Gå til innhold

Popelkas bryllupsdagbok


Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

*lusk, lusk, lese, lese*

Reinsdyr, frukt/bærsorbet med friske bær og coulis.. åhhh.. hørtes nydelig ut! :D Du gleder deg vel til prøvesmaking.

Koselig å høre at du fikk sløret ditt og at brudebarna kommer. Det er jo fint at de gleder seg masse også.

Synd med forkjølelsen din. God bedring, Popelka. :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann, Popelka!

Det er så artig å lese bryllupsdagboken din :)

Det høres ut som det kommer til å bli et drømmebryllup :D

Ønsker deg en riktig fin mandag : - )

Klem, D :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Popelka!

Hatt en fin helg?

Jeg har vært borte i helgen og måtte le litt i skjegget da jeg så for en debatt du hadde startet på byllupsforumet.. :ler:

Skal ikke mye til før det ryker i topplokket på enkelte her nei..

Stå på kravene dine du!

Vi høres :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mange koselige hilsener!

Jeg er forkjølet og våknet i dag med sus i det ene øret som jeg fortsatt har....merkelig. Det henger forhåpentlig sammen med forkjølelsen. Ikke gøy å være i en bråkete barnehage når det føles som man går rundt med en dott i øret (men det har jeg ikke! Bare føles sånn...).

Er litt sliten for tiden. Tror det er stress med forestående flytting, bryllupsforberedelser og det å finne ny jobb som tar litt på. Selv om jeg vil alt dette av hele mitt hjerte, så er det litt skummelt å begi seg inn i noe nytt. Jeg reagerer på stress med å bli sliten, få spente muskler overalt og litt skiftende humør. Er ikke så glad i forandringer...selv om de ikke er negative!

Nå har jeg gått ned til 60 kilo, så fire kilo har bare forsvunnet uten at jeg har prøvd - egentlig har jeg spist masse den siste tiden og ikke fått trent i det hele tatt! Er det musklene som har forsvunnet?

Uff, dette handler jo ikke så mye om bryllup - og jeg mener ikke å klage heller. Jeg gleder meg veldig til mye som skal skje fremover....særlig til å se min forlovede igjen neste onsdag, og til å se leiligheten for første gang! Flytter inn den 20. Det er kjempespennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God bedring, lille venn!

Skjønner at du har mye å tenke på, er ikke bare bare å flytte og hvertfall ikke til et annet land! Men det blir vel godt å ha kjæresten der hver dag tenker jeg?! Sikkert til omstilling også, siden dere ikke er vant til å bo sammen, men det går nok bra det :wink: Hvordan går det med jobbsøkingen forresten, er det noe interessant?

Lykke til, Popelka og prøv å slapp av og nyt dagene litt også :klem2:

" Av de dager som kom og gikk, ikke visste jeg at de var selve livet"

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant, så sant! Takk for morsom mail, forresten!!

I dag suser det ikke lenger i det ene øret. Jeg har litt hypokondertendenser så jeg ble litt redd for tinnitus :oops: men det var det nok ikke!

Fikk nettopp en søt e-mail av min kjære. Han ville bare fortelle meg at han syntes det var så morsomt å høre meg le så mye da vi snakket sammen i går kveld! Han er nå god, da.

I dag jobber jeg ikke, så jeg må se og utnytte dagen. Sitter her i morgenkåpe ennå....

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Her har det skjedd mye siden jeg skrev hilsen sist!

(Jeg leser jo oftere enn jeg skriver, da...)

Så du flytter snart til Skottland? Så utrolig spennende.

Nytt land, ny leilighet, finne ny jobb...

Og bryllupet på toppen av det hele.

Ikke rart du er spent og synes det er mye å gjøre!

Jeg synes du virker veldig flink som får til alt, jeg! :D

Masse lykke til videre!

Hilsen 9na.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for lykkeønskinger, 9na! Jeg begynner å glede meg veldig nå...

Var hos kiropraktoren i går, det hjalp veldig på mine ømme muskler. Det hjelper nok ikke noe særlig å være på kg, uheldigvis...bør heller være i bevegelse enn å sitte stille foran pc'en.

Nå har sikkert alle fått med seg at jeg likevel skal få satt opp håret hos frisøren. Den diskusjonen tok jo helt av...sikkert god underholdning, hvertfall! Må huske å avbestille timen jeg har hos den andre frisøren.

Nå må jeg oppdatere cv'en min, og trene litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har ikke vært noen bra helg...det begyntemed en utrolig teit krangel fredag kveld. Jeg presterte å ringe kjæretsen min på jobbe og skjelte ham ut i ti minutter. Bare på grunn av en misforståelse. Vi vble raskt venner igjen, men jeg ølte meg ikke særlig høy i hatten resten av kvelden...Så var jeg på middag hose etn god venninne og hennes samboer. Det var utrolig koselig. Min venninne håper det blir utdrikningslag i Skottland :)

Da jeg kom hjem merket jeg at jeg begynte bli dårlig. Forkjøletvar bare forbokstaven...jeg lå våken helt til klokken 3. Jeg hater å være syk! Men heldigvis går forkjølelser over, så det er jo ikke så mye å klage over.Men jeg skulle j ordne masse....det ble ikke så mye jeg fikk gjort i går. Jeg savnet min kjære også. Heldiggrisen skulle på Valentine Party, mens jeg var hjemme i sengen. Så fikk jeg attpåtil mensen....en "ulykke" kommer sjelden alene!

