AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #301 Skrevet 12. januar 2011 Så det tilfeldigvis her om dagen! Hun ene var "tjukk". Er hun liksom big-model eller hva det kalles? Eller er hun med på like premisser som der andre? Stusset litt over å se en normalvektig der. Hun så skikkelig kraftig ut, men det er nok fordi de andre er veldig tynne.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2011 #302 Skrevet 12. januar 2011 Dette satt jeg også å lurte på. Noe så jævla unødvendig, særlig med tanke på at hun prøvde å være hyggelig med dem De er vel misunnelige tenker jeg.. Gode bilder eller ei; både Angelea og Krista ser en god del eldre ut enn de er,og "ghetto-additude" gjør det ikke lettere å like dem akkurat. Raina kan nok gjøre karriere både i USA og Europa. Tror ihvertfall at hennes utseende apellerer til langt flere enn det de to andre gjør.
Sol79 Skrevet 12. januar 2011 #303 Skrevet 12. januar 2011 Jeg har den røde volummascaraen fra covergirl. Det er den beste mascaraen jeg har kjøpt! : D Tanta mi plukker den alltid opp for meg når hun er i USA... Synd det ikke selges i Norge : ( Kan du ikke bare kjøpe den på nettet da? Må vel finnes en side som sender til Norge? Utrolig billige produkter i hvertfall.
Gjest Jente1990:) Skrevet 17. januar 2011 #305 Skrevet 17. januar 2011 Er finalen i dag? Ja jeg tror det? Heia Raina!
trulta_ Skrevet 17. januar 2011 #306 Skrevet 17. januar 2011 Episoden i kveld er en time, jeg syns jeg hørte at finaleepisoden skulle være 2 timer?
Gjest Jente1990:) Skrevet 17. januar 2011 #307 Skrevet 17. januar 2011 Episoden i kveld er en time, jeg syns jeg hørte at finaleepisoden skulle være 2 timer? Det er jo helt vanlig at finalepisoden varer en time men kanskje den varer 2 timer? Da er finalen neste mandag men jeg aner ikke. Får bare se
Gjest BabyBlue Skrevet 17. januar 2011 #308 Skrevet 17. januar 2011 De er vel misunnelige tenker jeg.. Gode bilder eller ei; både Angelea og Krista ser en god del eldre ut enn de er,og "ghetto-additude" gjør det ikke lettere å like dem akkurat. Raina kan nok gjøre karriere både i USA og Europa. Tror ihvertfall at hennes utseende apellerer til langt flere enn det de to andre gjør. Enig. Raina har et yndig utseende som kan gjøre det bra over så godt som hele verden. Store øyne, fine kinnbein, fyldige lepper: Hvem kan si nei til det? Tror ikke Krista hadde blit booket for en sminkereklame i f.eks Norge.
Gjest BabyBlue Skrevet 17. januar 2011 #309 Skrevet 17. januar 2011 Det er jo helt vanlig at finalepisoden varer en time men kanskje den varer 2 timer? Da er finalen neste mandag men jeg aner ikke. Får bare se Den norske finaleepisoden var i hvert fall dobbel? Hm... Husker ikke. Må gjøre ferdig en fremføring slik at jeg kan se TM med god samvittighet i kveld! : D Jeg vet hvem som vinner, men fikk aldri sett denne episoden :rødme:
Gjest Linda sofie Skrevet 17. januar 2011 #310 Skrevet 17. januar 2011 Raina er en verdig vinner. Jeg kjenner henne jo ikke men virker som hun har en bra personlighet imotsettning til Krista og Angelea. Angelea er så fake og har irritert meg siden dag 1.
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 17. januar 2011 #311 Skrevet 17. januar 2011 Raina er en verdig vinner. Jeg kjenner henne jo ikke men virker som hun har en bra personlighet imotsettning til Krista og Angelea. Angelea er så fake og har irritert meg siden dag 1. Vet du, jeg skjønner ikke at hun ikke tenker på hvordan det kommer til å bli for henne etter konkurransen. Altså, hvor mange vil ansette ei modell som går rundt og bitcher? For ikke å snakke om hvordan det kommer til å bli for henne når hun vil komme i kontakt med andre folk, hun virker ikke som en person som er til å stole på.
trulta_ Skrevet 17. januar 2011 #312 Skrevet 17. januar 2011 Jeg har lyst til å google på vinneren...
Gjest Linda sofie Skrevet 17. januar 2011 #313 Skrevet 17. januar 2011 Vet du, jeg skjønner ikke at hun ikke tenker på hvordan det kommer til å bli for henne etter konkurransen. Altså, hvor mange vil ansette ei modell som går rundt og bitcher? For ikke å snakke om hvordan det kommer til å bli for henne når hun vil komme i kontakt med andre folk, hun virker ikke som en person som er til å stole på. Håper bare ikke hun vinner altså. Da blir jeg sikkelig irritert. Men som er blitt sagt her så tror jeg at Krista vinner.
Lillemeg25 Skrevet 17. januar 2011 #314 Skrevet 17. januar 2011 Kan ikke være finale ikveld. Top model Norge begynner om 2 uker så da må finalen være neste uke. Har bare hørt at 2 stykker skal hjem i kveld.
SnikkSnakk Skrevet 17. januar 2011 #315 Skrevet 17. januar 2011 :O Kan ikke tro at Andrè har jobber for Andy Warhol, han er mitt idol! Jeg hadde vær i ekstase hvis jeg hadde fått 50 dollar i uka, for å slikke frimerker, lage lunsj og whatever for han! MISUNNELIG! :rødme: Er dete ikke finale i dag? De sa det på slutten av siste episode, men det kan jo hende at de deler det opp her i Norge, vet ikke jeg..
smalls Skrevet 17. januar 2011 #316 Skrevet 17. januar 2011 Ah Krista irriterer meg så mye! Vanskelig å si nøyaktig hvorfor men hun er bare plagsom.
Gjest Linda sofie Skrevet 17. januar 2011 #317 Skrevet 17. januar 2011 (endret) Endret 17. januar 2011 av Linda sofie
Kråkesaks Skrevet 17. januar 2011 #318 Skrevet 17. januar 2011 Tråden er ryddet for spoiling av vinner. Kråkesaks, moderator.
Gjest Linda sofie Skrevet 17. januar 2011 #319 Skrevet 17. januar 2011 Unødvendig spoile på den måten !
MarianneE Skrevet 18. januar 2011 Forfatter #320 Skrevet 18. januar 2011 Fikk aldri med meg mer igår enn utstemninga da 4 ble til 2. Det kan jo ikke vært fashionshow etter det og så en ny utstemning! Så mye tid var det jo ikke igjen!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå