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #1055 Skrevet 13. oktober 2011 Banken er i boks, men prøver å få tak i takstmannen med noen spørsmål. Det har kommet et lavt bud som står til kl 12, så jeg har litt tidspress her, men takstmannen tar ikke telefonen..
Diddles Skrevet 13. oktober 2011 #1056 Skrevet 13. oktober 2011 Så spennende!!! Krysser fingre og tær og fletter håret i håp om at det hjelper Dumme takstmann, ta nå telefonen da
Mazilla Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #1057 Skrevet 13. oktober 2011 Jeg tror vi har bestemt oss for å legge inn et bud!
Mazilla Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #1059 Skrevet 13. oktober 2011 Takk. Budet er lagt inn, så nå blir det to nervepirrende timer... Vi kommer ikke til å øke, så nå må vi bare vente og se om noen byr over. I såfall er saken avgjort..
Spatula Skrevet 13. oktober 2011 #1060 Skrevet 13. oktober 2011 Oi Blir huset deres, ønsker jeg meg link i en PM altså
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå