Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Etter en slitsom dag med vondt etter tannlegebesøk igår og treåring midt i værste trassen dumpet jeg ENDELIG ned i sofaen med en kopp Nescafè Double Chocka Mocca, hodeputa til mannen min og favoritt fleeceteppet mitt for og se TopModel. Her gleder man seg i en uke nemlig!

Og hva skjer...

:veslejenta:

Og det er andre gang denne sesongen!

Tror jeg seriøst må begynne og ta det opp sånn i tillfellet!

Så Brenda gikk ut?

Helt fortjent er det vel ikke, det er vel andre som burde stått før henne i køen over hjemsendinger.

Å bilde til Brenda var ikke det dårligste heller. Alesias bilde var mye verre og hun fikk bli. Urettferdig spørr du meg. Hadde trodd hun ville ryke siden mr Jay sa under photoshooten at han hadde ingen gode bilder å vise Tyra. Hun var en katastrofe igår.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhh Tyra er så irriterendes!! :bond: Før hun begynner å kritisere andre burde hun heller se litt på seg selv. Hva er det hun går med? Den buskedressen hun gikk med i går var grusom! Modellene må bare stå der å ta imot all driten og man sier da virkelig ikke imot dommerene. :nei: Da kan man til og med risikere å ryke ut. Modellene blir ofte kritisert over hva de går med men noen ganger begynner jeg å lure på hva som var så fælt med det antrekket eller de skoene? :klø: Skoene til Jessica igår var jo døds råe!

Tror jeg vil ha Anglea og Alesia der litt lengere. Drama :lur: :lur:

Må si at jeg er så lei av når Tyra hele tiden skal vise hvordan ansiktsutrykket på bilde kunne ha vært. Da strekker hun alltid på halsen og myser med øyene. Også all den stønninga hun kommer med å. ÅHHH :bond:

• Liker 1
Skrevet

Likte ikke at Brenda røk ut..

Du verden så mye drama enkelte klarer å lage, og det verste er at Angele jakter på bråk. Hun følger etter de andre, kommer inn på rommet deres og så ser vi på fjeset hennes hvor hun godter seg når hun får fyrt opp de andre. Og som hun godtet seg da Brenda gikk ut.. ikke for ingenting at de viste fjeset hennes da. :fnise:

Me like drama, men er glad jeg ikke er i det huset.

Skrevet

Likte ikke at Brenda røk ut..

Du verden så mye drama enkelte klarer å lage, og det verste er at Angele jakter på bråk. Hun følger etter de andre, kommer inn på rommet deres og så ser vi på fjeset hennes hvor hun godter seg når hun får fyrt opp de andre. Og som hun godtet seg da Brenda gikk ut.. ikke for ingenting at de viste fjeset hennes da. :fnise:

Me like drama, men er glad jeg ikke er i det huset.

Angelea er jo kun ute etter å provosere og lage bråk. Synes det er så unødvendig jeg. Det beste er å ikke hisse seg opp eller begynne å krangle med henne. For det er jo det hun vil. Hun prøver jo å starte en krangel. Håper hun ryker neste gang

Litt vittig når Nigel sa et eller annet om: Jeg har hørt du har en fantastisk personlighet. Var det ironi eller mente han det?

Skrevet

Angelea er jo kun ute etter å provosere og lage bråk. Synes det er så unødvendig jeg. Det beste er å ikke hisse seg opp eller begynne å krangle med henne. For det er jo det hun vil. Hun prøver jo å starte en krangel. Håper hun ryker neste gang

Litt vittig når Nigel sa et eller annet om: Jeg har hørt du har en fantastisk personlighet. Var det ironi eller mente han det?

Sa han ikke noe sånn som jeg hører alle liker deg??

Skrevet

Sa han ikke noe sånn som jeg hører alle liker deg??

Det var noe sånt ja. Synes den kommentaren var litt rar for det stemmer jo ikke :gjeiper:

Skrevet

Det var noe sånt ja. Synes den kommentaren var litt rar for det stemmer jo ikke :gjeiper:

Jeg tok den som ironi..

Skrevet

Jeg tok den som ironi..

jeg også for hun har jo vært med før dommerene kjenner hun ganske godt.Hun ble ganske bra på det sistew bildet sitt da det skal hun ha.Ellers er hun helt motbydelig.

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Jeg tror at han ville se reaksjonen til de andre jentene. Men jeg synes det var litt unødvendig med den kommentaren om at hun hadde fiender og at de andre var nervøse for henne som konkurrent. Egoet hennes er stort nok fra før av, og grunnen til at de andre misliker henne er jo på grunn av personligheten. Noen ganger lurer jeg på om hun er vel bevart, særlig da hun plukket seg ut en jente som hun bare stirret stygt på i en av de første episodene.

Skrevet

Angelea er jo bare patetisk da. Synes hun oppfører seg litt som en jente på 15 år. Spesielt når hun går inn på rommet til de og følger etter de, Tror hun liker å krangle med folk. Skjønner ikke hva som er så gøy med det men, Håper for guds skyld hun ikke vinner,

Brenda fortjente ikke å ryke. Skjønner ikke helt hvorfor hun røyk ut en gang, Tyra er bare så irriterendes. Hjelpes meg!

Skrevet

Endelig top model igjen :nigo: Lurer på om det blir mer drama mellom jentene :lur:

Skrevet

Herregud å mange sjanser skal Alasia få?! Føler hun har dårlig bilde hver uke! Hun har gull hår i ræva.

Men hvorfor er det mange som synes Tyra er så plagsom? Hva er det som er så plagsomt? :klø:

Skrevet

Helsike,hvem gikk ut? Tvn datt ut her >.<

Skrevet

Helsike,hvem gikk ut? Tvn datt ut her >.<

Anslee

Skrevet

Jeg har tenkt på en ting.

Joda.. vi er noen ganger uenige i hvem som blir sendt hjem, men vi ser jo ikke alt.

Det vi får se på TV er en ukes hendelser klippet ned til ca 50 minutter, og da må det jo nødvendig være mye vi ikke får med oss.

At Anslee gikk ut igår; Greit nok.

Men hum Krista... hun irriterer meg veldig- uten at jeg egentlig vet hvorfor.

:sjenert:

Gjest Linda sofie
Skrevet

Jeg har tenkt på en ting.

Joda.. vi er noen ganger uenige i hvem som blir sendt hjem, men vi ser jo ikke alt.

Det vi får se på TV er en ukes hendelser klippet ned til ca 50 minutter, og da må det jo nødvendig være mye vi ikke får med oss.

At Anslee gikk ut igår; Greit nok.

Men hum Krista... hun irriterer meg veldig- uten at jeg egentlig vet hvorfor.

:sjenert:

Sant det men allikavel så har jeg funnet mine favoritter og de som jeg ikke liker ved å se på det i 50 min hver mandag. Man får seg jo et inntrykk av de selv om man ikke ser de 24/7. Jeg liker Jessica, Raina og Alexandra. Jeg Liker ikke Angelea og Krista. Synes de er begge like irriterendes nå. Angelea er bare alt for arrogant og tror vel hun har vunnet allerede. Husker hun var med i sesong 12. Kunne ikke fordra henne. Dramaqueen. Glad hun røyk ut så tidlig. Håper hun ryker snart. Er så lei av henne.

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Sant det men allikavel så har jeg funnet mine favoritter og de som jeg ikke liker ved å se på det i 50 min hver mandag. Man får seg jo et inntrykk av de selv om man ikke ser de 24/7. Jeg liker Jessica, Raina og Alexandra. Jeg Liker ikke Angelea og Krista. Synes de er begge like irriterendes nå. Angelea er bare alt for arrogant og tror vel hun har vunnet allerede. Husker hun var med i sesong 12. Kunne ikke fordra henne. Dramaqueen. Glad hun røyk ut så tidlig. Håper hun ryker snart. Er så lei av henne.

Visste ikke at hun har vært med i en sesong tidligere, har ikke fått med meg det jeg :sjenert: Hva var det hun røyk ut på da?

Gjest Linda sofie
Skrevet

Visste ikke at hun har vært med i en sesong tidligere, har ikke fått med meg det jeg :sjenert: Hva var det hun røyk ut på da?

Hun kom ikke langt. Hun var med på castingrundene men når Tyra skulle rope opp de 14 personene som skulle flytte inn i huset så ble ikke hun ropt opp. Å bra var det men så kom selvfølgelig tilbake like ufordragelig som hun var i sesong 12! :kjefte:

Skrevet

Liker hun Raina jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...