Gjest Linda sofie Skrevet 25. januar 2011 #341 Skrevet 25. januar 2011 Sikkert bedre enn hun Chatrine uff jeg synes hun var irriterende. Ikke har hun så mye erfaring heller. Mona er jo kjempe pen og tror hun klarer seg fint:) Var det 7 februar det begynte? Kathrine Sørland? Æsj ja! Da synes jeg Vendela var bedre.
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2011 #342 Skrevet 28. januar 2011 Jeg kan trøste deg med at Raina er i stallen til Wilhelminamodels i Miami nå, og Krista i New York. Har vært inne å sett nå. Fine bilder av Raina. Hun gjør det sikkert godt. Likte henne. Så forresten også Kine der, hos Wilhelmina i Miami, hun som vant første Top Model som Norge hadde. Fine bilder av hun også. Har likt hun best av de norske så det var gøy at hun har blitt booket av Wilhelmina. Hun må jo være flink da.
trulta_ Skrevet 28. januar 2011 #343 Skrevet 28. januar 2011 Begynner den norske sesongen på mandagen? Hvis ikke, hva er nå på mandag da?
MellonCollie Skrevet 28. januar 2011 #344 Skrevet 28. januar 2011 Nå på mandag er det et program med høydepunktene fra sesong 14 i følge TV3s hjemmesider.
trulta_ Skrevet 28. januar 2011 #345 Skrevet 28. januar 2011 Takk, MellonCollie Blir spennende med ny norsk sesong!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå