Gå til innhold

Mazzi i tåka

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hold på bar og barnevogn idag så dere ikke blåser avgårde!

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...også mente jeg selvsagt at du skulle holde fast i barn, og ikke bar.

Tror ikke man skal holde fast i barnevogn med en hånd, og en bar i den andre.

:hoho:

Skrevet

:ler:

Jeg har ingen planer om å ut i dag i det hele tatt, så jeg håper bare S er enig (dvs at hun vil sove i senga si). Maken til ufyselig høstvær! Nei, her er det kaffe og sjokolade ( :sjenert: ) og ekstra varme på som gjelder i dag.

Skrevet

Ute raser stormen, og inne så det også stygt ut en liten stund, da S ikke ville sove, bare vræle. Hun er fortsatt ikke helt i form.. :sjenert: Heldigvis tok det seg raskt opp; hun sovna på meg under pleddet på sofaen, og jeg rakk også å duppe av før jeg fikk et vått kyss på haka og en liten finger opp i nesa :rodmer: S er fortsatt sutrete, men ikke like ille som før luren. Jeg har kaffe, adventslys og ikke minst ei veldig kosete jente :hjerte: Fint på en sånn dag som denne, hvor det ikke blir ordentlig lyst, og det frister fint lite å gå ut.

Skrevet

Jøss... For en drøy halvtime siden piska regnet mot vinduet så vi nesten ikke kunne se ut. Nå er det vindstille, 10 grader og sol fra omtrent skyfri himmel. Skal vi våge oss ut en tur med vogna likevel, tro? :vetikke:

Skrevet

En bløt nuss på haka og en liten finger i nesa det er lykke :rodmer:

Her venter vi på den store blåsten.. Det blir nesten som Ole Brum og den store blåsbortdagen.. Stille før stormen..

Skrevet

Det er utrolig kjedelig vær for tiden! Bare blåser,er grått og regner.. Vil ha snø jeg :happy:

Ha en fin dag :klem:

Skrevet
:opplyser: Snøen kan gjerne holde seg langt borte herfra (f.eks. hos Minttu! :fnise: ) i hele vinter!!
Skrevet

Bra du bor et stykke unne da,så kan jeg få snøen og du det stusselige høstværet ;) hehe

Skrevet

Høres ut som en koselig innedag :rodmer: Jeg er enig med deg i at snø og kulde kan holde seg vekke ;)

Skrevet

I natt sov S fra seks til seks :bolledeig:

I dag var jeg på sykehuset i forbindelse med et forskningsprosjekt om cøliaki. Legen der mente jeg burde vente med å introdusere S for gluten en stund til, til hun er nærmere året. På helsestasjonen sier de at hun burde få det nå, mens jeg enda ammer endel, men legen mente det var irrelevant siden morsmelka uansett ikke hindrer tarmen fra å ta opp gluten. Da venter jeg likegjerne :Nikke:

Forresten så tok de intet mindre enn 14 glass med blod fra meg! :overrasket: Flaks at de lot det være igjen litt til meg ;)

Skrevet
:daane: 14 glass??? Jeg hadde svimt av etter glass nr 2 :sjenert:
Skrevet

Det var bare ett stikk da ;) Heldigvis :sjenert:

Skrevet

Urk, likevel! Jeg synes det er vondt når de bytter glass også jeg.....men så er jeg i overkant pysete når det gjelder blodprøver da :sjenert:

Hvorfor tok de så mye forresten?

Skrevet

Jeg er egentlig også litt blodprøvepyse :sjenert: Men jeg så en annen vei og venta de minuttene (!) det tok å tappe, så gikk det jo på et vis det og. De tok så mye fordi de skulle teste omtrent alt, ihvertfall av ting som kan tenkes å ha en teoretisk sammenheng med cøliaki. Sånn er det å være forsøksobjekt ;)

Skrevet (endret)

"Nå skal vi bare rett rundt svingen her, så skal det være en rød prikk..." :hoho:

Endret av Mazilla
Skrevet

Kan ikke si jeg skjønte det siste der,men hørtes litt teit ut :fnise:

God helg fina :klem:

Skrevet

Hva mener du, Minttu, ser du ikke på Nissene over skog og hei?? :fnise:

Skrevet

Nei dessverre du,jeg følger med på pent lite, og det programmet er det hvert fall ikke så farlig med! :fnise:

Skrevet

Jeg tror det har kommet en liten tannebiss :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...