Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Liker hun Raina jeg...

Enig. Håper hun vinner.

Krista irriterer meg noe sykt. Men vet ikke helt hvorfor. Hun er bare plagsom. Synes hun er alt for tynn å.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Endelig gikk Alasia ut.

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Endelig gikk Alasia ut.

Enig. Var på tide. Hun har fått så mange sjanser så hadde blitt sikkelig sur hvis hun hadde overlevd igjen.

Skrevet

Håret til hun Angela er helt mongo når hun ikke retter det ut. Sikkert fordi hun har krøller, mens ekstension er rett hahaha.

Skrevet

Endelig gikk Alasia ut.

Ja, finally! Hun trenger nok litt mer øvelse. Liker Raina godt, jeg. Håper hun vinner :)

Skrevet

Håret til hun Angela er helt mongo når hun ikke retter det ut. Sikkert fordi hun har krøller, mens ekstension er rett hahaha.

Syns litt synd på henne jeg, det ble jo bare verre og verre!

Skrevet

Syns litt synd på henne jeg, det ble jo bare verre og verre!

De kunne hvertfall ha gitt henne krøller siden hun har det naturlig.

AnonymBruker
Skrevet

De kunne hvertfall ha gitt henne krøller siden hun har det naturlig.

Ja enig!

Synes Jessica er så vakker. Virker som det er negativt nesten å være så pen i den konkurransen.

Skrevet

Jeg gjorde som et par andre her, og så finalen til neste sesong.. :sukk: og joda, selvom jeg vet hvem vinneren for denne sesongen er, er det fortsatt spennende :) :) men uffda.....

Skrevet

Jeg har sett denne sesongen, og de to neste jeg, men syns enda det er morsomt å se igjen :)

Skrevet

men det er bare en til utenom denne? :klø:

Skrevet

Ja enig!

Synes Jessica er så vakker. Virker som det er negativt nesten å være så pen i den konkurransen.

Jessica er helt nydelig, men jeg synes hun er for tynn og liker ikke kroppen hennes. I en slik konkuranse er det jo en pluss å være så tynn håper hun vinner.

Skrevet

foreløpig :fnise:

Skrevet

det er 15 sesonger

Skrevet

Ja og dette er 14. sesong 13 var med modeller under vanlig modell-høyde :tommelsmil:

Skrevet (endret)

Ja og dette er 14. sesong 13 var med modeller under vanlig modell-høyde :tommelsmil:

Sesong 13 fikk jeg kun sett 2 episoder av eller noe. Utrolig teit at de viste den sesongen på en lørdags ettermiddag!

Endret av Jente1990:)
Skrevet (endret)

jo. jeg så reprisene lørdag formiddag :fnise: men jeg fikk den med meg på youtube :nigo:

Endret av Lise_
Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg vet hvem som vinner! Den svenske kanalen sendte det lenge før tv 3 :P

Skrevet

jeg er ikke enig med hvem som ble vinner denne sesongen :filer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...