Mokkon83 Skrevet 28. september 2011 #981 Skrevet 28. september 2011 oioi! så mye spennende som skjer hos dere!! vi kjørte bak han godeste da vi kjørte hjem fra svømming kan du sende meg prospektet på huset? spennende!!!
Minttu Skrevet 28. september 2011 #982 Skrevet 28. september 2011 Så spennende med jobb og hus!! Masse lykke til med det Og litt av en feiring Jeg må også si at det er noen herlige bilder av S, hun er så utrolig søt, også så fornøyd på bildene!
TuttaV Skrevet 28. september 2011 #984 Skrevet 28. september 2011 Ja, her var det mye spennende som skjedde! Intervju og boligvisning! Og ei lita frøken som snart er krabbeklar! Litt av ei feiring
Tusle Skrevet 29. september 2011 #985 Skrevet 29. september 2011 :hoppe: Og så fine bilder av S, hun er utrolig søt
Diddles Skrevet 29. september 2011 #986 Skrevet 29. september 2011 Oh, spennende, spennende Deilig når det skjer så mye gøy på en gang, der ser du, det ordner seg for snille jenter Flinke lille S Så rart at hun snart er krypeklar, synes nettopp hun ble født
Muffin! Skrevet 29. september 2011 #987 Skrevet 29. september 2011 Gratulerer med jobbintervju - det blir spennende! Og lykke til på visning i dag!
Mazilla Skrevet 30. september 2011 Forfatter #988 Skrevet 30. september 2011 (endret) Huset var ikke noe for oss, men det er jo kjekt å ha vært på noen visninger. Nå er det endelig helg. Han godeste prøvde nettopp å gi S gulrotpuré for første gang. Begge var helt oransje etterpå.. Men det går stadig bedre, nå gaper hun etter skjea! Jeg er i grunnen litt imponert, for det er jo tross alt ikke mange dagene siden hun fikk mat fra skje for første gang.. Vi gir bare grøt og gulrotpuré foreløpig, vil ikke introdusere for mye forskjellig på én gang.. I dag fant jeg meg forresten en jakke på salg. Jeg prøvde den for et par uker siden, men kjøpte den ikke da, og nå var det 50% på alt i en sportsbutikk i byen her. Kjekt! Det var bare én eneste Bergansjakke i hele butikken, og den var i min størrelse og akkurat den modellen jeg hadde prøvd tidligere! Den var blå da, men det gjør ikke noe.. Endret 30. september 2011 av Mazilla
Gjest Neferet Skrevet 1. oktober 2011 #989 Skrevet 1. oktober 2011 Så fin jakke!! Og så utrolig flaks at de hadde en eneste en! Det må ha vært skjebnen at du skulle ha den Festlig med gulrotpuré, kan tenke meg at de var fine etter det måltidet! Håper dere har en fin helg alle tre!
Mazilla Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter #990 Skrevet 1. oktober 2011 Nå er vi klare for nok en familiemiddag med familien til han godeste, inkl den svært upedagogiske førskolelæreren som attpåtil jobber med de minste barna. S blir alltid helt hysterisk når hun er i nærheten, for hun er så voldsom og leser ikke signalene hennes i det hele tatt. Idag har vi lada opp med tur i vogna etterfulgt av skånsom oppvåkning og mat på et stille rom, så forhåpentligvis går det greit... Krysser fingrene!
Spatula Skrevet 1. oktober 2011 #991 Skrevet 1. oktober 2011 Familiemiddager O'joy! Vi ringte akkurat til svigermor og meldte avbud - rett å slett på grunn av min "flinke" svigerinne
Mazilla Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter #995 Skrevet 1. oktober 2011 Hjemme igjen med en unge som, som vanlig, tok helt av hos hun jeg skrev om... Nå er hun overtrøtt og overstimulert, og ikke særlig lett å legge. Men det er selvfølgelig S (og til dels oss) det er noe feil med, ikke nevnte kvinnemenneske.
hegejenta30 Skrevet 1. oktober 2011 #997 Skrevet 1. oktober 2011 Det er slitsom når pedagogene blir overpedagogiske og slutter å være menneske. Jeg er sikker på at det nevnte kvinnemennesket kunne gått mye bedre sammen med S dersom hun ikke skulle være så pedagogisk hele tida. (jeg vet jo ikke hvordan hun oppfører seg, men svigermoren min er lærer på barneskolen og vet hvordan hun er med E og det kan bli litt mye stimulering iblant der og...) Håper dere får litt kveld dere to med en sovende S til slutt.
Spatula Skrevet 1. oktober 2011 #998 Skrevet 1. oktober 2011 Huff, jeg føler med dere Håper dere får roet ned lille S. Og at dere får slappet av i morgen
Mazilla Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter #999 Skrevet 1. oktober 2011 Uff ja, det er litt slitsomt når alt av utviklinga til S skal analyseres til enhver tid. Selvfølgelig griner hun fordi hun har separasjonsangst, ikke fordi hun blir herja altfor mye med.. Merkelig at det bare er hos denne dama hun er sånn da! Hun sovna heldigvis ganske greit. Vi skal visst på familiefrokost (!) i morra, håper det blir uten pedagogen..
Spatula Skrevet 1. oktober 2011 #1000 Skrevet 1. oktober 2011 Det er jo bare å si nei,det passer ikke;) Stakar lille S. Ikke noe særlig å bli herjet med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå