Gå til innhold

Mazzi i tåka

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Nååå er flaskene sendt :nigo: Latterlige 24 kr (eller noe) for porto, så det kan du bare spare deg :ler:

Endret av chico
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, ikke vet jeg.. Nå har jeg kommet til det punktet hvor jeg bare blir glad hvis jeg noen gang får noen penger. Det blir på en måte en bonus.. :sukk: Heldigvis har vi ikke noe mindre å leve for nå enn tidligere. Hadde nok vært verre hvis vi hadde vært vant til/avhengige av min inntekt ;)

Glad jeg skal ha besøk i mange omganger i dag, for da blir det jo kake i mange omganger også! :nigo:

Det er bra at det ikke er noen forskjell fra tidligere :)

Gratulerer så mye med dagen i dag! :smilyblomst:

Håper du har en fiiiin feiring :klem:

Skrevet

Takk søtinger :klemmer:

Hadde en kjempefin bursdag. Det er så koselig å bo "hjemme" igjen. Dette var den første bursdagen på 8 år i hjembyen, og det var jo supersosialt! Og innbringende... :lur: Nå blir det shopping! Gleder meg allerede til å kjøpe ting til meg selv. Kan nesten ikke huske sist det skjedde...

Fikk litt vondt av S en stund. Hun ble herja og kost med til den store gullmedaljen, og sa til slutt kraftig ifra om at nok var nok, uten å bli tatt hensyn til. Da tok vi oss en liten timeout med litt mammakos på stellebordet og fikk i tillegg tatt på pysjamas. Kanskje litt vel kraftig hinting til gjestene om at nok var nok og det var på tide å dra..? Men men... :fnise: At S har det bra er tross alt det viktigste, og når ikke gjestene skjønner at hun ikke vil kose, leke eller tas bilder av, skylder jeg henne såpass at jeg jager dem hjem ;)

Skrevet

Gratulerer så masse med dagen!! :) Håper du hadde en strålende bursdag :klemmer: Her fortsetter feiringen noen timer til ;)

Skrevet

Så bra du fikk en fin bursdag!

Skrevet

Skjønner godt at du skjermet S litt, det er da ikke noe mer slitsomt enn å bli herset med eller plaget hvis man er ordentlig trøtt og sliten! :snurt: Sånn er det jo for oss voksne også, så da må det jo ihvertfall være det for disse små! Besøket kan jo komme igjen senere også! :jepp:

Kos deg masse med shopping! :shoppe:

Skrevet

skjønner godt at du gjorde som du gjorde... er jo oss foreldre som ser tydeligst når babyen er overstimulert :)

godt du hadde en fin bursdag! heldig du er som kan shoppe! så masse fint i byen i dag :)

Skrevet

Skjønner godt at du gjorde som du gjorde... De små trengs å skjermes litt innimellom!

Men hørtes ut som du hadde hatt en veldig fin dag. Digg med mulighet til å kjøpe noe til seg selv uten å bruke en eneste "egen" krone :lur:

Riktig god helg! :klem:

Skrevet

Planer til søndag?

:lur:

Tror ikke det. Skal dere på farmorvisitt? :nigo:

Skrevet

Planer til søndag?

:lur:

Tror ikke det. Skal dere på farmorvisitt? :nigo:

:jepp:

Hun har operert hofta og ligger på sykhuset så vi skal ned og hilse på.

Skrevet

S er 5 måneder i dag. Fine jenta vår :rodmer:

Skrevet

S er 5 måneder i dag. Fine jenta vår :rodmer:

Og M er 6mnd idag ;)

Go'jentene :rodmer:

Skrevet

5 måneder allerede! De er så søte når de er rundt et halvt år. :rodmer: (Hver alder har sin sjarm, men jeg syns de er ekstra sjarmerende da. :))

Skrevet

Oi, tiden går jammen fort! 5mnd allerede :)

Håper dere har en fin søndag :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...