Gå til innhold

Popelkas bryllupsdagbok


Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Håper den ikke er for dyr, da.

Hei på deg og tusen takk for koselig hilsen i dagboken min.

Ja, det er en nydelig kjole og jeg blir bare mer og mer forelsket i den for hver gang jeg ser på den (og det er ganske ofte). Jeg sendte noen e-poster frem og tilbake med lisenett.no som fører den og deres pris på kjolen er 10 700 så den var endel dyrere enn det jeg hadde tenkt (og ganske mye dyrere enn den rosa du først hadde tenkt...), men som du nevnte; Den er kanskje billigere i England... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hilsen selv! Alltid koselig når en medbrud stikker innom!

Har det som deg angående kjoletitting - har også klikket meg inn og sett på den maaange ganger nå! Blir bare finere og finere!

Har du tenkt på muligheten for å prøve den i butikk her i Norge og så bestille den fra USA? Kan nok være en del¨å spare på det. Jeg venter og ser hvor mye den koster i England, kanskje jeg kan ta kontakt per telefon nå til uken og høre.

Nattaklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter og ser hvor mye den koster i England, kanskje jeg kan ta kontakt per telefon nå til uken og høre.

Det hørtes i grunnen lurt ut... Kanskje du skriver her inne hvor mye du kan få den for i England da? :-) *håpe på finere pris*

God natt til deg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør gjerne det! Ringer dem i morgen, jeg!

Hilsen en som skulle ha gått og lagt seg for 10 minutter siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver opp nummeret her så glemmer jeg det ikke! Og der slettet jeg det igjen etter påtrykk fra Leya...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bra du passer på litt Leya! Vil jo holde meg innenfor reglene, så no hard feelings! :lol:

Har forresten kommet over Bonny-kjolen til litt over 3000 norske kroner. Men da må jeg bestille den fra en nettbutikk i USA...litt risikabelt, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj! Så lite?? Det var da voldsomt! men det er kanskje litt skummelt å bestille kjolen uten en gang å ha prøvd den... Ringte til alle brudesalongene i Trondheim i morges, men ingen av dem fører Bonny... *sukk og stønn*

Ender vel med at jeg må forelske meg i en annen kjole i stedet! :( Men det vil jeg ikke.

Du skulle flytte til England, var det ikke så? Der er det sikkert noen som fører Bonny slik at du kan prøve den før du bestiller den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..det var bra:)

Synes du er litt tøff som bestiller uten å ha prøvd...trenger ikke å gå galt, men seriøst kjipt om det gjør det!

lykke til uansett hva du gjør... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isiselin: jo, de fører Bonny i England, men de har et litt annet utvalg. De sa de kunne bestille den, men da er det nesten bedre å bestille den selv. Jeg vet ikke om jeg tør å bestille uten å ha prøvd den, blir nok i såfall en del søvnløse netter fremover...Vi får se!

Leya: enig i at det er risky...når får du kjolen din, forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

Får vel kjolen min en av dagene tenker jeg...hehe..problemet er bare at jeg denne måneden har handlet nye vintersko og ny vinterjakke.. sånn at på min konto står det kr 9..Og det er litt lite..spørs bare om det ikke må vente til den 12 før jeg får hentet den! :grine:

Men det er jo min egen feil..jaja..

Og når man snakker om at det er risky..hehe..har jo bestillt min egen kjole uten å prøve. Men den får jeg sende tilbake om den ikke passer..

Har du fått snakket med kjæresten din om dato og alt det der? Bare plutselig kom på det...

Ha en fortsatt knall dag:)

ps...jeg bare rettet alle skrivefeilene mine i innlegget over!!har fått en lei tendens i det siste gitt...huff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Leya!

Ja, har snakket med kjæresten min om dato etc. Han har hatt det litt tøft med jobben og det var det kombinert med at han savner meg (hyggelig det, da!) som gjorde ham litt tverr. Også hadde han snakket med kolleger og venner og de sa alltid at de hadde vært forlovet i hvertfall ett år før de skal/har gifter/t seg - da tror jeg han fikk litt panikk, gitt! Vi hadde jo i utgangspunktet tenkt oss 18. september, så nå blir det jo ikke så lenge til. Men det går nok bra! Er litt rart å planlegge noe så viktig når vi ikke er sammen, det blir lettere når jeg flytter til ham.

Jeg får også litt angst noen ganger (neida, ikke alvorlig angst altså - kun et uttrykk!) nå jeg tenker på at jeg virkelig skal gifte meg. Lille meg, liksom. Ikke det at jeg er totalt umoden, men inntil ganske nylig så tenkte jeg allltid at det lå laaangt inn i fremtiden.

Angående skriveleif - dem har jeg en del av selv, det går så raskt i svingene at tilmed jeg som var norskassistent i klassen min på videregående (gullungen til læreren :oops: ) ikke ser dem alltid! Gidder ikke alltid rette dem opp, heller. Litt lat noen ganger...

Er enig i at det er mye mindre risky å bestille fra Liv Berit. Full returrett og så koster det jo ikke så utrolig mye med porto. Kommer nok til å følge med på sidene hennes videre! Lykke til med Vannmelonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei igjen.

Dette med "angst " forstår jeg. Den dukker opp hos meg også. Dette er jo en viktig avgjørelse. Jeg nevnte faktisk på det til presten at jeg var litt spent. Da begynte han å le å sa jeg nesten ikke var normal hvis jeg ikke følte det sånn.

Hvis jeg var deg ville jeg nokk bestilt fra Liv Berit.

Koz og klem fra Miracl3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kittybride!

Takk for koselig hilsen i dagboka mi. Kjenner ikke umiddelbart noen fotografer som er i osloområdet nå for tida (kjenner flere av sommervikarene til VG og Aftenposten, men de er ikke i Oslo nå). Har derimot en kjenning i Askim (Smaalenene medier) som ikke er ueffen med et kamera.

Og kanskje Imari, som også er journalist (men i Oslo!) kjenner noen? Du kan jo sjekke med henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips Ingeborg!

Jeg kom også nettopp på at jeg har en god venninne som er utdannet fotograf (hun jobber ikke som det nå derfor tenkte jeg ikke på det). Jeg vil høre litt med henne, også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så har jeg byttet navn og avatar og kjæreste...neida, det siste var bare tull! Selve planleggingen ligger litt i hvile nå, jeg har en oppgave å bli ferdig med og snart flytter jeg inn i ny leilighet - vår leilighet! Men den er ikke kjøpt ennå, så jeg får smøre meg med tålmodighet. Kjæresten min skal på en del visninger i morgen, håper han finner en han liker (og som han tror jeg liker). Heldigvis har han god dømmekraft til vanlig så jeg håper og krysser fingrene for at han skal greie å finne et koselig sted til oss. det blir nok ganske lite, med ett eller to soverom. Vi har ikke planer om barn med det første uansett. Boligprisene der borte har økt veldig de siste årene og det er spådd et kræsj, men nå orker vi ikke å vente på det.

Kjøpte et interiørmagasin i dag, det har jeg aldri gjort før! Blir gøy å innrede sitt eget hjem! I begynnelsen har jeg det helt for meg selv, kjæresten min skal ikke flytte inn før etter bryllupet.

Leter fortsatt etter brudekjole (men ikke ås aktivt). Den store innsatsen skal gjøres etter jul.

Jeg håper kjæresten min ringer meg i morgen og sier han har lagt inn et bud på en leilighet...det hadde vært alle tiders! Han ha lett i noen uker, så det kan jo skje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg...

Tenkte jeg måtte inn å lese litt hos deg også! Jeg så du hadde lyst på rosa roser? Jeg har bilde av rosene jeg skal ha, de heter aqua og er rosa! Kjempe fine! Kan se om jeg får sendt de til deg, kan hende jeg må ha privat mail adresse? Er ikke så god på dette jeg!!

Spennede å skulle flytte til et annet land da! Blir nok bra i England vil jeg tro! Skal følge med litt her jeg, så jeg holder meg oppdatert!

Klemmer til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hilsen Junibrud!

Kjæresten min så på to leiligheter i går, den ene var virkelig fin (så den på internett). Problemet er at området den ligger i er litt tvilsomt. Dvs. det er visstnok "up and coming", med de beste restaurantene i byen, bl.a, men fra gammelt av har det vært en del kriminalitet der. Vi får se...

Jeg sender deg en pm med min mailadresse så kan du kanskje sende meg bilde av buketten din? Hadde vært kjempesnilt!

klemmer til deg også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå viser det seg at det ikke er så enkelt å kjøpe leilighet likevel...pleier visst å ta 6 mnd eller mer....så jeg bare håper vi kan skaffe oss noe før vi gifter oss! Så da må jeg leie et sted når jeg flytter over til England likevel. Kjæresten min skal bo der an bir inntil videre. er litt sur på ham fordi han er så sta på det med å ikke bo sammen før bryllupet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...