Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Linda sofie
Skrevet

Håper faktisk Ren eller hun crazy mørke jenta ryker idag. Alisha eller hva hun het.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jessica og Simone er nye favoritter etter å ha sett episodene til nå. Pene jenter med potensiale.

Og snart ny episode :hoppe:

Skrevet

henger meg på her! wtf? Hva skjer med at Ren sier det er hennes mor sin drøm for dattern at hun skal bli modell? Blir litt feil at hun prøver å imponere moren på den måten hvis det ikke er hennes egen personlige store drøm...litt kronglete formulert dette :S :fnise:

Skrevet

ojoj , den drakten til Tyra på judging var horribel..........

Ellers ening med resultatet ;)

Gjest Jente1990:)
Skrevet

En hudfarga drakt. Kjempe lekkert. Not.

Jeg synes Ren er så rar. Være med på en modell konkurrasne kun pga mora? Hva faen liksom?? Glad hun røyk. Begynte å bli lei all sutringa hennes.

Gjest Jente1990:)
Skrevet

En hudfarga drakt. Kjempe lekkert. Not.

Jeg synes Ren er så rar. Være med på en modell konkurrasne kun pga mora? Hva faen liksom?? Glad hun røyk. Begynte å bli lei all sutringa hennes.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

HELT enig, skulle faktisk akkurat til å poste et innlegg om det da jeg så ditt. :skratte: Verste jeg har sett på lenge!

Teltdrakta til han franske var jo ikke akkurat kledelig den heller.. Og allikevel klarer de å disse badedrakta til hun deltageren, merkelig altså :)

Skrevet

Ja bra dere så det samme :hoho:

Masse spesielle plagg på den judgingen. Og når Tyra dukker opp med spisse skulderputer... Da hadde jeg heller gått uten :ler:

Skrevet

henger meg på her! wtf? Hva skjer med at Ren sier det er hennes mor sin drøm for dattern at hun skal bli modell? Blir litt feil at hun prøver å imponere moren på den måten hvis det ikke er hennes egen personlige store drøm...litt kronglete formulert dette :S :fnise:

Ja huff, ble helt trist jeg da hun sa dette om moren sin. Godt for hennes del at hun gikk ut og håper moren tar til vettet.

Skrevet

Er ganske glad han Miss jay ikke er dommer denne gangen. Synes han er fryktelig irriterendes og slitsomt å høre på.

Vil nå si jeg mye gladere over at Paulina ikke er med lengere. For en kjerring. Føler hun bare var negativ.

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner meg på de som begynner å grine og som blir sikkelig lei seg når de får det lange håret sitt klippet av. Jeg hadde friket ut om jeg fikk kort hår. Hadde nok tatt lang tid for meg å venne meg til å ha kort hår siden jeg aldri har hatt det før. Jeg vet jo at det vokser ut igjen men allikavel så hadde det vært ille.

Heier foresten på Jessica og Alexandra

Skrevet

Åååå, jeg ble så sint i dag da jeg gikk inn på side2.no, og fikk vinneren av denne sesongens Top Model (den som vises i Amerika nå) trykket i trynet i en stor overskrift! Hva var vitsen med det?? :( Jeg har fulgt med hele sesongen, og gledet meg til å se finalen... Lei seg nå. :( Ikke klikk inn der hvis dere følger med siste sesong!

Skrevet

Åååå, jeg ble så sint i dag da jeg gikk inn på side2.no, og fikk vinneren av denne sesongens Top Model (den som vises i Amerika nå) trykket i trynet i en stor overskrift! Hva var vitsen med det?? :( Jeg har fulgt med hele sesongen, og gledet meg til å se finalen... Lei seg nå. :( Ikke klikk inn der hvis dere følger med siste sesong!

Ååå så kjedelig :( jeg skal se den episoden nå :sjenert:

Skrevet

Jeg så finalen av sesong 15 i dag, og jeg tenkte ikke over at fjorårets vinner(sesong 14) skulle være med på den siste catwalken, så der var den spoileren ja :sukk:

Gjest Consensio
Skrevet

Jeg så finalen av sesong 15 i dag, og jeg tenkte ikke over at fjorårets vinner(sesong 14) skulle være med på den siste catwalken, så der var den spoileren ja :sukk:

Haha. det samme gjorde jeg :kjefte:

Skrevet

Haha. det samme gjorde jeg :kjefte:

Jeg og, sykt irriterende :sukk:

Skrevet

Synes alt dramaet er så gøy jeg :fnise: Når de krangler og bitcher. Men det skjønner jeg jo å. Å bo med 14 andre jenter som du ikke kjenner kan fort bli vanskelig og alle kan ikke komme overrens heller. Det går ikke.

Håper Angelea ryker i dag ellers heier jeg på Jessica og Tatiana. Litt hun Brenda å. Synes hun var penere med det lange håret men.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg synes Tatiana er så pen jeg :)

Anslee må da kun gjøre det pga pengene? Hun sa jo noe som at hun gjorde dette pga familien og at hvis hun vant ville det hjelpe familien. Må da kun være pengene hun snakket om? Hun har en datter. har hun tenkt til å bli topmodell og reise verden rundt på modelloppdrag mens hun har en liten datter? :klø:

Skrevet

Fikk aldri med meg de siste 15 minuttene.

Hvem røyk ut??

Gjest Prøvis
Skrevet (endret)

Fikk aldri med meg de siste 15 minuttene.

Hvem røyk ut??

Simone.. hun er veldig søt men også veldig redd for å posere på en måte hun tror vil gjøre henne "stygg" mens de egentlig ønsker å gjøre henne unforgettable.. få fram mer enn søtheten.

Brenda fikk en ny tøffere hårfrisyre i går, jeg syns hun ble kjempetøff og det nydelige ansiktet hennes kom virkelig til sin rett, nydelig lepper - men hun var ikke fornøyd. Det er så mye hun ikke fikser syns jeg, lurer på om hun har levd et veldig beskyttet liv .. Det er sikkert mye tøffere å være med i konkurransen enn de er klar over før de blir plukket ut.. men det er noe med at de må vise at de er i stand til å endre seg også.

Endret av Prøvis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...