Men i dag er jeg mye bedre. Men så ringer sydamen min og sier at kjolestoffetsannsynlisgvis må byttes ut, på grunn av noen striper tvers over foran. Da blir det jo ikke noe pent! Så i morgen er det ut på stoff-jakt. På en måte er det greit å få nytt stoff også. Tror jeg kommer til å velge noe litt lysere i fargen, jeg syntes nemlig det jeg har nå er litt i mørkeste laget. Det ordner seg sikkert! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste:

Håper det går greit å finne nytt kjolestoff. Lykke til hvertfall. Håper du finner det perfekte kjolestoffet fort. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Saeria og Ingeborg!

Ja, jeg finner nok noe i morgen. Skal en tur inn til Grønland. Men vi skal også sende kjolen på rens, så hvis den blir helt ren så slipper jeg å kjøpe nytt stoff! Krysser fingrene for det!

Ellers er jeg utrolig glad nå - kjæresten min ringte og sa at han hadde funnet noe fint gulv i bøk som vi skal ha i leiligheten! Han lurte på om det var greit at han bestilte selv om jeg ikke har sett det, fordi det var på salg og det gjaldt å forte seg å bestille. Det var det selvsagt! Vi har nemlig hatt noen dumme diskusjoner om gulvet, plutselig sa han at det var fint med vegg-tilvegg- teppe (ugh og æsj!) og jeg nektet å ha det i stuen og i gangen. Så nå ordner alt seg til det beste!

Har tuesen ting å gjøre nå, flytterut om tre dager men pg.a forskjølesen har jeg ikke fått pakket så mye ennå. Siste hånd på verket må også legges på invitasjonene....

Skal tidlig opp i morgen, håper jeg orker. Skal jobbe halv åtte, det er tidlig synes jeg....Så skal jeg en tur til kiropraktoren klokken 12, deretter ut og finne kjolestoff (bare lete, ikke kjøpe foreløpig).

Ønsker meg selv lykke til, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med å finne kjolestoff!

Nå går tiden fort til du flytter! Håper formen din er bedre! Det er ikke noe gøy å være syk!

En liten mandags :klem2: til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mandagsklemmen, Juni04!

Det går mye bedre i dag, heldigvis. Men jeg hadde ikke overskudd til å jobbe i dag.Håper det gikk greit i barnehagen. De sliter med mye sykdom om dagen, o så blir tilmed vikaren syk...Men nå skjønner jeg hvorfor det er mye sykdom generelt i barnehager. Man blir jo smittet på jobb av snørrete småbarn, er ute i noen timer hver dag (og ikke like aktiv som barna, som fører til at man ofte fryser). Jeg skal jobbe i morgen, det blir hektisk men det går nok.

Nå må jeg se og kle på meg(!), skal være hos kiropraktoren klokken 12.

Ha det så lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Popelka!

Er inne og snikleser litt i din dgabok!Hørtes ut som en slitsom helg for deg!Lykke til med kjolestofftet, det ordner seg vettu! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig med sniklesing! Nå er kjolestoffet blitt vasket, og stripene er visst nesten borte...jeg finner ut om det går an å bruke det i ettermiddag. Krysser fingrene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bryllup:

Å, vi kommer til å bli så fine på bryllupsdagen! Jeg vet jeg kommer til å smelt ehelt når jeg ser min mann opp ved alteret! Og tror jeg blir fin jeg også! I dag prøvde jeg nemlig kjolen min, og den blir så lekker! Heldigvis slipper jeg å kjøpe nytt stoff - vi ordner de få strekene som syntes bak på kjolen ved å sy et lag med tynn-tynn chiffong over bak og delvis foran! Da kommer kjolen til å virke lysere også! Men sløret leveres tilbake til butikken....det kommer nemlig ikke til å passe til når det er i tyll. Enten dropper jeg slør eller så får jeg sydd et i samme stoff som det vi skal ha over skjørtet.

Det var så gøy å prøve kjolen igjen. Liker fasongen kjempegodt - den har et ganske smalt skjørt, så jeg ser veldig høy og slank ut i den!

Var ute med en god venninne i sted, hun er så hyggelig. Kjempeflink fotograf, tror og håper vi får et av New York-bildene hennes til bryllupet! fikk et søtt kort av henne, der det sto lykke til med flytting osv. Hun har ebn leilighet i edinburgh så jeg håper hun flytter over igjen dit snart - hadde vært så koselig å ha en norsk venninne der borte.

Nå må jeg oppdatere cv'en min før noen skal sove her inne hvor jeg sitter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Så bra du slapp å kjøpe nytt stoff til kjolen din da :) Hørtes jo veldig spesielt ut, så da er det fint at planen går i boks :D

Du har ikke bilde vel ? ::håpefull:: ;-)

Nå er du ganske snart på flyttefot du ? Håper du får pakket og styrt til tross for forkjølelsen da. Det er jo typisk det, at slikt skjer like før man skal noe spesielt :(

Høres ut som om dere får DET drømmebryllupet i allefall :)

Kanskje jeg skal smugtitte i kirken ? :wink::ler:

Håper du får en fin dag og lykke til med pakking.

Skal til å fortsette med det snart selv... grøss :(

*klem så lenge* :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...