Gjest Bella_ Skrevet 8. november 2010 #61 Skrevet 8. november 2010 Bra jeg så denne tråden nå! Hadde helt glemt å sette første episoden på opptak. Hadde vert krise om jeg kom hjem senere å gleømt det! Takk kjære Kgere :gjeiper: Der er reprise på lørdager så du hadde nok overlevd :skratte: :skratte:
Gjest Sommertid Skrevet 8. november 2010 #62 Skrevet 8. november 2010 Der er reprise på lørdager så du hadde nok overlevd :skratte: :skratte: Det er jo alt for lenge å vente! Haha, neida, jeg hadde nåkk overlevd men kjekt å få det med seg samme dagen som resten av gjengen
Gjest BabyBlue Skrevet 8. november 2010 #63 Skrevet 8. november 2010 Hvem har vært deres favoritt hittil? Min må være denne jenta Kjempepen på en veldig unik måte. Svære øyne
AnonymBruker Skrevet 8. november 2010 #64 Skrevet 8. november 2010 Jeg er veldig lei hele serien, og syns at konseptet er helt på jordet. Stankelbeinbarn som er maks selvopptatte og skal bli verdensmodeller er ikke fengende.
Miss Desiree Skrevet 8. november 2010 #65 Skrevet 8. november 2010 Jeg vet hvem som vinner denne sesongen Men skal ikke si det
smalls Skrevet 8. november 2010 #66 Skrevet 8. november 2010 Hvem har vært deres favoritt hittil? Min må være denne jenta Kjempepen på en veldig unik måte. Svære øyne jeg likte veldig godt hun som vant sesong 1 Min største favoritt. Men har også hatt sansen for: Britney fra sesong 4. (hun kom på 3 eller 4 plass) Amanda fra sesong 3 (kom på 3 plass) Hun som nesten var blind. Caridee som vant sesong 7 Dominique fra sesong 10 (kom vel på 5 plass eller noe) Elina og Samantha fra seong 12.
Gjest Bella_ Skrevet 8. november 2010 #67 Skrevet 8. november 2010 Hvem har vært deres favoritt hittil? Min må være denne jenta Kjempepen på en veldig unik måte. Svære øyne aww så pen ser ut som en dukke jo:) Jeg finner ikke hun jeg synes var pen tror hun het Natalie hun var halvt persisk helt nydelig.
smalls Skrevet 8. november 2010 #68 Skrevet 8. november 2010 aww så pen ser ut som en dukke jo:) Jeg finner ikke hun jeg synes var pen tror hun het Natalie hun var halvt persisk helt nydelig. Hvilken sesong var hun fra?
FantasDick Skrevet 8. november 2010 #69 Skrevet 8. november 2010 Så utrolig koselig! Skulle ønske jeg var å så det hos deg Så koselig! Du skulle gjerne fått komme på besøk i dag! heheheheh passer perfekt når man ser disse syltynne damene sprade rundt:) Ja, ikke sant? --- Jeg hadde en girlcrush på Elina Ivanova (season 12?). Hun var nydelig!
Gjest Bella_ Skrevet 8. november 2010 #70 Skrevet 8. november 2010 Så koselig! Du skulle gjerne fått komme på besøk i dag! Ja, ikke sant? --- Jeg hadde en girlcrush på Elina Ivanova (season 12?). Hun var nydelig! jah noen ganger får jeg lyst til å mate noen av dem :popcorn:
Gjest Bella_ Skrevet 8. november 2010 #71 Skrevet 8. november 2010 Hvilken sesong var hun fra? jeg husker ikke,men de omtalte henne som altfor sexy til å være supermodell.
smalls Skrevet 8. november 2010 #72 Skrevet 8. november 2010 --- Jeg hadde en girlcrush på Elina Ivanova (season 12?). Hun var nydelig! Hun var en av mine favoritter. Også var hun bare 18 år. Hun ser mye eldre ut!
MellonCollie Skrevet 8. november 2010 #73 Skrevet 8. november 2010 Da er jeg klar for sesong 14 Har hatt noen pauser nå, men med en mann som reiser mye på mandager må jeg ha noe å finne på
Gjest Anjelika Skrevet 8. november 2010 #74 Skrevet 8. november 2010 Jeg hadde en girlcrush på Elina Ivanova (season 12?). Hun var nydelig! Jeg og!! Jeg ble faktisk skikkelig sur og lei meg når hun røyk ut. Men hun var kanskje en liten smule for hot til å være fashionmodell, hadde jo girlcrush på henne fordi hun oste sex og Tyra og gjengen er vel ute etter noe litt mer kjønnsløst.
Gjest Linda sofie Skrevet 8. november 2010 #75 Skrevet 8. november 2010 Paulina har fått sparken fra top model. Takk gud for det. Tålte henne ikke. Som en sa her så var hun sikkelig full av seg selv
Gjest Bella_ Skrevet 8. november 2010 #76 Skrevet 8. november 2010 (endret) Hahahah drama etter 10 minutter:)Tyra er så irriterende ohhhh Endret 8. november 2010 av Bella_
Gjest Linda sofie Skrevet 8. november 2010 #77 Skrevet 8. november 2010 Hahahah drama etter 10 minutter:) Tar som regel ikke lang tid før noen begynner å krangle
Gjest Linda sofie Skrevet 8. november 2010 #78 Skrevet 8. november 2010 Tyra er så irriterende ohhhh Ja enig! Tyra er døds irriterendes!!!
CocoPiaf Skrevet 8. november 2010 #79 Skrevet 8. november 2010 Er jo de første episodene det er mest drama når alle blir venner er det jo null drama
Gjest Bella_ Skrevet 8. november 2010 #80 Skrevet 8. november 2010 (endret) Tar som regel ikke lang tid før noen begynner å krangle Man må være ganske pyskisk sterk for å bli med på noe sånt.Baksnakking med en gang og noen av de er så høyytte at man ikke kan la være å reagere.Og da spessielt i hver sesong de svarte jentene. Endret 8. november 2010 av Bella_
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå