Gå til innhold

Popelkas bryllupsdagbok


Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Kjempefine buketter du har valgt deg ut!

Jeg synes ideen om å ha små roser i håret i en rad og så feste sløret bak hørtes utrolig fint ut!

(Kanskje jeg må stjele den ideen? :blunke: )

Jeg tror det er lurere med roser enn peoner i håret, peoner går veldig lett i stykker (men de er jo utrolig fine! Og i buketten og på bordet går det jo bra!)

Lykke til videre!

Fin avatar forresten. Jeg tror jeg kjenner den igjen, den er fra en nettside som heter Indiebride, tror jeg. Hm, kanskje jeg har surfet litt for mye på bryllupssider? :ler:

Klem fra 9na.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med hilsen - takk for den 9na!

Du gjettet riktig, avataren er fra Indiebride.com. Har ikke vært på det nettstedet, jeg bare søkte på "images" på Google.

Bare stjel ideer du liker, du! Bare koselig! (og det er vel litt derfor vi er inne på kg - for å få tips og ideer!)Du har nok rett når det gjelder roser vs. peoner. peoner erlitt for store å ha i håret, tror jeg, og som du sier så faller de lett fra hverandre.

Lykke til videre til deg også.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Gjennomsnittsalderen for bruder er vel egentlig ganske høy, men her på kg er det mange i begynnelsen/midten av tyveårene! Mannen min 8merkelig å si det!) er 27, blir 28 snart. Venninnene mine er stort sett mer opptatt av andre ting enn bryllup (selv om de synes det er spennende at jeg skal gifte meg) så kg er bra å ha for en bridezilla som meg :gape:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg fått kjolene! Nydelige begge to! Og passer begge to! Jippi! Den blå er kanskje litt stor rundt brystet, men med en push-up under så ordner det seg. Men...jeg tror ikke jeg kommer til å gifte meg i den rosa. Tror den blir litt for enkel. Men jeg beholder den likevel og bruker den som selskapskjole (les: Meeeget fint selskap, ikke julebord akkurat!). Så da er jeg tilbake på "square one" som det heter på godt norsk. Men jeg har fått meg to nydelig kjoler til spottpris, så jeg er fornøyd. tror jeg skal kjøpe brudekjolen til vinteren når jeg flytter til England. Det er billigere der og større utvalg. Jeg får prøve å ta litt pause i kjolejakten og heller ha noe å glede meg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

takk for titten i dagboka mi:)

nå har jeg bestilt kjolen..hehe..den som heter water melon.

Den er så nyyydelig!

Supert at du la ut linken :D

Hilsen Leya

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen Leya! Ingen årsak - gratulerer med kjole, håper den svarer til forventningene! Hva skal kjæresten din ha på seg, tror du?

Jeg har ombestemt meg igjen - jeg beholder den lyseblå - den var helt nydelig, følte meg som Madeleine av Sverige i den (har ikke lyst langt hår så det var kanskje ikke en helt passende beskrivelse...). Den rosa var også veldig fin, men jeg syntes ikke den satt helt riktig og jeg så litt blek og utvasket ut i den, hvis du skjønner hva jeg mener. men Liv Beri har sagt jeg kan returnere den innen en uke, så da får jeg heller gjøre det.

Nå var det en annen her som ille bruke internett, så jeg får komme sterkere tilbake siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg frustrert. Frustrert over kjæresten min, planene våre...plutselig er 3. juli for kort tid å forberede alt på, dvs. på å bli klare for ekteskapet. Jeg som trodde vi var det?! Han, ikke minst! Men nå føler jeg tårene presse på. Vanskelig å ha et forhold når man bor så langt fra hverandre. Jeg trodde vi var enige om 3. juli, det passet perfekt, liksom. 25. september er jo langt utpå høsten - klart det har sine fordeler, men nå er jo både festlokale og kirke booket! Ikke så gøy å kontakte kirken for en tredje forandring, eller Bjørnsgard og spørre om de har ledig noen måneder senere. Uff! :cry: Blir litt oppgitt, jeg! Det er stress å arrangere bryllup noen ganger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff...høres trist ut :(

Men husk at det nok bare er nerver. Hvordan kan tre måneder ekstra forberede dere bedre på ekteskapet?

Snakk ordentli med ham og forklar at det er litt kinkig å skulle forandre alt som du har ordnet allerede og at også du må få ha ditt å si om saken :)

Dette ordner seg helt sikkert! Ikke gråt :oops: vær så snill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig oppmuntring Leya, den varmet. Jeg tror også at det ordner seg - akkurat nå er han litt stresset pg.a noe skattetull og i tillegg har vi ikke sett hverandre siden begynnelsen av oktober og møtes ikke før slutten av november. Da blir fem fjær lett til minst 100 høns...han er blant annet litt sur på at jeg har fortalt en venninne han også kjenner om bryllupet. Alt er jo egentlig "hemmelig" - vi er ikke forlovet ennå - men foreldrene mine og hans vet det pluss noen jeg har fortalt (dumme meg...klarer ikke alltid å holde på hemmeligheter) - også kg selvsagt, men her håper jeg at jeg kan forbli anonym :briller: !

Han har sagt han skal ringe meg i kveld så da håper jeg vi begge er i litt bedre humør enn i går kveld. Kjipe samtaler når den ene kjefter og den andre gråter, og man ikke får "snudd" den andres eller sitt eget humør i løpet av samtalen.

Ja ja. Me fær sjå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kittybride.

Håper ting ordner seg litt når du får snakket med kjæresten din i kveld.

Jeg skjønner at avstandsforhold ikke alltid er like lett...

Lykke til! Dette ordner seg!

Klem fra 9na.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virker som lykkeønskningene hjalp! Snakket med ham i går kveld og heldigvis ordner alt seg. Det blir 3. juli fremdeles, så jeg slipper å ringe og styre og være sur på min kjære. Blir fint å se ham om noen uker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er noen av mine favorittkjoler for tiden: stropppeløs kjole, enda en stroppeløs, søt kjole med sløyfe bak, kjole med båthals, stroppeløs kjole med blomster, kjole med korte ermer, og kjole med stropper. Jeg vet at man kan få dem i Norge, men de er sikkert billigere i England så jeg venter til jeg flytter dit i januar så kanskje jeg kan spare noen kroner. Men jeg har ikke bestemt meg, må nesten prøve først og se hva jeg faller for! Gøy å kikke litt i mellomtiden, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Endelig helg. Her sitter jeg og skulle egentlig vært på middag på en fiin restaurant i byen med ungomsorganisasjonen jeg var aktivt med i for noen år side. Var med på arrangement i dag men orker ikke middagen...de fleste som var aktive da jeg var med er heller ikke med lenger, og kjenner ikke de nyyse så godt. Litt nedtur, "time to move on"...følte meg litt utenfor. Så jeg blir heller hjemme med familien, oppgavejobbing og kanskje litt tv-titting. Jepp, vet jeg er en kjip person noen ganger... :-?

Kjæresten min skal på visning i morgen. Skulle ønske jeg kunne være med ham. Tror vi venter med å kjøpe hus til jeg har flyttet over til ham, men han sa han kommer til å legge inn bud (lavt, riktignok) hvis han liker huset. Jeg verker etter å være sammen med ham og til å planlegge fremtiden vår sammen! Er ikke så lett å ta alt på telefonen. Jeg besøker ham snart, men det er bare for noen dager så vi får vel ikke tid til å se så mange hus/leiligheter.

Over til noe helt annet: Jeg tror jeg kommer til å velge meg en kjole fra Sincerity, Alfred Angelo, Forever Bridals, Margaret Lee eller Romantica. De har masse å velge i og er rimelige. Jeg har allerede funnet ut hvor alle brudekjolesalongene ligger der jeg skal flytte (England) og gleder meg til å ta med mamma og prøve.

Ellers føler jeg meg litt deppa for tiden. Masse stress med oppgaven, kjipt å ike få sett kjæresten, mørke kvelder, kaldt...men jeg gleder meg til jul, da får jeg tilbringe masse tid med han jeg elsker og etterhvert kan både bryllupsplaner og huskjøp settes ut i livet. Blir digg det. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag satt jeg og surfet litt på nettet og kom over denne nydelige kjolen. Så var jeg inne på bryllupsforumet og det viste seg at Isiselin også har den som favoritt! Så da er jeg hvertfall i godt selskap!

Håper den ikke er for dyr, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...