Mazilla Skrevet 13. november 2011 Forfatter #1261 Skrevet 13. november 2011 Vi fikk 28 eller 29, tror jeg. Dere fikk rundt 40?
Mokkon83 Skrevet 14. november 2011 #1262 Skrevet 14. november 2011 Vi fikk 28 eller 29, tror jeg. Dere fikk rundt 40? Ja, men en del av dem var ganske like Hadde dere fin farsdag igår?
Mazilla Skrevet 14. november 2011 Forfatter #1263 Skrevet 14. november 2011 Ja, vi hadde en veldig fin dag. Først bacon til frokosten, det har nemlig han godeste bestemt at er tradisjon hos oss hver søndag (istedenfor risgrøt hver lørdag, som begge har vokst opp med). Så dro vi ut i skogen til foreldrene hans og grilla pølser på bål sammen med dem. Deretter gikk turen til besteforeldrene mine, og til slutt var jeg som vanlig på quiz. Skikkelig sosial dag, med andre ord. Ikke den store farsdagsfeiringa kanskje, men en koselig dag i familiens tegn S sov fra 1830 til 05, og så videre til nesten 09. O helga natt! I dag skal jeg kikke etter julegaver. Vi har funnet ut at S skal få et forsølvet hjerte fra Karen Blixens jul, som hun senere kan få henge på treet hvert år. Håper bare jeg finner det jeg har sett meg ut på nettet.. Vi tenkte det kunne være en fin gave, fordi den varer evig og fordi hun ellers har og/eller får alt hun trenger. Senere kan vi gi noe liknende som første julegave til lillebrøster
Mazilla Skrevet 14. november 2011 Forfatter #1265 Skrevet 14. november 2011 Ja? Det viste seg at det jeg hadde sett meg ut er fra fjorårets kolleksjon, så det kan bli litt vanskeligere å få tak i enn først antatt. Jeg fant et som likna på kitchn, og det fikk bli med meg hjem foreløpig. Men jeg skal definitivt lete mer, for det andre var egentlig mye finere!
Mazilla Skrevet 14. november 2011 Forfatter #1267 Skrevet 14. november 2011 I dag kom plutselig TR tilbake gitt. Jeg kunne gjerne ha klart meg uten en stund til, men jeg har jo tross alt sluppet unna siden i fjor sommer, så jeg kan vel ikke klage
Mokkon83 Skrevet 14. november 2011 #1268 Skrevet 14. november 2011 en epoke er over håper min ikke kommer i det hele tatt... mange som bruker hormon spiral slipper unna
Mazilla Skrevet 14. november 2011 Forfatter #1269 Skrevet 14. november 2011 Sant det. Jeg har forsåvidt en resept på hormonspiral liggende, men har ikke kommet så langt som til å bestemme meg for om jeg vil sette den inn enda.. Ting tar tid!
Diddles Skrevet 14. november 2011 #1270 Skrevet 14. november 2011 .....mens andre fikk TR tilbake 2 uker etter renselsen var over Etter et par mnd på Cerazette forsvant hun igjen Hun er ikke savnet Menne....har dere ikke brukt prevansjon etter fødselen dere da? Risky buisness
Mazilla Skrevet 14. november 2011 Forfatter #1271 Skrevet 14. november 2011 Joda, vi har brukt regnfrakk...
^^Belle^^ Skrevet 15. november 2011 #1274 Skrevet 15. november 2011 Jeg må vel være en av de få som ''gleder'' seg til mensen kommer tilbake igjen. Men det er vel mer fordi jeg håper å jump-starte systemet mitt sånn at vi klarer det på egenhånd denne gangen.
Mokkon83 Skrevet 15. november 2011 #1275 Skrevet 15. november 2011 Er det noen spesiell grunn til at du er usikker på om du vil ha spiral? Jeg angret på at jeg først valgte kobberspiral... ville ikke ha hormoner i kroppen... men med plagene Mannen fikk () og jeg ble litt "rar" i magen, så ble det jo hormonspiral allikevel. Så langt er jeg veldig fornøyd,merker ingenting Regnfrakken er jo litt kjipern... men alternativet er jo enda kjipere
Mazilla Skrevet 15. november 2011 Forfatter #1276 Skrevet 15. november 2011 Har ingen andre grunner enn at jeg gruer litt for GU, siden jeg aldri har gjort det. Men jeg må velsnart det uansett, for å få tatt celleprøve. Lånte svigermors bil i formiddag, og besøkte litt folk i nabobyen. Da hun kom for å hente den fortalte hun at hun skulle hjem for å få på vinterdekka! Hadde jeg visst at jeg kjørte på sommerdekk hadde jeg aldri i livet kjørt avgårde idag! Minusgrader og stedvis glatt idag morges... Han godeste sa klart ifra til henne om hva han mente om det..
Androide Skrevet 15. november 2011 #1277 Skrevet 15. november 2011 Ikke vært på GU, men føde, det har du gjort! Skal ikke skryte på meg å ha gjort sistnevnte, men jeg kan aldri tenke meg at den første er verre, Aldri noe stas å ligge der og bli inspisert nede i glufsa, men det er jo for en god sak
Mazilla Skrevet 15. november 2011 Forfatter #1278 Skrevet 15. november 2011 Jaa? Fødselen var jo for en enda bedre sak, som i skrivende stund er på vei bort til ledningene igjen...
Spatula Skrevet 15. november 2011 #1279 Skrevet 15. november 2011 Heller fødsel enn GU vil jeg si Jeg har ikke vært på GU siden jeg var 18 år.. Men ble så til de grader undersøkt under fødselen uten at det gjorde meg noe.. Men å skreve for fastlegen.. Det frister ikke
hegejenta30 Skrevet 15. november 2011 #1280 Skrevet 15. november 2011 GU gjør man da hos gynekolog og betaler litt mer for det enn at fastlegen skal titte rett opp i det aller helligste! Da er man sikker på at alt blir gjort riktig og. Samt at de da tar en titt med innvendig UL for å sjekke at alt er iorden. Det er pussig det der når de små har knekt koden for hvordan komme seg framover at det eneste som er interessant er det de ikke får borti. Her er dvd/blueray spiller og dekoder samt serveren vår VELDIG interessante... Samt vannskåla til hunden. Så vi blir gode på å leke rykk-tilbake-til-start!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå