Gå til innhold

VI SOM SKAL TA PRØVERØR I ÅR 2011


synnylove

Anbefalte innlegg

Hei:)

Jeg var inne her for noen måneder siden,skulle ta prøverør i september men ble spontant gravid rett etter at jeg begynte med spray..men lykken varte bare noen uker,mistet i uke 9.Har to store barn fra før,men ønsker barn med ny mann. Er anbefalt IVF selvom jeg klarte å bli gravid igjen(etter flere års prøving), fordi de da kan hente ut de beste eggene. Er passert 40 år, så har ikke god tid. Så nå skal jeg begynne på spray i slutten av denne månedene, og egguttak/innsetting blir rundt 20.januar om alt går etter planen. Har lest en del her inne, og vet at det er sorger og gleder om hverandre. Tør ikke håpe altfor mye...det var veldig trist å miste når jeg endelig klarte å bli gravid.

Er det andre her inne som skal følge noenlunde samme plan som meg? Noen som bruker Hausken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Julen nærmer seg... Kunne man bare fått litt snø. Vil ønske alle en riktig fin jul så satser vi på at året 2012 blir lykke året for oss som fortsatt venter på at spiren skal sitte. Her har de endrer til at jeg skal prøve en gang til med lang regime, så det vil si at jeg alt starter opp med suprecur 25des. Ohh. Ikke lenge til... Ser ikke frem til det, da bivirkningene på sprayen var noe herk men i enden er alt værdt det. Så da ser det ut som at uttak og innsett blir fra 23 Jan. noen fler i den løypa? Gooood jul folkens :)

Endret av kittykatt85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Jeg var inne her for noen måneder siden,skulle ta prøverør i september men ble spontant gravid rett etter at jeg begynte med spray..men lykken varte bare noen uker,mistet i uke 9.Har to store barn fra før,men ønsker barn med ny mann. Er anbefalt IVF selvom jeg klarte å bli gravid igjen(etter flere års prøving), fordi de da kan hente ut de beste eggene. Er passert 40 år, så har ikke god tid. Så nå skal jeg begynne på spray i slutten av denne månedene, og egguttak/innsetting blir rundt 20.januar om alt går etter planen. Har lest en del her inne, og vet at det er sorger og gleder om hverandre. Tør ikke håpe altfor mye...det var veldig trist å miste når jeg endelig klarte å bli gravid.

Er det andre her inne som skal følge noenlunde samme plan som meg? Noen som bruker Hausken?

Da blir vi i ganske så lik løype. Du er noen dager før meg :) blir spennende å følge med:)

Endret av kittykatt85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne på RH på fredag og fikk ut 7 egg, kun et delte seg bra og det ble satt inn i går. :)

Nå er det bare å smøre seg med tolmodighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det pusilus. :)

Men er det noen som kan hjelpe meg med noe her?

Altså, jeg går på noe som heter Lutinus nå, istedet for den derre hersens Crinonen... Hvor lenge skal man gå på det?

Husker ikke fra sist.. og sist så ble jeg gravid på frys forsøk, tror det er litt forskjell fra frys og "vanlig".

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har oppstart med suprecur i beg av januar, sprøyter fra uke 5 og uttak i uke 7. Dette er 3.og siste IVF på Riksen, så jeg kjenner spenningen ligger litt tykkere utenpå denne gangen.

God jul til alle prøvere her inne. MÅtte 2012 bli året vi lykkes.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ferskforsøket gikk jeg på crinone i 15 dager mener jeg, har du ikke fått noe skriv på det?

Ikke fått beskjed om noe, Riksen er ikke så gode på det til tider... har bare fått resepter og et ark med flere datoer jeg måtte passe på etc.

Hadde samme problemet med frys forsøket, null info :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde tatt en telefon jeg develina :Nikke: , men så er jeg litt kontrollfrik jeg da :fnise: Utrolig dumt at de ikke er flink på slik info :kjefte:

Dette forsøket har jeg selvmedisinert meg på nedtrapping med progesteron fra 9+0 (da jeg egentlig skulle slutte) til 11+6 med godkjennelse fra legen ;)

Lykke til til alle som skal i gang med forsøk nå snart :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det pusilus. :)

Men er det noen som kan hjelpe meg med noe her?

Altså, jeg går på noe som heter Lutinus nå, istedet for den derre hersens Crinonen... Hvor lenge skal man gå på det?

Husker ikke fra sist.. og sist så ble jeg gravid på frys forsøk, tror det er litt forskjell fra frys og "vanlig".

Noen som vet?

Lutinus er mye bedre :) Her har jeg fått resepter for 9 uker. Du skal gå på det frem til evt negativ test er avklart, om positiv så skulle jeg ha gått frem til uke 9-10 da det er mest "kritisk" frem til uke 8. Vet at det private ivf i oslo gjør dette men at noen av de offentlige ikke gjør. Dette er veldig forskjellig. Men jeg ville anbefalt å gått på lutinus frem til uke 10. Om du ikke får resepter på å fortsette får man kjøpt hos noen akupentører en progesteronkrem som de anbefaler å bruke frem til uke 9-10. Masse lykke til. Må spiren sitte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...