Gå til innhold

Popelkas bryllupsdagbok


Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei MOB, kjempekoselig med hilsen! Det er nå en stund igjen, da...datteren din skal gifte seg en stund før, virker som hun gleder seg hun også (og har en del mer på plass enn jeg...!).

Du får ha en kjempegod jul du også!

Jeg skal kose meg med familien. Kjæresten får jeg ikke se før på nyttårsaften...men det går så fort, så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei MOB, kjempekoselig med hilsen! Det er nå en stund igjen, da...datteren din skal gifte seg en stund før, virker som hun gleder seg hun også (og har en del mer på plass enn jeg...!).

Du får ha en kjempegod jul du også!

Jeg skal kose meg med familien i julen. Kjæresten får jeg ikke se før på nyttårsaften...men det går så fort, så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!

Gratulerer med ny leilighet, kjempe flott! Skjønner at du gleder deg!

Blir spennende å flytte snart også tenker jeg!

Ville bare stikke innom å ønske deg en riktig god jul og jeg håper du får en fin julefeiring selvom kjæresten din ikke er der..

Kommer til å tenke på deg på juleaften :wink:

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en deilig, avslappende jul med familien. Har litt å gøre med oppgaven min, men ellers er alt fryd og gammen. Føler eg litt stappa, da, men der er jeg sikkert ikke alene :ler:

Var hos sydamen min i dag, kjenner henne veldig godt og det er jo greit. Da kan man si mer rett ut hva man synes! Men vi er heldigvis enige. Jeg bestemmer, men hun er jo fagpersonen så jeg hører jo på henne.

Køpte korsettet tidligere i dag på Marinka. Jeg tok det første jeg prøvde. Jeg er visst bare 80B, jeg...jeg som trodde jeg var C (men størrelser varierer jo litt).

Ellers gleder jeg meg til å kjøpe hansker, sko og tiara (har tenkt å droppe slør). Kanskje jeg skal ha en bolero også.

Nå må jeg jobbe videre med oppgaven. Det blir nok en festlig lørdagskveld... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det nye året begynt og jeg er nå endelig blitt fridd til! Det skjedde i går kveld og vi er kjempelykkelige begge to! Jeg ante ikke at an skulle gjøre det igår, så jeg ble ganske overrasket da han sa at han hadde en ekstra presang til meg. "Bør jeg glede meg?" spurte jeg. "Kanskje det" sa han hemmelighetsfullt. Så gikk han ned på kne og spurte meg. Jeg sa ja (han hadde vel ikke ventet noe annet :wink: ).

Ringen min er nydelig. Laget i platina, med tre diamanter. Den skal forsikres. Har aldri hatt noe så verdifullt, jeg! Han er så utrolig generøs - jeg ble helt overveldet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisan

Har lest litt av det du skriver og har fått med meg at du planlegger bryllup. Men så fridde han i går? Skjønner ikke... :oops:

Men gratulerer! Romantisk med frieri :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med offisiell forlovelse, Popelka! :hjerter:

Ringen din høres kjempefin ut, og muligens ganske lik min; platina og tre diamanter. Heldige, vi... :blunke:

En veldig god start på det nye året, tipper jeg!

Klem fra 9na.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange gratulasjoner med offisiell forlovelse og leilighet!:D Det høres ut som om du vandrer på små, veldig lykkelige skyer når jeg leser dagboken! :hjerter: Vi er heldige vi som har funnet oss flotte menn. Min er ikke engelsk, men jeg synes bergenseren min er fin nok. :ler: Kos dere i deres nye hjem. :klem: fra meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madley

Hei Popelka!

Gratulerer så mye med "orntli" forlovelse :D

Det hører liksom med...

Den kjolen din høres kjempespennende ut! Så linken av en lignende.

Blir sikkert kjempenydelig :D

Mange nyttårshilsner fra Leya

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha Leya! Godt nyttår! (hvis jeg ikke har sagt det et annet sted). Fint å ha deg tilbake på kg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann! Jeg hoppa visst innom dagboka di jeg også. Gratulerer med ny leilighet og forlovelse!!!! Høres bra ut.

Nyttårsklem fra meg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann!

Måtte bare innom og gratulere med offisiell forlovelse :)

Må si jeg synes du er heldig som skal flytte til Skottland!

Jeg har kun vært i England og Wales, men jeg tror Skottland er kjempeflott! Samboeren min har vært der og ble ganske forelsket i landet. Hvilken by / sted skal dere bo ?

Lykke til med sying av brudekjolen, den hørtes flott ut :D

D :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Diva! Så koselig med hilsen!

Vi skal bo i Edinburgh. Forloveden min bor der allerede, han er engelsk men har jobbet i Skottland i ett og et halvt år. Jeg har vært i London og Norge hele tiden, så det blir godt å få litt mer tid sammen!

Ha en fortsatt fin dag!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer så mye med offisiell forlovelse og ny leilighet!Men du kommer vel til og vere her selv om du flytter, ikke sant?......

Godt Nyttår klem fra Heidi! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heidi skrev: Gratulerer så mye med offisiell forlovelse og ny leilighet!Men du kommer vel til og vere her selv om du flytter, ikke sant?......

Jo, jeg kommer helt sikkert til å være på kg en del selv om jeg skal bo i utlandet! Vi skal helt sikkert ha internett, heldigvis!

Takk for koselig hilsen - har du byttet navn eller surrer jeg nå?

Hilsen sosete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var mamma og jeg på Panduro Hobby og kjøpte inn materiale til invitasjonene. De blir blå og hvite (mest blå) med sølvkanter og noen små hvite stoffhjerter. Tenkte å ta et bilde og legge inn i albumet etter hvert. Deilig å komme i gang med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...