Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Liker at de tør og si fra jeg da:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Do I get up and leave now?" Jeez, så kleint...

Skrevet

Kanskje Alesia går ut i dag etter bildene å dømme?

Skrevet (endret)

Jeg ler meg i hjel av både Angelea og Alecia :skratte: Så patetiske de er. Spesielt Angelea. Hun er jo kun ute etter å provosere og krangle virker det sånn.

Endret av Lillemeg21
Skrevet

Noen vet hvor jeg kan få kjøpt Covergirl produkter i Norge?

Skrevet

Tror du bare får kjøpt det på nettet evt. Har ikke sett det i noen butikker her...

Gjest Linda sofie
Skrevet

Tyra er så irriterende :kjefte:

Enig! Er man LITT uenig med dommerene får man virkelig høre det å. Hva var det som var så galt med skoene til Jessica? Jeg synes de var kule jeg. Man må da kunne gå med de skoene man liker best? Alle har forskjellig smak

Skrevet

Enig! Er man LITT uenig med dommerene får man virkelig høre det å. Hva var det som var så galt med skoene til Jessica? Jeg synes de var kule jeg. Man må da kunne gå med de skoene man liker best? Alle har forskjellig smak

Enig og hvem er de som skal dømme dem etter hva de har på seg?Tyra sine klær kan også godt diskuteres noen ganger har hun utrolig stygge ting på seg og hun har stylister som kler henne opp.Sminken hennes var helt jævlig idag.De grimasene hennes og når hun viser den halsen for jeg seriøst lyst til å klappe til henne.Så irriterende dame.

Skrevet

Hun sier også veldig skjeldent negative ting om de svarte damene.

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Uff, jeg synes ikke at Brenda var den som fortjente å gå ut i dag :sukk:

Gjest Linda sofie
Skrevet

Uff, jeg synes ikke at Brenda var den som fortjente å gå ut i dag :sukk:

Helt enig. Har ikke hun Alesia vært i bunn 2 flere ganger? Synes noen får urettferdig mange sjanser. Det bilde til Alesia var jo gørr dårlig. Er ikke første gang hun har fått dårlige bilder heller.

Skrevet

Covergirl er på den røde lista til PETA, jeg visste det ikke selv før jeg snublet over det tilfeldigvis. Et merke jeg kommer på i farta som er på den grønne lista og som ikke tester på dyr er GOSH :)

Skrevet

Er ikke cover girl ganske dårlig merke noe ala loerel osv?

Gjest brutal_mann
Skrevet

Har ikke sett ett sekund, men er overbevist om at ALLE fortjener å bli sendt hjem. Produsksjonsteamet også!

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Helt enig. Har ikke hun Alesia vært i bunn 2 flere ganger? Synes noen får urettferdig mange sjanser. Det bilde til Alesia var jo gørr dårlig. Er ikke første gang hun har fått dårlige bilder heller.

Uff ja, det er akkurat det som irriterer meg. Hvorfor får hun så mange sjanser, mens andre blir sendt hjem pga et dårlig bilde?

Skrevet

Bra at Brenda ble sendt hjem:)

Gjest Linda sofie
Skrevet

Uff ja, det er akkurat det som irriterer meg. Hvorfor får hun så mange sjanser, mens andre blir sendt hjem pga et dårlig bilde?

Får hun dårlig bilde neste gang og ikke ryker blir jeg sur! Å hun var jo en katastrofe under den festen.

Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Har ikke sett ett sekund, men er overbevist om at ALLE fortjener å bli sendt hjem. Produsksjonsteamet også!

Men hvis de er hjemme, er det jo ikke noen langbente skjønnheter å se på, da.. :fnise:

Skrevet

Etter en slitsom dag med vondt etter tannlegebesøk igår og treåring midt i værste trassen dumpet jeg ENDELIG ned i sofaen med en kopp Nescafè Double Chocka Mocca, hodeputa til mannen min og favoritt fleeceteppet mitt for og se TopModel. Her gleder man seg i en uke nemlig!

Og hva skjer...

:veslejenta:

Og det er andre gang denne sesongen!

Tror jeg seriøst må begynne og ta det opp sånn i tillfellet!

Så Brenda gikk ut?

Helt fortjent er det vel ikke, det er vel andre som burde stått før henne i køen over hjemsendinger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...