Gå til innhold

VI SOM SKAL TA PRØVERØR I ÅR 2011


synnylove

Anbefalte innlegg

jeg fikk beskjed fra st.olav at det er veldig nøye med tidspunkt på sprøyten, på mitt ark stod det kl.08 og kl.20.

Men 10 min fra eller til spiller vel liten rolle tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stakk i vei, og det gikk kjempefint! Ikke vibdt i det hele tatt... Puh! :) Takk for oppmuntringene! Valgte meg kl 22, for da er jeg uansett bestandig hjemme..

Drømmer om 2: Begynte på spray 28.04, og har time til UL neste fredag! Blir veldig spennende å se om alt er klart - krysse fingre...

Men nå er det nok på tide å finne mitt lune hi, blir så trøtt av alt dette styret! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI ALLE PRØVERE :)

Er det noen av dere som har vært igjennom egguttak som vet hvor lang tid man må vente fra egguttak til å svømme i basseng? noen steder står det 4 dager, og andre steder 14 dager :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakk i vei, og det gikk kjempefint! Ikke vibdt i det hele tatt... Puh! :) Takk for oppmuntringene! Valgte meg kl 22, for da er jeg uansett bestandig hjemme..

Drømmer om 2: Begynte på spray 28.04, og har time til UL neste fredag! Blir veldig spennende å se om alt er klart - krysse fingre...

Men nå er det nok på tide å finne mitt lune hi, blir så trøtt av alt dette styret! :fnise:

SÅÅ BRA!!!! :nigo:

Jeg begynte spraye 9.april jeg da..så da ligger jeg pyttelitt før deg,skal på sprøyte kontroll i mrg!!

Veldig spent,satser på uttak mandag...må bare bli ferdig med dette her nå...

ellers kan jeg si at det er nyydelig på sprøyter i forhold til spray!!Begynner virkelig og merke at ting jobber nederst i magen jah...

nei nå er det natta, 2X besøk på ullevål i mrg..krysser fingre..

ps:krysser for din ul time å :)

:heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg slenger meg med her jeg og. Vi var på forsamtale på Ullevål den 29. april og i går kom det brev i posten om at vi nå var klare for behandling og at jeg skulle ringe inn neste mens. Veldig spent og glad for å snart være i gang!! Det er interessant å høre hvordan dere andre opplever denne tiden. Krysser fingrene for alle sammen :babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKUFFA !!!!

Det viste kun 3 eggfollikler på u.l i dag.......at det går an---------> :sur:

fikk beskjed om og øke dosen med gonal pennen,så sette el sprøyte på søn.da blir det medisinfri dag på man...og UTTAK på tirsdag! :hakeslepp:

gruer meg nå altså,men skal bli deilig og bli ferdig...

Legen var tydelig skuffet over 3 egg hun også..fysj,akkurat nå føler jeg at dette ikke kommer til og gå,og at alt annet går til H:......... å!!!

lei..lei...lei...lei...lei...lei!!!!!!!

nå skal jeg legge meg,deppe og gråte salte tårer,så får vi håpe at morgendagen finner frem soool og håp om at ett av de 3 er GULLEGGET :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg slenger meg med her jeg og. Vi var på forsamtale på Ullevål den 29. april og i går kom det brev i posten om at vi nå var klare for behandling og at jeg skulle ringe inn neste mens. Veldig spent og glad for å snart være i gang!! Det er interessant å høre hvordan dere andre opplever denne tiden. Krysser fingrene for alle sammen :babysmokk:

:velkommen:

Vi er også på ullevål,der går det veeeldig fort..alle samtalene/kontrollene er over på ett blunk :)

vi går nok på samlebånd vi IVF,ere...

vi er straks ferdig,ukene har gått svimlende fort!!

Uttak på tirdag,skal bli fantastisk og bli ferdig uansett resultat.. :tommel:

masse lykke til fremover..spennende og følge deg. :popcorn:

Endret av Drømmer om 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:velkommen:

Vi er også på ullevål,der går det veeeldig fort..alle samtalene/kontrollene er over på ett blunk :)

vi går nok på samlebånd vi IVF,ere...

vi er straks ferdig,ukene har gått svimlende fort!!

Uttak på tirdag,skal bli fantastisk og bli ferdig uansett resultat.. :tommel:

masse lykke til fremover..spennende og følge deg. :popcorn:

Tusen takk :blomst:

Så fint at det er flere her som er på ullevål. Da kan vi jo utveksle litt erfaringer. Godt å høre at ukene har gått fort. Jeg så liksom for meg at det kom til å drøye en evighet og at det ville være lenge til vi kom i gang.

Masse masse lykke til på tirsdag!! Det blir veldig spennende å høre hvordan det går med deg og!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ganske stor forskjell på spray og sprøyter ja... Mye trøttere med sprøyter, hodepine og vondt i magen. Ikke så ille i dag som i går (3.dag med sprøyter i dag), men skikkelig tung i hodet. Kan muligens ha noe å gjlre med at jeg pådro meg en grom forkjølelse 17.mai... Lærer - stemme = kaos!! Jaja... Bra det er helg!!

Drømmer om 2: lykke til i massevis på mandag!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen alle nye :skravle:

Skal bli spennende å følge dere :popcorn:

Jeg er selv på ruging, he he.. Hadde egginnsett fredag den 13 :sjenert:

Fikk ett sett inn og null på frys.

Så om 7 dager skal jeg teste :filer: torsdag 26!!!

Hvordan beregner man egentlig rugedagene (som det vist kalles)?

Hva skjer om man tester før? Kan man stole på resultatet?

Jeg er så syyykt spent og dagene er opp og ned.

Den ene dagen er jeg sikker på at det går, idag er jeg fryktelig negativ :snurt:

Ha en fin helg alle :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen alle nye :skravle:

Skal bli spennende å følge dere :popcorn:

Jeg er selv på ruging, he he.. Hadde egginnsett fredag den 13 :sjenert:

Fikk ett sett inn og null på frys.

Så om 7 dager skal jeg teste :filer: torsdag 26!!!

Hvordan beregner man egentlig rugedagene (som det vist kalles)?

Hva skjer om man tester før? Kan man stole på resultatet?

Jeg er så syyykt spent og dagene er opp og ned.

Den ene dagen er jeg sikker på at det går, idag er jeg fryktelig negativ :snurt:

Ha en fin helg alle :goodbye:

Rugingen må være det mest spennende og nervepirrende kan jeg tenke meg :unsure: . Vet ikke om jeg gruer meg eller gleder meg mest til det.. Blir veldig spennende å høre hvordan det går med deg trylle!! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vettel

Trylle: For meg var det jo negativ da jeg testet for tidlig, og positivt senere. Så hold deg til datoen du! ;)

Lykke til!

Her går det bare fint, på onsdag skal jeg på UL og sjekke at alt er som det skal.

Jeg er herved 5 uker og 3 dager på vei!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det bare fint, på onsdag skal jeg på UL og sjekke at alt er som det skal.

Jeg er herved 5 uker og 3 dager på vei!

Så koselig!! Når begynner tellingen med IVF - hvis det skulle klaffe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vettel

Fikk beskjed å legge til to uker før innsetting. (eller var det uttak?? IQ'en har falt drastisk...)

Nå er jeg forøvrig kjempenervøs for UL på onsdag!

Natt til lørdag, (eller natt til fredag) våknet jeg plutselig kjemperedd for att beboeren der inne var død... Vet ikke om jeg drømte det, eller våknet og fikk en dårlig aning. Usj.

Og synes puppene er litt mindre øm enn før?! De er fremdeles veldig "fylt" og sensitiv, men mindre øm altså. Eller innbilder jeg meg det?

Å det er så nervepirrende og ikke vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk beskjed å legge til to uker før innsetting. (eller var det uttak?? IQ'en har falt drastisk...)

Nå er jeg forøvrig kjempenervøs for UL på onsdag!

Natt til lørdag, (eller natt til fredag) våknet jeg plutselig kjemperedd for att beboeren der inne var død... Vet ikke om jeg drømte det, eller våknet og fikk en dårlig aning. Usj.

Og synes puppene er litt mindre øm enn før?! De er fremdeles veldig "fylt" og sensitiv, men mindre øm altså. Eller innbilder jeg meg det?

Å det er så nervepirrende og ikke vite.

Huff,sånne drømmer hadde jeg heeele tiden når jeg gikk gravid med datteren min :(

hadde de syyykeste drømmer!!!

de hang ofte igjen i bakhodet utover dagen,veldig trist og slitsomt!!

symptomer går jo også opp og ned i ett svangerskap,sånn er det vettel..alt er nok bra :)

ang tidsregningen?altså når man tester ca 14 dager etter innsett,så er man teknisk sett på uke 4??

sånn og forstå??

Her sitter jeg med el smerter som baaare det :(

og gruer meg til både eggløsningssprøyte OG uttak på tirsdag...fysj,jeg er kvalm som fyyy og klarer ikke gjøre noe annet!!gudsjelov har jeg friiii hele uka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vettel

Japp, når man tester så er man 4 uker på vei.

De legger til 2 uker, siden det er det man gjør i vanlige fall. Regnes jo fra første mensdag man sist hadde. Men nå har man jo ikke mens, så de legger til to uker istede.

Bra symptomer kan komme og gå, trodde at det betydde att cellen var på vei å aborteres...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Japp, når man tester så er man 4 uker på vei.

De legger til 2 uker, siden det er det man gjør i vanlige fall. Regnes jo fra første mensdag man sist hadde. Men nå har man jo ikke mens, så de legger til to uker istede.

Bra symptomer kan komme og gå, trodde at det betydde att cellen var på vei å aborteres...

Okei,det visste jeg faktisk ikke...det var i seg selv litt positivt da :)

symptomene mine kom og gikk,nå skal ikke jeg stille diagnose på deg.....MEN utifra det du sier,så virker det vanlig!

Nå har jeg satt ovitrelle, fysj som jeg grua meg.det måtte mere kraft til men det sprengte ikke så innmari som gonal f pennen..

medisinfridag i mrg,så er det uttak!!!bahhh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vettel: Hvilke symptomer kjente du på rundt rugedag 11-14?

Magen min er kjempe oppblåst, buksene mine er trange, grrrr....er litt tungpusta, og føler magen er litt øm og tung..Vanskelig å forklare.

Jeg er/har vert overstimulert og det kan jo henge igjen, men har vert så bra i helgen at jeg tenkte det var gått litt over.

Er det mulig at hvis jeg tester negativt på torsdag at jeg er gravid alikevel? Jeg føler det er et eller annet som skjer i kroppen iallefall.

Jeg må innrømme at jeg tok en test 8 rugedag, midt på dagen (sltså ikke morgenurin) mer sånn helt gjennomsiktig urin, denne var negativ og jeg fikk en skikkelig nedtur. Men har forstått at denne kan være feil?

Jeg er så spent, men alikevel livredd for å ta testen.

Er det noen tester som er sikrerer enn andre? :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vettel

8 dager var nok litt tidlig ja. ;) VENT til dagen sykehuset har sagt du skal teste!

Hadde samme symptomer som deg, oppblåst og tungt for å puste. Men kan jo være all medisinering også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende her inne om dagen! Her i gården er det negative tanker som rår for tiden, har ikke tro på at dette heller kommer til å virke... Kjedelig å vente, og mye logistikk som skal klaffe neste uke. Skulle ønske vi bodde nærmere st olavs så vi slapp å reise. Mayamannen og gutta boyz reiser uansett på besøk til slektning i trheim, så hvis ikke alt er klart på ul på fredag må jeg komme etter senere i uka... Å, hadde det jare gått an å planlagt!!! Frustrert... (kanskje pga hormonella??)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...