Gå til innhold

Americas Next Top Model


MarianneE

Anbefalte innlegg

La meg da få påpeke at jeg har null id om hvem noen av disse jentene er. rett og slett fordi konseptet er patetisk i seg selv, og påfølgende at en er patetisk ved å stille opp i utgangspunktet. Ergo, en er total uinteressant som menneske. Så å si at de er kjendis er nok å ta litt hardt i...

Du har mye sinne inni deg brutal mann :romeo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Adrianne Curry som vant sesong1 har jo en karriere, men...

http://en.wikipedia.org/wiki/Adrianne_Curry

Har sett henne på TV hvor hun kritiserer Tyra & managementet for og "glemme" henne når premie-bildene var tatt, og at hun følte at hun ble lovet gull og grønne skoger men satt igjen med... ingenting etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som vet noe om hvordan det er gått med de andre vinnerne?

Nei. Etter Top Model står de på egne bein på en måte og må klare seg selv. Går nok ikke like greit for alle. Men hun som vant sesong 1 tror jeg det har gått fint med.

Gleder meg i hvert fall til i morgen når det begynner :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Prøvis

ANTM har alltid vært min guilty pleasure =)

Jeg er nok litt mettet nå da. Går liksom i det samme hele tiden, og Tyra er bare selvopptatt og fæl.

Men det amerikanske er i hvert fall 1000 ganger bedre enn den norske lavbudsjettsversjonen med talentløse modeller, dårlige fotografer og dommere med provoserende lite peiling. Jeg er vel en av dem som er mer interessert i motefotografiene enn dramaet, og der blir ANTM bare bedre og bedre. Denne sesongen (15) har de virkelig skrudd opp volumet når det gjelder fotografer og designere!

Men "dramaet" er relativt boring, og det gjelder ses 14 og.

He he, det er litt min guilty pleasure også..

Jeg liker også den amerikanske best, og jeg slipper å bli flau på vegne av jenter jeg kanskje risikerer å møte på gata senere. Alltid greit når det er andre lands jenter som er dramaqueens og "dumme" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ene vinnern, Eva, hun har gjort det bra innen TV tror jeg. Har mange enkle roller på serier osv. Så hun har vel blitt litt mer skuespiller enn modell kanskje :)

..og hun som var den første plus size vinnern har laget eget smykke merke osv!

Endret av CocoPiaf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ingen har jo blitt supermodeller.De som jobber for victroria secret eks er jo bare vanlige jenter som blir oppdaget..De er jo smellvakre hele gjengen.

Starter ikveld gleder meg littt jeg blir morro:)Alltid gøy å se den første episoden når de tar dem inn.Mye rare jenter som melder seg på også hehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ingen har jo blitt supermodeller.De som jobber for victroria secret eks er jo bare vanlige jenter som blir oppdaget..De er jo smellvakre hele gjengen.

Starter ikveld gleder meg littt jeg blir morro:)Alltid gøy å se den første episoden når de tar dem inn.Mye rare jenter som melder seg på også hehehe...

Jeg synes casting rundene er det gøyeste :)

Lurer på hvem som blir bitchen som ingen kan fordra. Jeg liker ikke hun Polina. Vet ikke hvorfor men jeg synes hun er så irriterendes når hun snakker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes casting rundene er det gøyeste :)

Lurer på hvem som blir bitchen som ingen kan fordra. Jeg liker ikke hun Polina. Vet ikke hvorfor men jeg synes hun er så irriterendes når hun snakker.

ja alltid en bitch med og en som er utstøtt og ensom.Ja hun er irriterende enig med deg veldig full av seg selv,jeg vet alt og dere vet ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja alltid en bitch med og en som er utstøtt og ensom.Ja hun er irriterende enig med deg veldig full av seg selv,jeg vet alt og dere vet ingenting.

Tyra omtaler henne som en legendarisk supermodel men jeg hadde faktisk aldri hørt om henne før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til 20.30! Har sett hver sesong, klarer ikke la være. Er altfor spennende og teit med jentene og dramaet!

Mannen er på filmkveld hos en kompis og jeg har tilogmed bakt en sjokoladekake. :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mannen er på filmkveld hos en kompis og jeg har tilogmed bakt en sjokoladekake. :ler:

Så utrolig koselig! Skulle ønske jeg var å så det hos deg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anjelika

He he, det er litt min guilty pleasure også..

Jeg liker også den amerikanske best, og jeg slipper å bli flau på vegne av jenter jeg kanskje risikerer å møte på gata senere. Alltid greit når det er andre lands jenter som er dramaqueens og "dumme" :fnise:

Haha ja, det tar også mye av (den riktignok fiktive) glamouren ut av det når jeg stikker på et bakeri i lunsjpausen og så står den ene deltakeren der i kassa. Hey, skulle ikke du vært på en catwalk i milano nå? Gi meg en bolle uten rosiner takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sommertid

Bra jeg så denne tråden nå! Hadde helt glemt å sette første episoden på opptak. Hadde vert krise om jeg kom hjem senere å glemt det! Takk kjære Kgere :gjeiper:

Endret av Sommertid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gleder meg til 20.30! Har sett hver sesong, klarer ikke la være. Er altfor spennende og teit med jentene og dramaet!

Mannen er på filmkveld hos en kompis og jeg har tilogmed bakt en sjokoladekake. :ler:

heheheheh passer perfekt når man ser disse syltynne damene sprade rundt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...